Pretecho omg. Arnhem/Nijmegen

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Skatje, Feb 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Hoi hoi,

Ik vroeg me af wie er een goed echobureau in de omgeving Arnhem-Nijmegen weet.

Mijn vriend wil heel graag een dvd-tje van de kleine, dus ik zat te denken een pretecho te laten maken.

Ik heb er een gevonden in Arnhem, Babyview. Is die goed?
    En er staat bij dat ze geslachtsbepaling vanaf 18 wk doen. Ik dacht dat 16 wk normaal was?
    Weet iemand er 1 waar ze dit al wel bij 16 wk kunnen/doen?

Alvast bedankt :)

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hey :)

Wij zijn afgelopen maandag bij babyview geweest in Arnhem en ik ben er heel tevreden over!
    En ze doen eerder ook al geslachtsbepalingen hoor, hebben ze bij ons ook gedaan :)
    Op de website staat 18 weken omdat ze t dan pas 'officieel' doen zeg maar. Als je kindje vanaf 18 weken er niet goed voor ligt dan mag je gratis terug komen, voor 18 weken is dat niet zo.
    Maar ligt je kindje er goed bij dan doen ze gewoon een geslachtsbepaling hoor!

3. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Oké!

Hardstikke bedankt!
    Dan ga ik gewoon voor de 18 wk :) ik wil het echt graag weten!

Leuk man, een meisje :) Gefeliciteerd!

4. Mama Esther

Mama Esther Actief lid

Feb 10, 2009
    160
    0
    16
    Thuismoederen
    Home sweet home
    hoi,

in nijmegen heb je ook nog "de verwachtkamer".
    ben ik inmiddels 2 keer geweest (over een tijdje wordt nummer 3 ook een filmster) ook dvd-tje laten maken en zij verteld er ook precies bij wat ze allemaal ziet. ook je eigen reacties kun je horen. erg grappig om later terug te zien en te horen.

je kunt er voor verschillende pakketten kiezen, met of zonder dvd, of alleen foto's (krijg je ook op cd mee), kijk maar eens op de site

www.verwachtkamer.com

groetjes esther

Share This Page