Schommelde lichaamstemperatuur en geen eisprong

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door augustus2009, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    Goedemiddag, vandaag de stoute schoenen aangedaan en mezelf aangemeld op dit forum. Sinds augustus 2009 proberen wij onze kinderwens in vervulling te laten gaan en tot op heden elke maand de teleurstelling weggeslikt. IUI staat nu op het programma. Ik houd mijn lichaamstemperatuur bij en dat schommelt ontzettend. Ook test ik vanaf dag 10 tot en met 21 en tot nu toe geen smiley, streepje of wat dan ook. Mijn gynaecoloog zegt dat wel ongesteld worden zonder een eisprong niet kan. Heeft iemand een zelfde ervaring en wat is jullie advies? Thanks, augustus2009.

2. Alida27

Alida27 Actief lid

11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Ik kan je verder geen advies geven,maar wens je wel heel veel succes toe !!

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    #3 Kristel86, 3 jan 2011
    Laatst bewerkt: 3 jan 2011
    Hebben ze jouw cyclus al eens gemonitord?
    Dus dmv echo's en/of bloedprikken kijken of je een eisprong hebt en zoja wanneer (welke dag).
    Want op deze manier kun je ook nergens vanuit gaan..
    Hoe zijn je cyclussen t afgelopen jaar geweest? (lang, regelmatig, onregelmatig, kort, etc?)

En ongesteld worden zonder eisprong kan wel degelijk, alleen zijn de cyclussen dan over t algemeen ontzettend lang.

Wat voor een thermometer gebruik je eigenlijk? Met 1 of 2 decimalen achter de komma? (en rectaal of oorthermometer?)

En wanneer doe je je ovutesten? Met ochtenurine? Of middag-/avondurine? (en is t dan wel geconcentreerd genoeg, mooi geel?)

Hou je verder nog iets bij om je eisprong te traceren? Vruchtbaar slijm? Baarmoedermond-positie?

Sorry, heel veel vragen, maar ik probeer een beetje duidelijkheid te creeren :) (voor andere mensen die antwoord willen geven misschien ook handig :))

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    dat dacht ik ook!!!

Ik zou inderdaad meer gaan doen dan temp en toch kijken of de gyn wil gaan meten!
    (dat moet ook wel voor iui trouwens)
    frustrerend dit voor je!

Deel Deze Pagina