Kijk en vergelijk (zwanger na buitenbaarmoederlijke zwangerschap??)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kweenie, 13 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Lieve Meiden,

Normaal zou ik hier niet zo snel fotootjes plaatsen maar ik ben nu giga aan het flippen dus wat support is welkom.

Korte uitleg. 1 februari geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap (herstellende operatie). Half februari gaf Gyn al weer groen licht. 25 februari een positieve ovulatietest en in een 'why not?' bui hebben we 25 en 26 februari het gezellig gemaakt in bed.

NOD zou dus vandaag of anders gisteren zijn geweest.
    Vroeg aan het testen geslagen met Zwanger en Kids testjes.
    Donderdagochtend: Nega maar met een nauwelijks zichtbaar schaduwlijntje.
    Vrijdagochtend: Idem
    Zaterdagochtend: Idem. Dacht: "Word ik nou gek of zijn het gewoon K-testen?"
    Zondagochtend (heel vroeg in de ochtend 04.30 uur). Drie testen gedaan. 1 van ZenK, 1 van Kruidvat 2v5 en een Clearblue Plus (dacht dat ik een digitale had gekocht). Onder het mom van: NU WIL IK HET WETEN OOK.

In dit bericht alvast foto nummer 1: Gemaakt binnen 5 minuten.

2. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    En hier foto nummer 2 (circa 5 uur later, testjes opgedroogd).

Kan het kloppen dat de CB minder duidelijk opdroogt?

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd meid! :).

De KV test zegt genoeg!

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik zou (heel voorzichtig) willen zeggen .... positief?

5. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    En dan als laatste nog een fotootje geprobeerd te maken van de ZenK test.

Vragen van mijn kant zijn nu: Hoe kan het dat ZenK en Kruidvat zo giga verschil hebben? Klopt het dat de CB na opdroging minder duidelijk is. En allerbelangrijkste: Ik zit nu op of 1 dag na NOD (ongeveer). Zijn die testen dan wel al duidelijk genoeg?

En JA! Ik weet het! Jullie zijn geen VK's of Gyn's of andere deskundigen. Maar dit forum zit wel vol met ervaringsdeskundigen. Daarnaast wilde ik het verschil even aan jullie showen.

Denk morgen maar gelijk even met het ziekenhuis bellen.

Thanks alvast voor de reacties!

Liefs, Kweenie

6. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ah, heb al reacties :). Jullie zijn snel!!!!
    Heb nog 2 testjes liggen (1 ZenK / 1 Kruidvat) en ik denk dat ik die donderdagochtend gebruik. Dan ben ik 4/5 dagen over tijd en zullen ze wel moeten knallen toch?

Probleem is een beetje dat het vorige ronde ook zo begon... En dat liep dus heel erg fout af!!!! Vandaar dus toch maar eens een eigen 'wat vinden jullie van deze testjes' topic! :D

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik zie toch wel een licht streepje op die laatste hoor.

De CB was voor de opdroging trouwens wel aardig duidelijk.

8. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.265
    6.160
    113
    Er zitten duidelijk zwangerschapshormoontjes in je bloed :D
    Ik zeg gefeliciteerd!

9. hopenopwonder

hopenopwonder Actief lid

20 jul 2010
    323
    0
    0
    Ik zie toch echt een streepje. Ik zeg voorzichtig: gefeliciteerd!

10. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Je moet niet voor niks na 10 minuten nog kijken ;)
    Ik zou die van binnen 5 minuten aanhouden.
    Daarbij zie ik nu toch wel iets op die Z en K testen??!!

Ik zeg voor nu: GEFELICITEERD!! Ik begrijp je bezorgdheid dus ik zou gewoon morgen bellen. Beter te vroeg dan te laat. Je bent sowieso zwanger!! Helaas zeggen die testen niks over de plek waar het vruchtje zit...

11. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik zie ze ook duidelijk ! Van harte gefeliciteerd !!

12. MHMW

MHMW Niet meer actief

Doel je dan op een buitenbaarmoedelijke zwangerschap ? Dan heb je toch meestal hele andere klachten ? Overigs wel offtopic hoor ;)

13. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.265
    6.160
    113
    Meestal niet als je nog zo kort zwanger bent hoor.
    Maar gewoon bellen morgen, Kweenie. En dan kan je misschien wel een vroege echo krijgen met 6 weken ofzo. Dan moeten ze toch wel zien of het vruchtje goed zit?

14. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    bizar dat verschil in resultaat..
    maar gefeliciteerd!!!

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Lieve Kweenie,

Ik heb meegelezen in je andere topic over je buitenbaarmoederlijke zwangerschap en hoe je daar mee om bent gegaan. Ik vind je zo'n positieve spontane meid en kon het dus niet laten om je bij deze even feliciteren met je positieve test. Ik ga voor je duimen dat je ukkie deze keer op de juiste plaats zit!

Ik heb ook getest met de CB plus test en eerst was de test heel duidelijk en na dat hij opgedroogd is niet meer dus dat klopt wel.

Probeer ondanks je bezorgdheid toch te genieten meis.

Liefs,
    Senso

16. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    In het begin maak je sowieso HCG aan, of het nu op de goeie plek zit of niet? Zo heb ik het begrepen hoor, maar heb er ook niet zoveel verstand van. Je kan dus niet zoveel anders doen dan afwachten en duimen.
    Je maakt sowieso zwangerschapshormoon aan!! Hopelijk kan je snel met bloedtesten of echo's erachter komen dat t op de goeie plek zit!!

17. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Lekker die reacties!
    Kan het gewoon nog niet geloven. In een opwelling de kans gepakt en ik ben warempel weer zwanger (ongeacht of het goed gaat/zit of niet). Dat is toch bijna niet te geloven?

@mariekek: Bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap krijg je pas wat later echt klachten. Plus hoeft ook nog niet eens zo te zijn. Ik had amper klachten. Alleen vlak voordat ik ging bloeden pijn in mijn rechterbeen.

@senso: Dank je!!!! Dat spontane en positieve is wel vermoeiend trouwens haha. Achteraf gezien had ik misschien toch beter iets minder positief ingesteld moeten zijn. MAAR...dat neem ik weer terug als het wel goed blijkt te zijn hoor.

Ik bel morgen gewoon alvast met het ziekenhuis en ga er vooralsnog maar vanuit dat je op NOD echt nog geen supervette test hoeft te hebben.

Stuur trouwens nog wel een fotootje naar zwanger en kids want vind het verschil wel enorm!

Liefs, Kweenie

18. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.472
    4.922
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik zou zeggen: 'gevalletje zwanger'
    VAN HARTE!!!

19. mlis

mlis Niet meer actief

ik zie ook een streepje en zeg alvast voorzichtig gefeliciteerd..!!! :)

20. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

ik zeg ook gefeliciteerd hoor!

Deel Deze Pagina