Puistjes een zwangerschap symptoom??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Samuchi, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samuchi

Samuchi Lid

19 feb 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!
    Ik lees hier geregeld mee sinds mijn vriend en ik al even bezig zijn met zwanger worden maar het schijnt nog niet echt te lukken....
    Nu heb ik deze week ineens heel veel puistjes in mijn gezicht , zelfs op mijn rug en borst! Dat heb ik echt nooit gehad, wel eens een of twee in het gezicht maar verder niets..
    Nu zou het ongeveer een week voor nod zijn (ik ben heel onregelmatig) en dacht misschien zou het een symptoom kunnen zijn?
    Verder nergens last van, wat rug pijn maar normaal heb ik dat ook wel...
    Wie heeft puistjes gehad in begin zwangerschap? Of wie heeft het nu en is wellicht zwanger??
    Groetjes!

2. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    Ja ik heb ook puistjes in mijn gezicht door de hormonen dus het zou kunnen duiden op een zwangerschap maar ik had ook weleens puistjes als mijn menstruatie eraan kwam dus het kan allebij hopelijk is het raak voor je.

Karlijn88 vindt dit leuk.
  3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb ook altijd voor mijn menstruatie meer last van puistjes en nu in het begin van de zwangerschap had ik dat ook.

Komt gewoon door hormonale schommelingen maar dat hoeft niet direct een zwangerschapssymptoom te zijn.

4. Samuchi

Samuchi Lid

19 feb 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi! Dankje voor jullie reactie! Ja voor mijn ongesteldheid heb ik altijd wat meer puistjes op mijn gezicht maar wat zo raar is dat ik nu onder zit, o mijn rug, borst, tussen mijn borSten.. Ik weet ook niet wanneer ik kan testen omdat ik zo onregelmatig ben... Dacht het vandaag te doen maar toch even wachten denk ik...

5. Icecreams

Icecreams Actief lid

21 okt 2013
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat kan zeker! Vooral in de eerste drie maanden van je zwangerschap heb je meer kans op puistjes - Puistjes tijdens je zwangerschap

Bij mij was het een symptoom! Heb het bij beide zwangerschappen gehad. Voor m'n menstruatie had ik dit nooit. Ik kreeg puistjes op vreemde plekken waar ik anders nooit puistjes heb, oa op m'n rug. Ze waren gelukkig snel weer weg ;). Ik duim voor je!

6. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Hier was het ook een symptoom. Ik zat er onder :( gelukkig niet in m'n gezicht maar wel op m'n rug, m'n nek en m'n borst. Begint langzaam iets minder te worden gelukkig.

7. stef26

stef26 Lid

25 jul 2014
    5
    0
    0
    Kantoorbaan
    Groningen
    Yep hier ook, altijd wel een paar gehad. Maar voor mn miskraam zat ik er echt onder. Vooral mn rug en mn borsten. Ook had ik een dikke witte op mn kuit (!!??!) En ben er net achter dat ik nu weer zwanger ben, en ja hoor zat er weer een op mn been hahaha.

Succes!

Trouwens, testen van de kruitvat zijn het beste. Heb bij de wibra testen gehaald 3 voor 2 euro. Las overal dat ze prima werken. Ik heb tegen het licht gekeken, testen gesloopt maar mooi geen streep (ik was al een week over tijd) maar kruitvat kon ik vorige keer na 2 week al testen (!)

8. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier was het een symptoom! Op mijn gezicht (wang) ineens best wat kleine pukkeltjes! Ik vermoedde het onder andere daardoor dat ik wel eens zwanger kon zijn.... en ja hoor :)

9. littlelilly

21 sep 2014
    86
    0
    6
    Noord Holland
    Bij mij was het ook een symptoom!
    Normaal nooit in de week voordat ik ongesteld zou moeten worden enkelt na me menstruatie.
    En nu had ik ze over al o_O
    Inderdaad gewoon even testen!
    Ik teste 5 dagen voor nod al positief :)

10. manutje

manutje Actief lid

15 sep 2014
    309
    0
    16
    Vrouw
    Verhuur medewerker 24 uur
    Noord Brabant
    Bij mij was het ook een symptoom, had er ineens veel meer last van

11. ike37

ike37 Lid

12 feb 2014
    46
    0
    0
    hier ook veel meer last ervan, bij mijn vorige zwangerschappen ook

12. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Bij mij juist niet. Ik heb altijd mega veel pukkels als ik ongesteld moet worden maar m'n huid is nu zo gaaf dat ik stiekem al wel het vermoeden had dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn.

Maar zo lees je wel, bij de een wel een symptoom, bij de ander niet.

13. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Jaaaaaaa ik had bij beidde zwangerschappen ook heel veel puisten, vooral van die onderhuidse zere.....
    Ik leek wel weer een puber, tja hormonen,
    Dus het kan zeker een eerste symptoom zijn van een zwangerschap.

Liefs taart.

14. Sannie92

Sannie92 Niet meer actief

Hier ook een symptoom, op de gekste plekken, benen/rug/gezicht/bil? haha goed scrubben :)

15. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Bij mij wel. zat vanaf de 3de week al onder en nu nogsteeds.. De bakerpraatjes zijn dat meisjes je schoonheid afnemen en dst is bij mij zeker het geval

16. JenRen

JenRen Lid

7 dec 2014
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij helaas wel een symptoom. Heb de hele zwangerschap ontzettend veel puistjes gehad in mijn gezicht en op mijn borst. Zijn pas weken na de bevalling weggegaan.

Deel Deze Pagina