Gisteren zat ik 11 dagen na terugplaatsing van een dag 4 cryo. Ik kreeg een bloedtest in het ziekenhuis maar deed thuis eerst zelf ook een test. Geen lijntje te zien. Toen ik 3 kwartier later keek stond er ineens een tuurstreepje. Uitslag vanuit het ziekenhuis, HCG 8. Best laag dus. Maar donderdag moet ik weer bloed laten prikken al was het zhuis erg negatief want ze gaf aan dat dit eigenlijk geen goed nieuws was en dat dit meestal niet zou stijgen maar alleen zou afnemen. Vanmorgen natuurlijk wel getest, eigenlijk had ik verwacht dat deze dan spierwit zou zijn en zelfs na 3 kwartier geen tuurstreepje liet zien, maar... Binnen 3 minuten kon ik, zonder turen, een streep zien staan. Wilde hem even delen. Nu morgen de bloedtest afwachten... (de kwaliteit van de foto gaat hier met uploaden wat achteruit maar hij is duidelijk zichtbaar en absoluut roze)
Ik heb trouwens vanuit het zh dit lijstje meegekregen: Hcg-waarden tabel Ik denk dus zeker dat het kan hoor!
Ik word helemaal blij van jullie berichten Ik hoop zo dat mijn ogen morgenochtend pijn doen van de grandioze streep op de test hahaha!
Oh Jordan, dat zou echt geweldig nieuws zijn als ik kijk naar je onderschrift! Ben benieuwd naar je volgende testen!! Ik duim!
Ik zie hem ook!!! Ik duim duim duim duim duim met je mee!!! Hopen op bericht van morgen. Ik blijf je volgen! Dikke kus