heb een zwangerschaps test gedaan maar begon gelijk te bloeden dus niet op de uitslag gewacht en gelijk weggegooid dus niet de volle 10 minuten afgewacht. het bloeden is gestopt was ook maar een klein beetje en keek nog eens op de test en was ds mooi wel positief dus een vette + zichtbaar.nu heb ik vanochtend weer getest en nu is ie negatief. hoe kan dit en wat moet ik nu? blij zijn omdat ik zwanger ben of toch nog twijfelen? wie heeft hier ervaring mee?
Heb je de eerste keer met ochtend urine getest en de laatste keer niet? Je hcg zou elke 2 dagen moeten verdubbelen dus de test zou duidelijker moeten zijn Misschien anders morgen ochtend met ochtendurine nog eens testen? Enne heb je miscshien een foto idd?
Je had de test dus weggegooid, en daarna toch gekeken (dus na de afleestijd). Na die tijd kan er een valse lijn bijkomen of verdwijnen. Toch dames met ervaring?
heb helaas geen foto maar de lijn is echt duidelijk te zien en is blauw en dus geen indrooglijntje. en dat blauwe lijntje kan er alleen komen als er hcg in de urine zit. de 1e keer was s middags en de 2e keer was s ochtend maar de avond er voor wel veel koffie thee en cola gedronken. ik wacht het weekend ff af en dan ga ik nog een keer testen.
heb de 2e test nog eens heel goed bekenen maar als je heeeeel goed kijkt zie je echt een +. het ferticale streepje is heel licht zichtbaar. was gister ook al wel maar zag niet dat het een streepje was ivm dat er ook allemaal stipjes bij het - stond.
Hey, Wil je niet ontmoedigen maar kan het zijn dat je een vmk hebt gehad? Ik hoop het niet! Laat het weekend maat weten en succes! x-je
maar dan zou de 2e test ongeveer even donker of iets lichter moeten zijn maar hier is het kleurverschil met de 1e en de 2e heel erg groot. dit is mijn beredenering ivm dat de 1e s middag is gedaan en de 2e s ochtends en er niet van de 1 op andere dag de hcg bijna helemaal weg is. maar op de 2e staan ook stipjes dus ben ook bang dat ie niet goed is geweest dus ga strakkies een nieuwe halen gewoon van de kruitvat.
Ik hoop natuurlijk niet dat het een vmk geworden is, maarrehm, wat je hier zegt heb ik wel meegemaakt.. Ik was duidelijk zwanger en bij 4w6d was de test van de ene op de andere dag negatief... De dag erna (5w) ging ik bloeden... Het zou dus wel een vmk geweest kunnen zijn... Ik hoop het niet voor je! Hoop dat je gewoon lekker zwanger bent en gauw een mooie duidelijke test hebt!