Rammelende eierstokken, wens voor een 2e kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dufel, 29 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Tranen inderdaad heel herkenbaar! Gaan nog vele momenten komen al is het maar afzwemmen voor zwemdiploma of een optreden van je kind hahaha zondag vrees ik dat er ook tranen gaan komen want dan is mijn dochter jarig, ondanks dat ik super trots op dr ben en ze al zo groot is vind ik het ook heel moeilijk dat ze alweer 8 jaar word en niet meer zo klein is....

Nog 3 pillen te gaan!

2. Clara14

Clara14 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Rammelende eierstokken heb ik geen last van maar zenuwachtige baarmoeder ofzo.
    We hebben een prachtige dochter van ruim 2 jaar via mmm icsi d.
    Nu hebben we voor volgende week weer afspraak staan voor de eskimo's(cryo) te gaan gebruiken, voor een broertje of zusje.
    Zie dr als een berg tegen op, heb heerlijk kort lontje en jank heel snel, en dan denk help moeten nog beginnen.
    Bij de eerste was alles nieuw en nu weet ik wat er zo ongeveer komen gaat.

Jullie allemaal succes met verhuizingen en verkopen en verbouwen.

3. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Inmiddels al geweest?

Hier 3e dag ongesteld, zal heel raar zijn om vrijdag geen pil te slikken....
    Hebben jullie ovulatietesten gebruikt al gelijk?

4. Clara14

Clara14 Niet meer actief

Hoi

Jij wij zijn vandaag geweest, en nu wachten op de menstruatie (al 4 dagen te laat) en dan bellen voor afspraak. En dan echo ik gebruik geen ovulatietesten.

Spannend voor je

5. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het met iedereen?

6. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.211
    17.230
    113
  7. Babs1990

Babs1990 Bekend lid

1 sep 2015
    546
    352
    63
    Vrouw
    Brabant
    Goedemorgen dames, ik schrijf graag met jullie mee. Onze zoon is nu 9,5 maand en bij ons begint het nu ook weer te kriebelen. Ik gebruik al jaren geen anticonceptie meer. Dus kunnen beginnen wanneer we willen. Ga binnenkort weer met foliumzuur starten en dan gaan wij er weer voor!

Deel Deze Pagina