Midden in bed

Discussie in 'De lounge' gestart door Amare, 14 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amare

Amare Niet meer actief

Daar ligt mijn man dan weer. En keertje omdraaien en hij ligt weer midden in bed.
    Ik lig nog op een klein stukje. Hij pikt ook nog niet met mijn kussen in.
    Wakker maken doe ik maar niet, hij moet namelijk halverwege de nacht eruit voor zijn werk. Ik had hem vorige nacht wakker gemaakt en dat viel niet zo goed.
    Dus terwijl hij nog even King of the bed is, kijk ik nog ff op zp.

Overigens zal straks mijn wraak starten, ik schijn namelijk te snurken:p

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Kan je hem niet omrollen?! Die van mij wordt daar niet wakker van :p

3. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hier ook zo eentje maar paar keer met m'n kont heen en weer of een uitschietend been en ik heb m'n plekje terug :D

4. Panda1

Panda1 Bekend lid

28 feb 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    Dan zou ik zijn wekker net wat eerder zetten.....of de dekens afpakken. Wordt meneer vanzelf koud=wakker

5. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    #5 Ruby1987, 14 aug 2013
    Laatst bewerkt: 15 aug 2013
    Ik en mn vriend kunnen beiden niet klagen. 2 niet dikke volwassenen van rond de 1.60/1.70 die niet snurken en/of bewegen in de slaap en elkaar dus heerlijk de ruimte geven. We kunnen zelfs samen slapen op een niet al te brede bank.

Bij ons zijn het de kinderen. Ze liggen bijna nooit in de lengte op het bed maar in de breedte. Als ik met mn zoontje samen lig neem ik 1 kwart in en hij 3 kwart.

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik rol mijn man dan gewoon terug en als dat niet lukt maak ik hem echt wel wakker hoor; ik heb ook mijn nachtrust nodig! ;)
    Hetzelfde met snurken.. Soms lig er echt een houtzagerij naast me. Hij snurkt alleen niet als hij op zijn rechterzij ligt, dus hij krijgt dan gewoon een aantal keer een por/duw zodat hij zo kan gaan liggen, maar als dat niet werkt maak ik hem gewoon wakker.
    Soms als het heel erg is en ik tot 3 uur wakker lig door zijn lawaai, ondanks verwoede pogingen om hem goed te laten liggen, stuur ik hem naar de logeerkamer of ga ik er zelf slapen.

Je verdient beiden een goede nachtrust toch :)

7. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Hahaha is hier ook vaak, ik duw hem gewoon aan de kant met mijn kont hoor. :D Schuift hij vanzelf wel een heel stuk op.

8. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Haha, zo herkenbaar! Ik word trouwens daarbij dan ook nog regelmatig wakker van een elleboog in mijn gezicht (op mijn kussen): hier ligt manlief namelijk graag met zijn handen achter zijn hoofd haha! Mijn kussen is hier wel een keer zo onder mijn hoofd vandaan getrokken, haha!
    Maar: ik por meestal gewoon een beetje terug hoor, vaak draait ie dan wel bij en kan ik ook weer liggen (zeker nu met een groeiende buik heb ik iets meer nodig dan een kwart van het bed ;) ). Sterkte en hopelijk slaap lekker!

9. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    gewoon kietelen!! dat doe ik ook!! porren of hem een schop geven werkt inmiddels niet meer, dus dan maar oksel kietelen:D dan draaid hij zich rap om, snurken stopt dan ook gelijk 2 in 1 klap

10. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

ik maak hem dan wakker, maar mijn vriend slaapt daarna gewoon weer verder.

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier maken we elkaar ook regelmatig wakker en dan zijn we ook beiden stikchagrijnig ;) Mja, twee spartelende snurkers.

Voordat ik zo gigantisch zwanger raakte, hadden we besloten om een KLEINER bed te kopen. Wat een spijt hebben we daar op dit moment van. Ik kan namelijk een halve keer draaien en dan lig ik ofwel op de grond of op zijn helft :x Maar dat hoop ik binnen niet al te lange tijd opgelost te hebben.

12. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Hier is het andersom haha. Ik 3/4 van het bed, hij 1/4.

Maar hi pikt wel altijd de deken in.

13. knap

knap Niet meer actief

Mijn dochter ligt bij mij in bed. Dus heel erg herkenbaar. Die moet ik elke nacht een stukje op zij leggen anders heb ik geen plek meer liggen mijn armen in mijn nek met haar armen er bij. Ze knuffelt ook graag met haar voeten dus die moet ik ook af en toe weg duwen.

14. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Pff, ik had hem echt wakker gemaakt. Wat nou valt niet zo goed ? Ik verdien ook een goeie nachtrust....

15. Hier ook, al blijf ik na z'n operatie netjes op m'n eigen plek. Schijnbaar ook in m'n slaap bang om hem te raken, ofzo :D Wij hebben overigens na een half jaar in één bed slapen, een tweede deken aangeschaft. Niet heel romantisch, maar wel heel erg lekker! En voor we gaan slapen, of als we lang kunnen doen over het wakker worden, gooien we de dekens gewoon over elkaar heen zodat we toch nog tegen elkaar aan kunnen liggen :)

16. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Hmm ja hier is het andersom: ik lig altijd in het midden. Hij is het gewend gelukkig, maar wil hierna wel een groter bed :D

Ik heb iets met het midden; moet ook altijd midden op de bank zitten, precies voor het midden van de tv.

17. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Oh, dat probleem hebben wij ook (en dan hebben wij echt geen klein bed). Dus ja, ik maak 'm gewoon wakker hoor, ik hoor dan een hoop gemopper en geklaag en 2 tellen later is hij opgeschoven en ligt hij alweer te snurken ... Ik heb mijn nachtrust ook nodig.

18. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Schuldig!

Ik lig graag in het midden van het bed en het liefst nog een beetje overdwars ook :).

Deel Deze Pagina