Eigenlijk had ik de moed al opgegeven en ben ik er van overtuigd dat ik binnenkort word, maar wat jij schrijft angi herken ik wel. M'n (.)(.) zijn heel zacht en mijn huid is droog (vooral rond mijn borsten). Mijn gezicht zit onder de puistjes en ik heb steeds hoofdpijn. Dat zijn verschijnselen waar ik ook altijd last van heb voor mijn , dus daarom heb ik de moed eigenlijk al opgegeven. Vanacht droomde ik van een positieve test...zou het voorspellend zijn?
ik hoop het voor je meis dat het een voorteken is je droom ik kwaaltjes wat mijn borsten betref heb ik normaal niet als ik ongi moet worden dan heb ik altijd wel zulke zere borsten en zijn ze ook erg zwaar en vol nu heb ik daar totaal geen last van...... wat mij nu ook opvalt is dat ik een witte tong heb
Hihi...een witte tong? Daar heb ik nog nooit zo op gelet... Dit is pas de 2e ronde voor mij zonder pil, vorige ronde had ik al heel snel veel last van m'n borsten, zere tepels en ze waren behoorlijk zwaar en hard. Nu helemaal niet, ze zijn zacht, maar m'n tepels zijn wel gevoelig. Volgens mij kan je lichaam je zo enorm voor de gek houden, het is echt niet leuk...
hoi ja je lichaam kan je idd heeeeel erg voor de gek houden! De eerste maand zonder pil dacht ik echt zeker te weten dat ik zwanger was. Maar een paar dagen voor NOD begon ik er steeds meer ana te twijfelen. Ik hield mezelf gewoon voor de gek Nu heb ik wel sinds 2 dagen na eisprong buikkrampen alsof ik ongesteld moet worden Echt heeeel vreemd, normaal heb ik dat pas 3 dagen voordat ik ongesteld moet worden
Hoe lang zijn jullie al van de pil af? Dit is pas mijn 2e cyclus zonder. Mijn 'symptomen' kunnen dus ook nog gewoon ontpillen zijn. Dat maakt het helemaal frustrerend...wat moet je nu geloven van je éigen lichaam?!
Ik kreeg gisteren ook weer last van mijn buik, steken, krampen alsof ik ongi moet worden en bij vlagen erg misselijk. Wat het nu betekent? Ik heb ook regelmatig steken boven mijn liezen, ik snap er niks van. Wat is het vrouwenlichaam toch complex zeg. Mannen hebben eindelijk eens gelijk wat dat betreft.
ik ben half september gestopt met de pil. dus nog niet zo lang bezig. maar wil zo graag dus dan lijkt het al wat langer. ja ik denk ook iedere keer nu is het raak maar dan komt die duivel weer! heb achteraf best last gehad van ontpillen met klachten hopelijk gaat dit zich nu omkeren in raak.. was heel misselijk in de tweede maand, duizelig. dat heb ik gelukkig nu niet meer. ja echt je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden! gr eveline
Hey meiden! Allemaal èrg herkenbaar, jullie kwaaltjes! Toen ik net gestopt was met de pil dacht ik bijna iedere maand dat ik HARTSTIKKE zwanger was! Helaas, nog steeds niet het geval dus.... maar idd, je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden! Mijn vriendlief en ik hebben net te horen gekregen dat er NIETS mis is met zijn zaad. Hij is namelijk geboren met 2 niet ingedaalde zaadballejes, daarna aan geopereerd. Op internet zie je ineens allemaal berichten dat de kans op een normale zwangerschap nog maar 30% is; stress dus. MAAAAR niks loos; klussen maar, VOL zelfvertrouwen en goede moed! Dat het maar snel raak mag zijn bij ons allemaal!
Dat hoop ik ook! Veel sterkte allemaal met de kwaaltjes e.d. Hopelijk kunnen we snel meepraten over de échte zwangerschapskwalen en later de bevallingsverhalen...
wil testen de gevoelens blijven en ik heb het gevoel dat ik een ballonbuikje heb en men borsten worden precies ook voller ik word echt gek van da wachten biebke
Nog even geduld, sterkte! Mijn onderbuik voelt nu echt raar! Alsof iemand mijn baarmoeder aan het kammen is met een grote/groffe kam. Lekker vaag weer..
nu is het helemaal te gek aan het worden enorm veel gaan plassen en niet eens voelen dat je nog aan het plassen bent heb dus al een paar keer gehad dat ik men slipje wil omhoog trekken dat het langs men benen loopt echt om gek van te worden en men buik zit echt overal in de weg nu bukken om iets op te rapen, schoenen aan doen het duuurt allemaal wat langer nu
Ik heb ook het gevoel alsof er een ballon in m'n buik zit. Hij is opgezet en als ik buk heb ik echt het idee dat er iets zit. Zou je dat al kunnen voelen? Lijkt me eigenlijk heel onwaarschijnlijk. Ik zit trouwens ook onder de puistjes; kan dat ook een symptoom zijn?
jipper: ken dat ik heb deze symptomen al week en half nu en begin ook puistjes te krijgen en snoepen hmmmm
Ik ga er maar niet vanuit dat het iets betekent. Mijn buik is echt al een hele tijd flink opgezwollen. Ik ben al niet slank, maar dit is heel vervelend. Omdat ik niet helemaal uitga van mijn banner en meer het idee heb dat ik een cyclus van 32 dagen heb, zou 2 april mijn NOD moeten zijn. Nu ben ik onwijs ongeduldig (ook door allerlei kwaaltjes die ik heb) en heb ik vandaag al getest. Negatief natuurlijk , achteraf slaat het ook nergens op, maar het overtuigt me er nu steeds meer van dat het niet raak is deze rond... Maar goed, geen bloed geeft moed. Als er op 7 april nog geen zijn dan test ik nog maar een keer...
Ik las ergens dat die ballonbuik kan komen na je eisprong door bepaalde hormonen. Die leggen je darmen een beetje stil, waardoor je een opgeblazen gevoel hebt en je buik ook boller lijkt. Een bolle buik door zwangerschap lijkt op dit moment wel erg onwaarschijnlijk. Ik wil jullie niet ontmoedigen, ik hoop dat we allemaal zwanger zijn, maar probeer er niet te veel op te rekenen, anders is de teleurstelling zo groot straks. Succes allemaal!
spannend he meiden! Ik ook zo'n opgezet buikje en zo'n snoepdrang....ben echt benieuwd nog een weekje kan ik testen
Het lijkt mij inderdaad ook erg onwaarschijnlijk dat deze bolle buik het gevolg is van een zwangerschap. Als het al zo ver gevorderd zou zijn dan was mijn test van vandaag waarschijnlijk wel positief geweest. Daarom stel ik me alvast weer in op een volgende ronde. Hoop alleen dat het niet te lang gaat duren voordat ik weer ongi wordt...