halloo ik heb vandaag een test gedaan en was positief maar het was wel een licht streepje. ik ben vandaag naar de HA gegaan en die wou nog ff voor de zekerheid nog een test doen maar die was negatief ik heb al sins 2 weken erg last van me borsten en ben ook een week misselijk geweest. en omdat ik onregelmatig onge ben weet ik niet wanner ik overtijd ben nu moet ik over een week nog een keer testen nu zit ik nog steeds met de vraag ben ik nou wel zwanger of niet wat denken jullie gr sirin
Oke. Want sommige testen geven weleens vals positief maar eht kan ook gewoon zijn dat er nog te weinig HCG in je lichaam zit. Hopen op het beste in elk geval. Ik denk dat ik de hele wk elke dag een testje zou doen tot ik terug zou kunnen naar de dokter en dus niet zou kunnen wachten :S
Hey meid, wat een onzekerheid zeg! Ik weet niet wat voor test de HA gebruikt heeft, maar ik heb hier thuis ook van die dokterstesten liggen en die blijven ook negatief bij mij.. (zijn dus echt niet gevoelig) Terwijl kruidvattest en digitale CB toch echt positief zijn! Het kan dus zijn dat de testen van de huisarts niet zo gevoelig zijn.. Probeer anders even een digitale CB te doen? Hopelijk heb je snel duidelijkheid!
O ja en trouwens ook nog omdat de HA ook nog wou testen moest ik in een potje plassen maar was net voor dat ik er heen ging naar de wc geweest dus ik hoefde niet dus hebben ze veel water laten drinken en het wou nog nie dus heb ik een blikje goldenpower er achter aan gedronken en na 10 min had ik eindelijk wat maar het was zoo licht moest het er ook gewoon egt uit persen zo ver ik weet magh je togh niet te veel drinken.?
Hmmm...wat raar van die HA dat hij je zoveel heeft laten drinken. Dat kan ook wel eens de oorzaak zijn van een negatieve test. Het beste blijft toch met ochtendurine. Wanneer moet je ongesteld worden?
Maar je weet ook niet wanneer ongeveer? Als je het gemiddelde neemt van je laatste 5 cycli? Magoed ik zou gewoon vandeweek nog eens testen, en probeer eens de digitale van Clear Blue. Daar staat op 'zwanger' of 'niet zwanger'. Ik gebruik ze ook altijd.
hey sirincik ik kan je zeggen dat de DA test een ingedroogd lijntje heeft. ik heb het zelf ook 4 keer gedaan en iedere keer weer een streep maar nada ik ben niet zwanger! dus ik advieseer je een andere test te nemen. groetjes canan
Kruidvattesten (2 voor 5 euro) schijnen ook goed te zijn. Heb hier zelf geen ervaring mee maar hoor het van meerdere mensen.
Ja zij ik ook al maar hij doet er moeilijk over ja wacht eerst deze week maar af en dan weten we het zeker en bla bla bla
Ik snap dat gezeur van die ha niet hoor. Ik werk zelf voor de landelijke huisartsen vereniging en dien dagelijks declaraties in bij zorgverzekeraars. Dit soort dingen kost een huisarts niets, wordt gewoon vergoed.....Maar jij zit ondertussen in de onzekerheid. Snap heus wel dat ze niet om elke wissewasje een bloedtest willen doen, maar komop een posi thuistest en een nega test bij de ha, terwijl je zoveel hebt moeten drinken...hoe bedoel je vertekend beeld.... Hoop echt dat een andere test je meer duidelijkheid geeft meid...zal voor je duimen
Hallo SirinCiik Wat vervelend zeg. Maar zoals ze hier ook al zeggen met een plasje testen terwijl je net hebt geplast, en voor de test ook nog goed drinken dat is niet echt deskundig van de HA zeg. Hou je ons op de hoogte van je nieuwe test? Enne duimpjes omhoog
Wat een gedoe! Echt vervelend dit. Heb je een foto van de test die je gedaan hebt? Hoop echt voor je dat je zwanger bent, dan komt er in ieder geval een goed einde aan deze onzekerheid.
wat vreemd van die ha dat je zoveel moest drinken, staat ook in de gebruiksaanwijzing van een test dat dat de uitslag beinvloed.. Maar goed, ik hoop voor je dat je zwanger bent!