Hoi allemaal Ik ben nu een aantal keer zwanger geweest, maar dat is telkens vrij vroeg fout gegaan. Om die reden heb ik ook niet echt veel zin meer om op allerlei klachten te letten en heel veel bezig te zijn met het zwanger worden. Ik merk nu alleen sinds 2 a 3 dagen dat mn borsten echt heeeel erg jeuken Ik kan me niet echt herinneren dat ik dit vaker gehad heb. Aangezien ik dus nu net zo vaak zwanger geweest ben als dat ik een normale cyclus gehad heb, weet ik niet meer wat waar bij hoort.... Nu vraag ik me af, hebben meerderen dit zo aan het einde van de cyclus? Dat het dus bij een normale cyclus hoort...? En zoja, wat kan ik ertegen doen? Het stoort me namelijk super en nog even en ik krab het helemaal open ben ik bang Of zou het dan toch weer bij een zwangerschap horen? Ik weet het alvast niet meer en zou het fijn vinden als ik reacties zou krijgen
Ik ken het alleen van de warmte. En aangezien het al 3 dagen bloedjeheet is kan het daar van komen. Maar hoop natuurlijk dat het voor jou een zw symptoom is!
Hey meid Normaal gesproken als ik jeuk krijg van de warmte dan komt het doordat ik zweterig ben dan... maar dat ben ik dus helemaal niet Vandaar dat ik het dus een beetje vreemd vind allemaal Maargoed, ik hoop ook dat het iets betekent, maar ga er niet vanuit, ik lees zoveel verhalen van meiden die elke maand klachten hebben en die dan gewoon bij de cyclus horen Maar aangezien ik nog niet echt vaak een normale cyclus gehad heb weet ik dus niet hoe of wat
Aah meid er valt soms geen pijl te trekken op al die symptomen. En weet je wat het erger maakt? Het wil wel goed verschillen per ongi. 2 ongies geleden had ik ineens allemaal kleine pukkels op mijn tepelhof waar wit spul uit kwam en de vorige ongi ineens allemaal witte puntjes op mijn tepel. Ik had dit trouwens nog nooit eerder gezien. Ons lijf doet af en toe rare dingen
Ik herken wel jeukende tepels als zwangerschapssymptoom. Alleen nu stamt mijn laatste normale menstruatie uit december en heb ook geen flauw idee meer of ik dat voor mijn zwangerschappen ook altijd had. Dacht het niet Zag trouwens dat je hormoonwaardes normaal zijn Bij mij zijn de eerste uitslagen ook goed!