Ik wil nou wel eens weten wanneer mij ei écht springt. Ik dnek altijd dat het regelmatig is, en eerst voelde ik hem ook. maar nu niet meer, na de miskraam. Dus wil ik wel eens op zo'n strippie piesen. Waar kan ik die kopen en welke is het beste?
Je kunt goedkope bestellen via internet. Ik heb een tijd Matcare gebruikt van deze site. Maar die moet je midden overdag gebruiken. Ik vind dat niet handig i.v.m. mijn werk. 's Avonds werden ze bij mij niet positief, terwijl ik wel een eisprong had. De vorige cyclus heb ik de digitale van Clearblue (te koop bij Etos, DA) gekocht. Deze zijn wel duur, maar ik vul ze na met Persona teststaafjes. Deze kun je met ochtendurine gebruiken. Let op: hang je zelf niet helemaal op aan ovulatietests en doe het ook al 1 of 2 x voordat hij positief is.
Hoi Ik heb zelf de digitale van ClearBlue. Idd, ze zijn prijzig, maar wel heel duidelijk af te lezen, geen gedoe met vage streepjes of iets dergelijks. Gewoon een positief of negatief plaatje Ik heb +- 31 betaald voor 7 testen. Groetjes, Kristel
ik probeer iig na mijn ongesteldheid eens in de twee dagen te vrijen, maar rond mijn eisprong wil ik dat wat beter inplannen. erg klinkt dat eigenlijk, inplannen. Maar ja, ik wil elke dag wel maar Lief niet. Dus ik moet wat doseren en dan maar liever op een kansrijke dag.
Hallo, Heb ook allerlei ovulatietesten gehad, maar tis idd een gedoe met vage streepjes. Heb nu de digitale van Clearblue en die is in de aanschaf 32 euro meen ik, maar als die op zijn dan kun je de digitale tester gebruiken icm persona teststaafjes en die zijn 13,50 voor acht staafjes, dus dat is iets beter te overzien. Zeker als je zo'n onregelmatige cyclus hebt als ik. Veel succes! Groetjes Elke
Ohh, waar kan je die persona teststaafjes krijgen dan? Mocht ik ze nodig hebben komende maand of de maanden erna ^^
Dankje Aquilegia Ik heb ze net meteen maar gekocht en geprobeerd of ze het dus doen in de digitale CB, en ja! Dus heel erg bedankt
ik heb ze gisteren ook maar besteld, zo'n zwangerschapsset van matcare met 10 ovutesten en 2 zwangerschapstesten... gewoon de goedkope...
Mijn ervaring met digitale ovu-testen zijn slecht. Op zich is het schermpje wel fijn want het geeft zekerheid maar die houders zijn ontzettend snel kapot of de batterijen zijn te zwak. Heb al herhaaldelijk een apparaat moeten terugsturen. Je krijgt perfecte service hoor, dat wel (ze sturen gelijk een nieuwe op) maar op dat moment heb je er dus niets aan. Ik gebruik daarom liever de normale ovutesten van CB.
Allemaal heel erg bedankt. Ik heb gister door jullie tips wat gerichter rondgezocht, en op de valreep sensitest besteld. Net gedipt en ja hoor, een posi ovu test. Dus dat ei gaat springen!
ik heb aldoor dat ik mijn piek mis denk ik ik test al twee keer op een dag (ik heb de cb digitaal) dus ik kijk nu ook een beetje naar de streepjes die verschijnen op het test staafje en ik heb ook erge buik kramp als dit over is ga ik ervanuit dat mijn ei gesprongen is