Hoi hoi Ik ben begonnen met ovutesten. En dit is het resultaat: 27/11 negatief 28/11 negatief 29/11 twijfelgeval (2de streepje is wel donkerder dan voorgaande dagen) 30/11 positief! 1/12 positief! Mijn vraag is nu: is het mogelijk dat je meerdere positieve ovu-testen achter elkaar kan hebben?
Ja hoor, dit is heel normaal Ik had meestal 2/3 dagen positieve testen, dus het niks om je druk om te maken Ik zou zeggen: Aan de klus!
Iemand hier op het forum had 5 dagen een positieve ovu;atie test. (van eht kruidvat) Maar dat lag dus aan een foute test.
die van het kruidvat heeft vaker slechte referenties ik heb die van sensilite en daar zijn vele met mij erg tevreden over .
Bedankt voor jullie reacties! Ik test met matcare. Misschien een rare vraag, maar kan het zo zijn dat de ovutest positief uitslaat als je te geconcentreerde urine gebruikt? Ik heb vier uur niet geplast (volgens de gebruiksaanwijzing). Pfff dat is trouwens wel lang zeg Maar we zijn in ieder geval druk aan het klussen...
Nee, ik deed het zelf altijd met ochtendurine (en dat is heel geconcentreerd) maar mijn testen werden pas positief als mn eisprong naderde.. En ook met hele lichte urine van overdag (niet eens 4 uur gewacht dan) werden ze positief... Dus ik zeg dat het niks uit maakt
ik heb nu ook al 3 dagen achter elkaar een positieve test, maar ik moet wel zeggen dat het streepje niet zo donker wordt als de controle streep. Ik zou zeggen: vooral lekker doorklussen! Je kan achteraf pas met zekerheid zeggen wanneer je ei was, als je temperatuur ook echt omhoog gaat.
Ik heb vandaag weer een negatieve ovutest. We hebben in ieder geval goed geklust. Maar kan het ook zo zijn dat je wel positieve test hebt maar geen eisprong? Sorry voor al die vragen, maar begin net met die testen. En we zijn al een jaar bezig dus ik word een beetje onzeker. Morgen gaan we trouwens naar de huisarts
Yep, dat was ik.... en waarschijnlijk ook wel meer meiden. Kruidvat zuigt, die moet je echt nooit nemen....Ik heb nu de dipsticks van sensitest. Heb er 2 dagen geleden gewoon 1 voor de grap gedaan, kijken hoe ze werkte en ik kreeg een heeeel licht streepje. Ga vanaf overmorgen voor het echie beginnen. Wat zijn ze trouwens klein zeg door de foto`s van iedereen had ik het idee dat die dingen net zo groot zouden zijn als de midstreams haha mooi niet...maar vind ze wel schattig Suc6 iedereen Liefs Kweb
Ik ben vandaag naar de huisarts geweest (we zijn al een jaar bezig) en zij gaat er vanuit dat ik een eisprong heb doordat ik mijn eisprong ook voel en een vrij regelmatige cyclus heb. Nu moet mijn mannetje zaad inleveren. En als dat goed is dan evt. doorverwijzing naar gyn. Maar we wachten eerst deze cyclus af.