Mijn test die ik vorige week donderdag heb gedaan, heb ik bewaard. Maar nu is het kruis streepje (dat je ziet dat je zwanger bent) bijna niet meer zichtbaar. Is dat erg? Zegt de hoeveelheid hcg in je lichaam trouwens iets over het zwanger zijn? Ik ben zo onzeker en bang dat het fout gaat. Voel me ook helemaal niet zwanger.. Ben zo bang
Hoi Ik heb ook zo'n test gedaan en daarop zie je het streepje ook bijna niet meer, terwijl ie toen wel heel duidelijk was... Het zegt alvast niks over je zwangerschap hoor!
Bedankt voor je reactie! hihi ben toch wel blij om te horen dat bij jou het streepje ook bijna weg is..Ik lees dat je woensdag een echo hebt, spannend! Veel succes!
daarom staat er op de meeste gebruiksaanwijzingen ook dat je niet voor en niet na de aangegeven tijd moet kijken omdat het streepje dan weg kan zijn, heeft niks met jou te maken maar meer met de test. gefeliciteerd en geniet ervan
oow ja dat had ik ook hoor..het streepje zie je nu bijna niet meer en ik voelde me toen ook helemaal niet zwanger..had ook geen last van misselijkheid enz wat ik ergens wel jammer vond want het hoort er toch bij maar nu heb ik er dus wel last van en wenste dat het er nite bij hoorde. komt goed hoor wijffie nog even en je voelt je zeer zeker zwanger.
Dank je wel voor jullie reactie! Geeft een goed gevoel. Ben een jaar in het ziekenhuis bezig geweest en dat heeft me toch wel onzeker gemaakt over mijn lichaam. Maar ik ga positief denken en proberen te genieten!
als je je test wilt bewaren voor in een plakboek ofzo moet je op t gedeeltje waar de streepjes staan blanke nagellak doen dan verdwijnt ie niet meer.. Doe je dit niet is het heel normaal dat de streepjes weggaan