Volgens mij had elk meisje vroeger wel een beroemd persoon waar ze "zeker weten" mee zou gaan trouwen ooit Ik had op mn 8e Terminator 2 gezien en toen wist ik het zeker hoor; ik was verliefd op Arnold Schwarzenegger en zou, als ik later groot was, echt wel met hem gaan trouwen! (*kuch* hoe kreeg ik t in mn hoofd?! ) Met een jaar of 12/13 was ik er haast van overtuigd dat ik direct op mijn 18e met Ben Adams van de boyband A1 zou trouwen; dat was zo'n lekker ding! (mijn hele slaapkamer hing ook vol met posters van hem ) Bekijk bijlage 271892 Met wie gingen jullie ab-so-luut trouwen toen jullie nog jong en naief waren?
Met mijn meester Peter. Was dan ook heel erg teleurgesteld toen hij echt ging trouwen.. Zie hem nog wel eens, grappig!
Haha, ik kan me echt niet voorstellen dat men toen zo naief was en echt serieus dacht dat hij hetero was Het spat er vanaf bij die gozer haha; OOK in al die oude videoclips van Wham!
Hihi en dat zeg jij na het plaatsen van de foto in je OP? Eerlijk gezegd hadden mijn échte voorkeur: Robert Smith (the Cure - hetero en zwijmel), Morrissey (the Smiths - niet zo hetero), Martin Gore van Depeche Mode en nog vele anderen... Helaas was en is polygamie nog altijd verboden..