Hoe duur was jouw bruiloft? Niet hoe groot, want ook een kleine bruiloft kan flink aan de kosten gaan zitten. Hier zitten we nu aan de 15.000 e voor 40 daggasten en 170 avondgasten.
<100,- : gratis trouwerij bij het gemeentehuis op maandagochtend, nieuw shirtje, nieuwe blouse man, bloemen en corsage, taart (zelfgemaakt) en borreltje en hapje bij een strandtent met in totaal 12 man. Ringen hadden we al Hoop wel nog eens 'echt' te trouwen met jurk, pak, bruidsmeisjes (onze dametjes) en echt feest ed. Misschien bij 7,5 jaar getrouwd of 10 jarige jubileum 2017) haha. Verwacht dan onder de 5000,- uit te komen.
Was idd een superdag! Was toen 27 weken zwanger, net terug van een heerlijke vakantie en toen een prachtige juni-dag. Maar droom toch nog wel van een mooie jurk ed hoor! Zie van jou zulke mooie plaatjes voorbij komen af en toe: wauwie
Zo rond de 14.000 euro - je trouwt maar 1x als het goed is dus we wilden er echt onze dag van maken (binnen het bedrag wat op de spaarrekening stond natuurlijk ) We zijn getrouwd in een mooi landhuis waar we de hele dag alles gedaan hebben; heerlijk om niet overal naartoe te hoeven sjezen! Ook vonden we de fotograaf erg belangrijk (ik, als fotografe, ben heel erg kritisch als het om foto's gaat ) dus dat was ook al een flink kostenplaatje. We hadden zo'n 40 daggasten en in totaal 90 avondgasten. Diner was ook met alle daggasten, heel gezellig! Inmiddels zijn we bijna 5 jaar getrouwd (november a.s.) en nog steeds geen spijt!
Dat is ook het belangrijkste! Hier begonnen we met een max budget van 5000 euro. Gewoon gezellig met wat vrienden en naaste familie en een leuk groter feest in een zaal van de ouders van mijn oom. Nadat ik mijn jurk had ging ik eigenlijk los . Toen werd het gaandeweg meer mijn meisjesdroom. The dress did it! Not me
Ik weet niet meer precies hoeveel het was maar in totaal iets van 1500 euro. Waarvan we zelf zo'n 500 euro hebben betaald. We hebben de dag van de plechtigheid bij ons thuis eerst koffie, thee en cake gedaan, na de plechtigheid foto's, taart gegeten met de hele groep en in de avond chinees gegeten met de directe familie. Paar dagen later op zaterdag hebben we in een zaaltje een barbecuefeest gegeven. Persoonlijk hoeven van mij die hoge bedragen echt niet, zonde van het geld. Ik had wel een jurk maar niet zo'n dure, mijn man zijn pak was nog duurder We hadden een hobby fotograaf maar wel een die prachtige foto's maakte. Corsages en bruidsboeket hebben we zelf gemaakt. We zijn in mijn schoonvader zijn nieuwe auto naar het stadhuis gereden. Trouwringen gekregen van mijn ouders, het zaaltje was gratis omdat een tante beheerder is van dat gebouw. Al met al een budget bruiloft maar een onvergetelijke dag. Daar kan echt geen geld tegen op, zijn we nu achter. We hebben het ook in een klein gezelschap gedaan voor de mensen die we echt goed kennen en waar we een band mee hebben. Een feest geven voor mensen die we toch nooit zien vinden wij geen meerwaarde en door dat kleine clubje was het erg intiem, iedereen was zichzelf en wij ook. Top dag! Ik was ook 27 weken zwanger en heb het daarom in twee dagen gevierd. Blij om ook, de eerste dag kon je mij om 20:00 uur bij elkaar vegen.
Mis de optie 5-10 duizend Bij ons 6000 euro (30 daggasten, 100 avondgasten + 30 personen koffie met brood smorgens en bruidstaart smiddags. gemeentehuis, carillion, auto, jurk en pak, ringen, fotograaf, bloemen alles zat er bij in. ) Geeb spijt van maar zou het nooit weer zo doen wat een geld haha. Fotograaf was duurste maar daar geen spijt van. Supermooi digitaal album met 400+ fotos. Voorkant glazen plaat met een foto erin
mis de optie onder de 500 euro. Hier toen was ik 600 gulden e aan kwijt. incl ringen. trouwens veel plezier met je aankomende huwelijk. Maak er een mooie dag van.
Ik ga aankomende vrijdag trouwen en we zijn net geen 2500 kwijt. We hebben 40 gasten en 13 kinderen die komen. Alle gasten zijn er de gehele dag bij. Bij ons is het trouwen op gemeente huis en daarna naar het scouting gebouw waar we de receptie/dinee en feest houden. Het dinee is een bbq met zijn alle. De ringen, jurk, pak echt gewoon alles voor de gehele dag bij elkaar (echt alles) zit bij die 2500 in
wij waren afgelopen juni ietsje meer dan 3000 kwijt, wij waren incl. onszelf met 25 mensen. dat waren eerder onze ouders, grootouders, broers & zussen en een aantal goede vrienden (+aanhang). Wij zijn s ochtends foto's wezen maken op de ijsboerderij waar wij vaak komen. (super lekker ijs ) Begin van de middag alle gasten thuis ontvangen met een fototaart van de jumbo rond 16.00uur getrouwd en daarna in een lokaal restaurant lekker uitgebreid getafeld. Wij hebben er heerlijk onze dag van gemaakt en van elk moment genoten. Heb ook niet het idee dat we iets hebben gemost aan een groot feest ofzo...
Hier gaan we 9 mei 2014 trouwen en hebben een budget tussen de 10000-15000. Denk dat we ergens middenin uit gaan komen. Hier zit bij: 40 daggasten 100 receptiegasten 100 avondgasten En dan alles erop en eraan. Stadhuis, kerk, fotograaf, oldtimer, feestlocatie, hotelkamers voor mensen, muziek, eten. Gewoon echt alles.
7000: reis naar Guinee + inentingen en tabletten. Verblijf en eten de bruiloft en het feest zelf en alles wat er daar bij een bruiloft komt kijken.
Ik heb mijn droomdag gehad, getrouwd in een kasteel, mooie jurk en pak e.d. dag en avond (wel maar tot 20.30 uur ongeveer) voor 50 mensen met eten en drinken, taart, bloemen, fotograaf, bruidssuite, ringen e.d. die avond e.d. Nergens geen spijt van alles precies hoe ik wilde en voor niet al teveel geld gelukkig!
Wij hebben er ook echt een dag van gemaakt die precies bij ons paste. Gemeentehuis, bruidstaart met champagne, eten en feest. 50 daggasten en 100 avondgasten. Inclusief ringen en jurk/pak. Wij waren nog geen 5000 euro kwijt. Onze ouders hebben de kleding betaald.
viel mee denk onder de 5000 weet hetn iet preciesm eer is volgende wk alweer 10 jaar trug jurk was het duurst 1250 euro. pak in de aanbieding whahaha. taart was 80 euro. in een mooi oud stadshuis totaal denk ik zon 70 man. en het feest was een tuinfeest
Wij zijn vorig jaar getrouwd, heeft zo'n 15.000 euro gekost. Dat was met 40 daggasten en 100 avondgasten. We waren helemaal niet van plan om zoveel uit te geven maar het liep echt snel op!