Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

@ jutte helaas geen 14.00 uur vanmiddag maar de dag duurt nog even wie weet

@ Moor wat ben jij en vooral minimoor goed verwend zeg

2. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    lekker verwend meid!

Enne, "bijzondere relatie" haha, die hebben Rinke en ik ook een jaar of twee gehad.....hihi, wel leuk hoor....

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hihi Jutte, luisterd de kleine niet....oei oei...

Moor, jee jij bent verwend...was je jarig...oeps..had ik je wel gefeliciteeerd....weet het niet meer...nu ja dan alsnog.. HARTELIJK GEFELICITEEEERD!!!!

Zit te wachten totdat dochterlief wakker word....ze lag er al om 12 uur in.......dus zal voor ieder moment zijn. Ga denk ik even een eind wandelen met haar....verveel me en heb geen zin in opruimen...achter is het zo warm en de parasol ligt in de schuur...(te zwaar om alleen te pakken...bah vergeten ff aan mannetje te vragen toenstraks.....) Marco is weer naar voetbal...dus zal me maar voorbereiden op meer van zulke dagen...het seizoen is gestart....zal toch eens zeggen dat ik mee wil....

Kan ik bij katja op bezoek en andere die in de buurt wonen van amsterdam hahaha...

Trouwens Daan, mijn aanbod blijft hoor meis... Wil heel graag kleine noor komen bekijken!! En dan jouw persoonlijk feliciteren en je hubbie ook!!

Groetjes,
    Miranda

4. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Ik ga het gewoon proberen wie weet werkt het he. Misschien luistert de kleine naar mij wel. :D:D:D

5. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Haaaaai allemaal!

Knip, thanks voor het buddy-en! Ik wilde jullie niet onnodig ongerust maken door niets te laten horen... maar ook wat Jutte al zei, ga er maar gewoon van uit dat geen nieuws ook echt geen nieuws is. Als er iets te melden is, zijn jullie echt de eerste hoor! Dat beloof ik.

Zoals Knip al zei, vreselijke nacht gehad. Ik heb me daar zowat mijn ingewanden uitgekotst, het bleef maar komen en ik stikte bijna omdat ik niet eens kon ademen tussendoor. Door het aanspannen van mijn buikspieren deed mijn buik ook vreselijk zeer... maar nog steeds geen wee gezien, alleen kramp. Ik hoop toch wel dat dit niet nog 3 weken gaat aanhouden. Vandaag gaat het wel beter, ik heb de pot nog niet geknuffeld in ieder geval.

Daan, lieve lieve lieve schat! Als ik nog durfde, stapte ik nu meteen in de auto en kwam ik naar je toe! Ik ga je in ieder geval bellen straks, na mijn slaapje want ben aan een dutje toe.

Jutte, jij eerst hoor ;) irritant is het, zo rondlopen. Het ik-ben-een-tikkende-tijdbom-gevoel.

Lumea, hihi opstapje. Het lukt hier echt nog maar net, kan me voorstellen dat je een beetje hulp nodig hebt.

Kat, niet boos zijn meis. Mannen missen een voelspriet wat dat betreft. Let maar op, hij vliegt voor je straks. Van mannen die ik gesproken heb weet ik dat het vreselijk is om je vrouwtje zoveel pijn te zien hebben, dus geef hem gerust iets te doen.

Moor, leuke kadootjes dus allemaal. Limegroen is leuk!

Daffie, fijn om te lezen dat je een leuke avond hebt gehad. Het was zeker wel lekker om er ff uit te zijn.

En toen wist ik het niet meer. Ik ga denk ik ff dutten, ben een beetje brak van vannacht. Chinees kan ik niet aanbevelen, die kwam er bij mij bijna door mijn neus uit.... maar ik ga straks ook aan de tonic, ananas en menthol neusspray. Sex weet ik zo net nog niet, ik voel me niet zo horny tussen het spugen en de krampen door.

6. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    O ja, over wie in te lichten als het begint... ik heb daar over na zitten denken hoe ik dat aan wilde pakken.
    Ik denk dat ik mijn vader en de ouders van John wel bericht als het echt begonnen is, dus regelmatig weeën gedurende 1 uur. En mijn forumbuddies natuurlijk.

Dan is er nog 1 vriendin die constant loopt te zeuren dat ik haar meteen iets moet laten weten... die sms ik denk ik pas als ik op weg ga naar het ziekenhuis voor het laatste stuk. Maar dat is ook uit zelfbescherming, ik krijg haar niet aan het verstand dat ze niet moet komen als ik nog bezig ben. Daar begrijp ik niets van, heb haar ook de ruimte gegeven toen zij moest bevallen... We zijn al bijna 15 jaar maatjes, vind het vervelend dat ze mijn wensen niet respecteerd. Of eigenlijk de wensen van John, die heeft het niet zo op d'r.

Ik heb geen zin om helemaal plat gebeld en gesmst te worden tijdens de bevalling. Vrienden van ons hadden wereldkundig gemaakt wanneer ze ingeleid werden en die papa kon niet eens bellen toen de kleine er was, zoveel smsjes kreeg hij binnen toen hij zijn telefoon aan zette.

7. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Nou Pup, wij hebben dinsdag nog sex geprobeerd, maar ehm........zie het gevolg, het is nu zondag........ En ik moet eerlijk bekennen dat ik het helemaal niet zo leuk vond met die buik erbij!

Weet je waar ik vooral zo moe van wordt? Gaan ze vrijdag massaal bellen "en is er al iets?" "hoe gaat het?" ehm...misschien wil ik niet gestoord worden??? Pffff...en neem je dan niet op, raken ze gelijk in paniek, gaan ze mijn moeder bellen of mailen enzo...

Heb nu dus maar op Hyves en Twitter gezet dat er echt nog niets is en dat men het heus wel te horen krijgt, pff zeg, laat me met rust! Mensen die anders ook nooit bellen zeg maar.

En mijn schoonvader, die twee weken geleden al in paniek naar vijf mailadressen mailde dat we telefonisch onbereikbaar waren (oh ja, joh...), deed dat vrijdag dus weer, tenminste, ging weer naar ons thuisnummer bellen, kreeg dus weer een "geen bereikbaar"-toon, ging wéér Rinke's oude mobiele nummer bellen en toen paniekerig mijn zwager dat ze ons niet konden bereiken. Die heeft het juiste mobiele nummer gegeven en uitgelegd dat we thuis even onbereikbaar zijn door de nieuwe provider....

Dat hebben we hem dus twee weken geleden ook gezegd en gemaild, pfff LUISTER DAN!

*krijgt een beetje agressieve neigingen, is dat ook een voorteken?*

Maar chinees, nee, dat gaan we niet doen...daar word ik altijd al een beetje ziekjes van...

@ Daf, nou kom op, niet zeggen dat je kan toespreken, DOEN, spreek die kleine in mijn buik maar eens even streng toe!

8. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Whahaha, we zitten echt dubbel in hetzelfde schuitje met dezelfde frustraties hè, da's duidelijk!

9. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Pup, ik zou na de bevalling die vriendin sms-en dat je door alle toestanden helemaal niet aan sms-en dacht! Straks staat ze toch op de gang te wachten.....weet jij veel?

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    whahaha...wat een pericelen...(schrijf je dat zo?)

Hier ervoor gekozen niemand te laten weten......letterlijk niemand!! Helaas omdat we af hadden gesproken die dag om naar de bios te gaan met vrienden heeft Marco wel even vanuit het ziekenhuis gebeld dat we toch echt niet konden.....

Kwam natuurlijk de vraag ooh waarom niet..is het begonnen hahaha..En ik had gezegd...zeg maar dat ik niet lekker ben.....Maar Marco was zooo blij hahaha dat hij er meteen uitflapte toen ze dat vroegen...jahah ze heeft al ontsluiting en de baby komt eraan!! hihi...Wel even gesms ikke dat ze hun mond moesten houden....

Verder pas na 1 uur ofzo iedereen gebeld (mijn moeder en vader en marco zijn moeder en oma) Mijn mama kwam om 12 uur snachts nog eventjes kijken haha...heb wel gezegd heel even want ben uitgeput....ze is 10 minuutjes gebleven... Mijn papa die wou niet langs komen...die zei ik zie je thuis wel...doe maar rustig... (goeie man hihi) en marco zijn mama die kwam na 2 dagen want die woont ver weg...en ik wist nog niet wanneer ik naar huis mocht...de volgende dag pas smiddags dus ik wilde niet dat ze dan nog zou komen omdat ik eerst even op orde moest komen thuis....

En onze vrienden...tsjah die hebben we ook maar even meteen gebeld hihi, wel zo netjes omdat zei ook wisten dat we bezig waren...

Maar kan me indenken dat niet iederen het zo doet en dat je het graag aan mensen wil laten weten wanneer het begint..ikke wilde dat absoluut niet..had ook echt laatste weken tegen iedereen gezegd...niet belllen..beeb komt wanneer die komt en ik laat het zo snel mogelijk weten....(geen telefoontjes dus van niemand!!) Nu is mijn familie ook niet zo van de bellletjes...dus lekker handig hihi.

Groetjes,
    Miranda

11. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Oké...Juttemini luister eens goed.. kom er nu toch eens uit.. het is wel mooi genoeg geweest nu!!!!!!!!!!!!!!
    Hoop voor je dat ie luistert. :D:D:D

@ Pup: Het was echt heerlijk er even uit te zijn.... dat doet me wel goed. Hoop voor je dat jij ook snel je beeb kan vasthouden en je lekker opknapt van afgelopen nacht

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hihi...

*toeterd eens goed met haar ringtone....misschien hoort juttebeeb het wel en schrikt zich eruit....*

Hehe...ik hoor eindleijk geluiden van boven komen dat er iemand wakker aan het worden is...pfff zooo gaan we nu lekker eind wandelen hoor! Ze lag er al om 12 uur in...lange dut hihi.

Groetjes,
    Miranda

13. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Miran, niets gemist hoor meis, ik ben woensdag pas echt jarig :D

ohohoh mijn zwangerbrein... ik heb 3 kadobonnen van de prenatal gekregen. 1 van dinnetje, 1 van schoonzus en zwager en 1 van... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... heeft de hele morgen geduurd, oja!!! Dinnetje uit Haarlem :) tuurlijk!! Het is toch erg :D ik wil namelijk straks, als ik er wat voor gekocht heb, de gulle gevers laten weten wát het geworden is. Ik vind dat altijd leuk om te weten wanneer ik een kadobon heb gekregen. Dat ie gebruikt is, en waarvoor!

Net ook schoonmama even gebeld, ik heb van haar de handdoeken en theedoeken (en badlakens ;)) gekregen in het limegroen. Neemt ze op, zeg ik tegen haar dat ik denk dat mijn wasmachine ziek is! Oh nee toch zegt ze, dat kan toch niet, hij is net nieuw! Ik: Ja, inderdaad, maar hij ziet helemaal groen van binnen!!! Ze had m meteen door :D oh zegt ze, heb je er net misschien nieuwe theedoeken in gedaan?? hihi

Informeren dat het begonnen is. Ehmmm mijn ouders en mijn schoonouders. Mijn moeder is bij de bevalling, samen met Moorman. Schoonouders en mijn vader en vrouw stappen in de auto als het kleintje er is. In het ideale plaatje zijn wij dan ook net thuis als zij aankomen. Ik vind het wel zo leuk dat zij er bij zijn als hun kleinkind thuiskomt.
    Heb ze wel verteld dat ik geen gezellige gastvrouw zal zijn, dus dat het bezoek echt geen 3 uur hoeft te duren :D
    Begrijpen ze tot nu toe.

Nu ga ik eens lezen over pijnbestrijding :S

14. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

oja, net met mijn mams aan de telefoon; Moorman gaat deze week de deuren en kozijnen boven schuren en schilderen. Dus dat vertel ik en vertel er bij dat ik daarna de kleertjes enzo ga wassen.
    Zegt ze tegen me dat ik daar best nog wel even kan wachten. Jaaaa mam dat kan, maar we hebben het over óver twee weken, dan ben ik 32 weken zwanger... vind ik toch een mooie tijd?!
    Oh zegt ze, ik dacht dat als je bevallen was, ik wel effies alles voor je ging wassen!
    Gekke mama

15. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    GEWELDIG topic gevonden: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/153328-alleen-maar-positieve-verhalen.html

Jutte, wij zitten echt helemaal op 1 lijn haha. Qua klachten, kwalen en gevoel.
    En als mijn vriendinnetje de moed heeft toch naar het ziekenhuis te komen, laat ik haar gewoon op de gang staan. Kom nou!

Pffff... heb krampen weer en rugpijn. Dinsdag denk ik ff aan de vk vragen of ze niet ff kan koekeloeren of er al wat aan het gebeuren is. Heb ook pijn in me muts, alsof er extra veel bloed doorheen stroomt zeg maar. Lijkt alsof het zwaarder is daar beneden.

16. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Das vreemd, ik ben helemaal op de hoogte maar heb vandaag nog geen letter getypt.

* Volgens mij is er in omstreken van Hoogviet iets gigantisch aan de hand, want al een uur lang horen we continu sirenes. Zolang de lucht nog niet zwart kleurt, er geen schoten gelost worden, zal het wel gissen blijven want op rijnmond.nl staat niks *

Even denken, waar was ik en waar wilde ik op reageren. Oh ja ... Daan. Bericht heb ik wel drie keer moeten lezen voordat alle woorden tot me door drongen. Verplicht rust en niemand die je even opzoekt. Bizar en ik word er echt verdrietig van. Meis, als we dit eerder hadden geweten dan waren we vandaag gekomen. Ik had de auto gepakt en via Tiel, Berghem, Grave en Nijmegen naar Apeldoorn afgereden. Heb je ook niks van vriendinnen gehoord of familieleden?

Zowel Jutte als Pup niet lekker. Pup, jij denkt altijd in plaatjes? Hmm, laat ik dat maar niet doen bij je ik-knuffel-de-wc-pot-verhaal, jak! Jutte al uitgebreid gesmst vandaag, zelfs vanochtend wakker gemaakt. Oeps * hand voor de mond slaand smiley + rood hoofd *. Wist ik veel, dacht dat je al wakker was. Ik heb trouwens wel elke avond mijn telefoon netjes naast mijn bed liggen en de laptop staat trouw elke avond in de logeerkamer, klaar om gestart te worden. Kortom, wij zijn er klaar voor, nu alleen de baby nog.

* Tjeempie, 't wordt hier steeds ernstiger. Ik denk wel zes sirenes achter elkaar nu. :$ Volgens mij loopt heel Rijnmond uit qua instanties met zwaailichten. *

Joh Moor, heb erover heen gelezen dat je gisteren je verjaardag gevierd had. Ik weet dan weer wel dat je woensdag jarig bent. Lekker verwend, heerlijk hè. Hoe voelt je pootje nu?

Miran, sorry ik heb helemaal niet begrepen dat het deze ronde niet raak is voor jullie. Ineens zag ik de link onderin je handtekening staan en kwam op het laatste nieuws uit. Ik pm je nog eventjes. Alvast een dikke kus van me.

Dooft de nachtclub nu al een beetje uit? Loel is gelukkig ook steeds later wakker.

Katja en Sas lopen ook al lekker richting geplande bevaldatum. Deze week zou het toch gebeuren Sas als jij je intuïte moest geloven? Ben heel erg benieuwd of jullie twee ook gelijk gaan bevallen. Sex lukte niet om het op te werken, mij rijst alleen de vraag hoe je in hemelsnaam nog sex kan hebben als er een enorme buik in de weg zit. :(

* Ah, inmiddels weet ik ook dat er een grote uitslaande brand is bij een wooncentrum voor ouderen. Hoop dat iedereen veilig weg is daar. Voorlopig zal het moeilijk zijn om het onder controle te krijgen zijn, het waait hier behoorlijk. *

@ Smsen voor, tijdens en na een bevalling. Gewoon doen als je het wilt laten weten! Mij lijkt het ook wel prettig als sommige mensen weten dat ik weeën heb en richting ziekenhuis ga. Persoonlijk denk ik dat ik als eerste mijn moeder wil laten weten dat het zover is. Ik zou het zo fijn vinden als zij er is net na de geboorte. Mijn schoonouders zullen er sowieso snel zijn, want die zitten vlakbij. Mijn moeder is toch iets anders. Geen idee of Jan iemand zou willen bellen. Als het zover is, dan zal het vast ter sprake komen.

Verder weet ik niet meer waarop ik wilde reageren. Stom van mezelf dat ik niet gelijk antwoord. Nu ben ik veel al vergeten of het is al oud nieuws.
    Kan wel over mezelf zeggen dat ik eigenlijk woensdagavond mezelf al bij elkaar geraapt heb, 't was even zoeken naar de stukjes :D, schouders eronder en weer door voor de komende ronde. Ik wil nog geen NOD doorgeven, vertrouw mijn lichaam even niet meer en wil het vanzelf afwachten. Net als Miran zie ik er toch wel een beetje tegenop om pas uitgerekend te zijn als de eerste baby's richting hun eerste verjaardag gaan. Dat klinkt allemaal nog zo ver weg namelijk. Ik weet dat ik mezelf in de handen mag knijpen dat we gezond zijn. Miranda en Muis hebben het zoveel keer moeilijker dan ik, zij kunnen eigenlijk niet zonder hulp van het ziekenhuis. We zullen daarom wel zien hoe het gaat verlopen.

17. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Nog even over het laten weten aan bepaalde mensen dat het begonnen is:
    Mijn ouders wonen ver weg, dus die zijn dan voorbereid en kunnen missch dingen regelen om hierheen te komen, het liefst heb ik mijn moeder bij de bevalling, maar Alex weet het nog niet zo... maar in ieder geval wil ik dat mijn ouders als 1e onze kleine zien!! dus dan moet ik wel wat eerder bellen.:):)
    Die 2 vriendinnen weet ik dat ze niet meteen op de stoep staan, hun hebben mij bij hun bevallingen ook op de hoogte gehouden.

Moor: allemaal leuke kadootjes gehad!! Ik ben zelf ook zo dat ik de mensen van wie ik geld of bonnen heb gehad wil laten weten wat ik ervan gekocht heb.

Jutte en Pupke: kom op beebjes!!! Laat ons niet in spanning en de mamma's niet in pijn en frustratie zitten. Nu eruit komen!!!:D

Miran: Zodra er wat te smssen valt dan doe ik dat naar jou én naar Sas. Dan weet ik zeker dat er niets mis kan gaan:p

Meiden ik ga de arepelen schillen, missch tot vanaaf

18. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Haha, Daf, hoop dat Juttemini luistert!

@ Kwie, geeft niet hoor, dat je me wakker smste, hoog tijd om wakker te worden, 9.00 uur!!! Rinke is gelijk gaan douchen, hihi....

@ Moor, zieke wasmachine, whaha, als ik de pupke-denkt-in-plaatjes-methode hanteer wordt dat een heel leuk beeld!

*doet mij eraan denken dat er nog een opvouwwas ligt te wachten op bed....*

En cadeaubonnen gehad, leuk hoor, even erop schrijven van wie is misschien wel handig, haha

Wat vinden jullie:
    Ik wil héél klein op het kaartje zetten:
    Geen inspiratie? Prenatalbonnen zijn ook altijd welkom!

Vinden jullie dat niet iets teveel vragen naar???? Als de borstvoeding goed mocht gaan, willen we graag een goede borstkolf kopen en tja, die zijn prijzig....vandaar dit voorstel. Ik wil het klein op de achterkant zetten, dus bijna niet zichbaar, alleen voor de goede lezer, haha...

Ik had eigenlijk: Wel een cadeautje, maar geen inspiratie? ..... Maar dat vond Rinke te lang. Ik twijfel of het zoals in paars genoemd niet te brutaal staat....

19. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Weet je Kwie, het kan ook nog eens zo zijn dat er dan tegen de tijd dat jij uitgerekend bent, meiden alweer voor de volgende zwanger zijn, haha...dat zie ik in mijn andere forumclubje, dat zijn allemaal mama's van juni 2007 en de eerste beeb#2 is inmiddels ook alweer 9 maanden oud!!! En volgens mij zijn er van hen nu alweer een stuk of vijf van een tweede bevallen hoor....

Misschien een stomme manier van "goedpraten" maar ik bedoel te zeggen dat je echt niet in een echo-situatie terecht komt, al is het maar omdat wij hier allemaal ook enorm met je meeleven!!!

*hoopt mee dat er niet al teveel ellende in het zorgcentrum is, dat in brand staat, oei!*

20. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    You're still alive! :D
    Ik dacht dat je na mijn laatste smsje zo geschrokken was, dat spontaan de weeën op actief gingen. In dat geval zou ik Pup namelijk ook even een smsje sturen. :p

Deel Deze Pagina