Hallo, Hebben jullie bijnamen? En dan bedoel ik niet schatje oid door je man/vriend, maar door vrienden ed. Mij noemen ze de Reserveduitser, omdat ik praktisch op de grens geboren ben. GVR komt ook nog wel eens voorbij, omdat ik errug (1.88) lang ben. Vroeger had ik een roze badjas en omdat ik zo lang en mager was, noemde papa me altijd zuurstok haha. Ik vind het wel grappig. Al heb ik soms wel eens zoiets van nu is 't klaar, dit is mijn naam en zo noem je me nu maar
schaap.. door mijn haar.. miekske noemt mijn moeder me.. jeezus noemt mijn zus me (he zus werd jeezus.. ) mijn lievelings bijnaam is mammie natuurlijk, door Eefje
Ik sta bekend als Rox, de afkorting van mn naam. Als mijn man over mij praat is het Truus of Keu hihi
mijn bijnaam is kip dat hebben ze me als kind gegeven omdat ik zo veel kakelde haha en nu heeft mn beste vriend een nieuwe voor me verzonnen "milka koe" hoe die dr bij komt? mijn bevalling heb ik op een grote milka reep gedaan en ik geef 2 dames borstvoeding vandaar
Haha, hier precies hetzelfde, met dezelde reden! Grappig! Leuk trouwens dat je ook tandem-voedt, ik ook!
Beemster door mn oude collega's heb nog steeds geen idee waarom. Jeem afkorting van mn naam. Poppie zo noemt mn moeder me. James ook een afkorting van mn naam.
Wij noemen onze dochter soms Stinkie... of Aap(ie). Zij noemt mij altijd bij mijn voornaam ipv mama. Ik snap niet waarom en ik vind het ook niet echt leuk. Maarja eigen willetje van een 3,5 jarige, valt niets tegenin te brengen
Theemuts!! Ik ben helemaal gek op thee en heb een kast vol met zo'n 50-60 theesoorten (Mijn man wordt door mij liefkozend Koffieboontje genoemd omdat hij (natuurlijk) gek op koffie is )
Ik heet Simone, me man noemt me altijd Simon, en dat wordt nu overgenomen door iedereen, vindt het niet erg hor!