Help! wat doet mijn lichaam met me?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Snoopy1983, May 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Na 5 maanden een keurige cyclus te hebben gehad van 28/29 dagen was hij vorige maand ineens 37 en nu had ik afgelopen donderdag pas een posi ovutest en dus gaat mn cyclus nu ongeveer 42 dagen duren :confused:
    Ik maak me nogal zorgen hoe kan dit ineens en ik heb ook wel eens gehoord dat een cyclus tot 35 dagen normaal is, was dit dan sowieso geen goede eisprong?

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hey :)

Oh wat jammer dat de positieve testen geen zwangerschap bleek te zijn :(
    Je zei in een ander topic dat je 2 weken geleden ongeveer ook positieve testen had alleen dan iets lichter dan deze keer?
    Ik weet ook niet precies hoe of wat, maar heb wel eens gehoord dat t soms neit lukt om t eitje te laten springen (te weinig LH) en dat t dan later opnieuw geprobeerd wordt, maar dat weet ik ook niet zeker hoor..
    Heb je veel stress gehad de laatste tijd? Of ben je heel druk geweest met werk bijv.?

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Hoi Kristel,
    Nee helemaal niet, ja ik ben er wel veel mee bezig maar ja wie niet haha.
    Maar hier baal ik wel een beetje van en volgens mij zijn zelke lange cyclussen ook niet goed. Naja we moeten maar weer afwachten...

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Oh ja zeker weten dat je ervan baalt, zou ik ook echt doen hoor. Ik baalde er deze maand al van dat mn eisprong 2 dagen later was waardoor mn cyclus ook 2 dagen langer duurt :p I love my 28-day cyclus...

Maargoed, of het kwaad kan of iets dergelijks, ik zou het echt neit weten, mij lijkt van niet.
    Anders misschien eens de huisarts bellen dinsdag? Al is het maar om even te vragen hoe dat nu kan enzo...?

Share This Page