zit in wacht weken 8e icsi

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door onsvlindertje, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsvlindertje

5 feb 2009
    6
    0
    0
    hoi
    ik ben nieuw hier
    ik zit in de wacht wk van onze 8e icsi beh
    ik heb zondag tp gehad van 2 emmies ik zit weer helemaal in de rats

ik ben van onze 7e icsi zwanger geweest van 2ling een stopte met 6,5 week
    en t andere ons dochtertje kwamen ze achter dat ze een open buikje had
    ik ben door gestuurd naar t radbout
    daar hebben ze haar helemaal met goed echo app na gekeken met 4 artsen ze zeiden dat ze een heel druk bewegelijk kindje was
    haar darmpjes en haar maagje zaten biten haar lichaampje
    ze had er nog geen last van maar ze adviseerde dat ik een vlokkentest moest doen want als ze n chromesoom 18 of 23 afwijking had dan zou ze de operatie niet overleven of tijdens de zw schap of na bevalling overlijden met chromesoom 21 had ze kans als ze heel sterk zo zijn
    dus vlokkentest gedaan we hadden hele goede hoop want eigenlijk zag alles op haar buikje na er goed uit
    zelf dachten we om dat de nekplooimeting 1 op 25 was dat we een downsyndroom kindje zouden krijgen toen kwam het telefoontje van de uitslag ik was helemaal verstijft ze zeiden ze heeft chromesoom 18 afwijking ze had 3 keer chromesoom 18 ze noemen dat trisomie 18 of het edwardssyndroom
    niet met het leven verenigbaar dit was een hele klap we waren eindelijk na 6 jaar zwanger 7e icsi
    op 29 juni hebben ze de bevaling ingang gebracht en is ons meisje met 15 wk geboren ze heet nouk en we hebben haar begraven bij mijn ouders
    22 dec zou ik uit gerekend zijn

ik heb daar na nog 2keer cryo gehad en hoor bijde zwanger maar t duurde mAAR even ik kreeg bijde keren n vroegemiskraam

nuu zit ik ik de wacht van onze 8e icsi ik ben bang en hoop zo daT t nu weer aanslaat en dat ik eindelijk zwanger mag blijventp

ik heb nu 11 keer gehad 1keer 1 emmie 10x 2 emmies

gr van mij

en het ergste

2. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Jeetje...wat een aangrijpend verhaal.
    Hoop dat je de wachtweken een beetje doorkomt en het liefst natuurlijk met een positief resultaat.
    Veel sterkte de komende tijd.

Knuffels Winnie.

3. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Zo dat is niet mis, wat hebben jullie veel meegemaakt. Heel veel succes met de wachtweken en daarna....

X

4. 2bb

2bb Niet meer actief

Wat een verhaal: ik ga voor jullie hopen dat het deze keer raak is en goed gaat. Veel sterkte met het wachten.

Liefs

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat is nogal wat zeg!
    Wat een vreselijk verdrietig verleden. Knap dat jullie de kracht hebben om door te gaan.
    Ik herken die drang wel heel goed, van maar doorgaan en doorgaan..het verlangen is zo ontzettend groot!
    Een vriendin van mij is uiteindelijk na 10 tp's toch zwanger geworden en gebleven....je lijkt er misschien niks aan te hebben maar hoop doet leven meid!

Ik duim voor je!

6. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    jeetje dat is al een heel verleden...droevig allemaal..

8e icsi......pfffffffffff en ik dacht datik al heel wat had gehad met 5mislukte icsi en 6 tp`s..

ik wens je heel veel sterkte met dat vervelende wachten...
    ik hoop dat je een moie positieve test krijgt en dit keer 9 maanden lekker zwanger blijft..

Deel Deze Pagina