Hoi dames, Laatst bij wehkamp 2 trenchcoat zomerjassen (mamalicious en c&a) besteld. Helaas ben ik met beide niet echt blij dus die gaan weer terug. Maar na enig verder zoeken merk ik dat er weinig keus is. Iemand nog tips waar ik een leuke positie zomerjas kan vinden? Groetjes!
Ik heb deze trenchcoat van noppies gekocht. Wel in een winkel in de buurt in de uitverkoop. De jas bevalt me prima, model zit goed, valt mooi! PositieJassen/Blazers - Noppies - Trenchcoat Wellsford
Hier beide keren geen zomerjas gehad; alleen een winterjas (eind juli en begin september uitgerekend en buik groeide nogal snel tijdens de koude dagen ) Ik droeg gewoon een leuk vest als t nog net te koud was om zonder jas te gaan
@ kristel, daar heb ik ook over nagedacht, maar als ik 's morgens op de fiets naar mijn werk ga is het nu nog wel fris in een vest. En mijn winterjas is weer te warm als ik 's middags naar huis ga. Lastig hoor! Of ik ben te kieskeurig
Had nog een zomerjas van zara liggen, wijd klokkend uitlopend vanaf vrij hoog, past voorlopig prima...