Ik zou heel graag willen, maar ik heb alleen een telefoon en het kabeltje is zoek Maar het is echt zo leuk als je in je hoofd hebt!
Die wc met kroonluchter is helemaal top. Ik heb gewone witte tegeltjes tot halverwege en daarboven is de muur lichtblauw geverfd. Verder hangt t tjokvol met lijstjes (zonder rand) met spreuken van loesje erin en er hangen enkele foto's tussen in net zo'n lijstje van de 2 kleintjes. Wat ook heel leuk is is om een schriftje met pen ergens te hangen. Er staan hele leuke dingen in (vooral als je een feestje hebt gehad ) t leuke daarvan is dat t blijvend is. Zo'n krijt stuk heb ik ooit gehad maar vond t jammer als de teksten plaats moesten maken voor andere teksten.
Oja, buitenom dat me wc knal roze met zwart is en bedekt met tapijt aan me muren... Heb ik op me deur een vlak met spiegels hangen. Zo kan je lekker tijdens je behoeftes naar je zelf kijken haha
Ik heb zo geen foto van mijn WC, maar ik heb mijn best er ook opgedaan haha. Mijn wc hangt vol met felgekleurde Stickers, vlinders, Bloemen en andere tierletijntjes. Krijg er veel positieve reacties over. Mijn bedoeling was de wc knal roze te verfen, maar uiteindelijk is die wit gebleven omdat de schilder van de woningbouw het net geverfd had en had het zo mooi afgewerkt. denk ik pimp mijn wc wel met van alles wat ik vinden kan. Haal vooral spullen bij de Xenos en de Action. echt prularia maar wel leuk voor op de WC
Wij hebben maar een héél klein hokje met alleen een pot, maar heb er alle kaarten die we gekregen hebben met onze bruiloft, geboortekaartjes enz opgehangen (een waslijn langs de muur gespannen) en dat ziet er heel gezellig uit! Verder een knalrode wcbril en prullebakje om de boel een beetje op te fleuren..
wij hebben een groot breed plateau om dingen op te zetten. daar heb ik ongeveer 6 bussen schelpenzand op gestrooid. schelpen liggen erin en stenen van landen waar we geweest zijn brazilie,griekenland,mexico,spanje enz enz dan staan houten bootjes op en fotos van onze vakanties. zeesterren,veren van flamingos echt allemaal vakantie herrinneringen. nu in sept gaan we naar curacao en dan wil ik een foto van mijn meisje in bikini met regenlaarsjes aan het strand maken. en die supergroot op doek erachter
Ik zie leuke foto's voorbij komen. Wij hebben een hele saaie toilet, er staat een pot in, een w.c borstel, een fonteintje, een handdoek aan een haakje en een kalender. Als ik hier de wc weleens zie na een feestje ben ik heel blij dat er niet teveel prularia in staat. Lijkt me echt een niet-fris-idee, tapijt, zand of zoiets in de wc.
Ik denk ook bij veel dingen ( badeendjes, zand ) bah, da's toch niet makkelijk schoon te maken? Ik zie me al elke week al die badeendjes afspoelen en terugzetten... ( Als je doorspoelt komen er bacterieen uit je ontlasting omhoogdwalleren in de lucht en slaat neer overal... Bah bah bah op al die versiering... )
M'n badeendjes gaan in een kussensloop in de wasmachine Ga ze echt niet allemaal wassen, afspoelen en afdrogen, zijn er een stuk of 50 haha. Ben niet gek
Die posters die je hier ziet, is ook wel een grappig idee. http://highprofile.typepad.com/high_profile_blog/images/wc.jpg
wat een leuke ideen zeg. balen dat onze wc in de douche zit, en dus heel lang vochtig blijft, ik heb wel wat stikkers geplakt om het een beetje op te fleuren, maar leuek dingen ophangen , helaas.
ja bij een wc in de badkamer moet je zelfs je tandenborstel elke 3 maanden minimaal vervangen omdat er dan ook DAAR deeltjes in komen, was pas bij een onderzoek, sindsdien staan die van ons IN de kast LOL!!
even onze saai wc maar alles in ons huis is "matching" zal je nog meer foto's laten zien dat snap je wat ik bedoel haha
en dan heel saai onze keuken; dit is nog wel IN de verbouwing genomen trouwens, dus plinten heb ik inmiddels
Onze wc heb ik vanaf de tegels totaan het plafond zwart geschilderd en daarop heb ik met zilver wat barokfiguren gemaakt. Verder hangen er wat lijstjes met badeendjes-kaarten van de Ikea en we hebben een brede plank boven de wc met daarop wat lijstjes, kaarsen en een grote vaas. De wcpot en het fonteintje zijn errug lelijk (hele vieze beige kleur) maar die staan nog in de planning om een keer vervangen te worden Zal mn camera de volgende keer wel even meenemen om een foto te maken
Jaa, van jou plee wil ik ook n foto zien. Vind die gekke of aparte wc's helemaal leuk. Had dat vroeger ook, hoe gekker hoe leuker. Maar wil t nu niet meer al te gek maken. Tot grote vreugde van manlief
het zand ligt hier op ooghoogte mag hopen dat ze daar niet pissen. 1 keer per zoveel maanden stofzuiger dr op en nieuw zand.