positieve ovulatietest op nod dag ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door evr80, 10 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evr80

evr80 Lid

17 feb 2008
    33
    0
    0
    ik weet het nu even niet heb nu voor de tweede maand ovulatietesten gebruikt vorige maand heel duidelijk mijn ei gezien dezemaand niet heel duidelijk. nu moest ik gister ongesteld worden al een anderhalfe week een opgeblaze buik, misselijk, erg rommelende darmen waar ik zelfs voor bij de huisarts ben geweest omdat het me echt zeer doet. zwangerschapstest geeft niks aan maar ovulatietest wel postief.? is het dan toch mijn ei... wel heel laat of kan het op een zwangerschap duiden?heeft iemand een tip behalve over paar dagen nog een zwangerschapstest doen?!

gr eveline

2. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Hallo Eveline,

Ik heb dit zelf ook gehad, ik snapte er niets van. met tempen had ik toch duidelijk mijn ei ontdekt... Ik heb toen een zw test gedaan met streepjes en deze was echt heeeel licht. Na een paar dagen nogmaals gedaan en het resultaat? Zie banner...... ;)
    Hoop voor je dat het bij jou ook raak mag zijn. Ik ga in ieder geval voor je duimen..... [​IMG]

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hoihoi :)

Ik had vorige maad 3 dagen voor NOD een positieve ovulatietest terwijl ik 1,5 week daarvoor mn eisprong had gehad. Van de ene op de andere dag was ie positief.
    Ik heb toen ook een zwangerschapstest gedaan en daar was heel licht wat op te zien, Matcare bijna niet en Kruidvat duidelijker. 's Avonds met digitale ClearBlue een 'zwanger' op me scherm.
    Weet niet welke test jij hebt gebruikt?

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ja hoor dat kan, een ovulatie test is ook positief als je zwanger bent ;)

5. evr80

evr80 Lid

17 feb 2008
    33
    0
    0
    echt zo raar heb zwangerschapstest van cb gedaan. nou hoop dat het duimen helpt heb wel een raar gevoel onder in mijn buik . heb nog 1 cb test liggen die ga ik dinsdag maar doen als ik zo lang kan wachten echt vreemd zo'n lichaam en ook wel leuk die spanning er omheen!

gr eveline

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Wanneer heb je die zwangerschapstest gedaan?

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Van welke cyclus ben je uitgegaan? Van de langste?

8. evr80

evr80 Lid

17 feb 2008
    33
    0
    0
    ik heb gister avond en vandaag ovulatietest gedaan en gisteravond laat een zwangerschapstest ik ben uit gegaan van mijn langste cyclus

gr eveline

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hmm, ik hoor vaak verhalen dat de CB meer hcg nodig heeft om positief te worden, dus misschien een andere test proberen en dan met ochtendurine..?

10. evr80

evr80 Lid

17 feb 2008
    33
    0
    0
    welke test raad je aan dan want kan misschien nu nog een andere kopen

gr eveline

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik zou dan zeggen, probeer eentje van de kruidvat. Alleen dan de enkel verpakte voor 7 euro, niet die goedkope van 5 euro waar er 2 in zitten.

12. evr80

evr80 Lid

17 feb 2008
    33
    0
    0
    mmm nou gaan eens kijken misschien is het wel een late eisprong daar gooi ik het maar op dan is de teleurstelling het minste ;)

gr eveline

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Dan klussen vandaag!

Het zou kunnen dat je zwanger bent. Een ovulatietest wordt ook wel positief als je zwanger bent. Dus kan nog alle kanten op. Ik hoop het voor je! :)

14. evr80

evr80 Lid

17 feb 2008
    33
    0
    0
    ja klussen zeker zwanger o ik zou zo blij zijn maar dat hebben we allemaal hier wel hihi heb echt een drukkend gevoel en kleine steekjes onder in mijn buik en echt hele rommelende darmen en best misselijk gevoel en o ja veel pukkels in mijn gezicht nou pff wachten maar hi hi

gr eveline

15. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Je kan het beste met ochtendurine testen. In het begin heb je nog weinig hcg in je lichaam en overdag kan je hierdoor negatief testen.

16. evr80

evr80 Lid

17 feb 2008
    33
    0
    0
    oke goede tip van ochtend urine ga ik maandag ochtend test doen denk ik

gr eveline

17. evr80

evr80 Lid

17 feb 2008
    33
    0
    0
    nou vanmorgen met ochtend urine test gedaan niks :( baal zo laat dan :evil: maar komen dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. nu ga ik er dan maar van uit dat het een eisprong was maar tussen mijn oren zit nog wel die onzekerheid ga dinsdag gewoon even afspraak bij huisarts maken want vind het best raar dat ik nu dan weer een langere cyclus heb
    kristel 86 waw super gefeliciteerd,
    gr eveline

18. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hoi Eveline,
    Ik heb een beetje het zelfde ik heb sinds ik in oktober gestopt ben met de pil 5 maanden een hele mooie cyclus gehad van 28/29 dagen. Vorige maand ineens 37 dagen dacht toen ook even dat ik zwanger was maar helaas. Nu kon ik mn eisprong ook niet heel makkelijk vinden maar dacht hem wel gehad te hebben, ik deed op mn NOD een ovulatietestje en die was tot mn verbazing knalpositief! Heel even kreeg ik weer hoop want ik wist dat hij ook positief uit kan slaan tijdens de zwangerschap.
    Maar daarna weer een ovutest en zwangerschaptest gedaan beide negatief :(
    Dat zou betekenen dat mn cyclus dus nu 42 dagen is :confused:
    Ik snap het ook niet maar je lichaam kan zoooooo raar doen :(
    Liefs Snoopy

19. evr80

evr80 Lid

17 feb 2008
    33
    0
    0
    hoi snoopy

nou wat vreemd he een lichaam snap er ook niks van zo ons best gedaan om de dag.... en nu ineens dit ik denk ook echt dat ik een late eisprong had maar heb dan wel een hele lange cyclus maar ja positief blijven he al is dat soms wel moeilijk omdat je zograag wil

gr eveline

Deel Deze Pagina