schoonmaakhulp, wat betaal jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ruby1987, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Wij gaan er per september mee beginnen.
    We hebben 60 euro per maand te besteden eraan, ze komt daarvoor 2*2 uur.
    Ze is een vriendin van mn broertje en heeft een eigen schoonmaakbedrijf.

2. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik heb het ook gedaan en kreeg 10 euro per uur en geen reis kosten.
    ik heb het overigens gedaan van me 16de t/m 19 dus snap best dat oudere mensen meer krijgen.

3. KnuffelBien

KnuffelBien Actief lid

17 dec 2007
    236
    0
    16
    hier iemand die nog op zoek is naar een adres(of adresjes):D

4. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Voor 3u betalen we 35,-

5. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier iemand uit Friesland die op zoek is naar iemand die mijn huisje aan kant kan krijgen/houden;).

6. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik vind 15 euro reiskosten erg veel (zeker als ze maar voor zo kort komt), ik zou iemand dichterbij zoeken, dat moet toch niet zo moeilijk zijn in Almere lijkt me (dicht genoeg bevolkt). Ik betaal 10 euro per uur en 3-5 euro reiskosten voor hulp van binnen Amsterdam.

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik maak schoon bij 1 gezin, daar krijg ik voor 4 uur werken 50 euro. Dus 12,50 per uur. Daar zitten geen reiskosten bij.

8. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Ik maak schoon bij een vriendin en krijg voor 1,5uur €15-, Meer heeft ze niet te besteden maar ik vind het goed voor het werk dat ik doe. En het is in de straat dus ik kan lopend ;)

9. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Ik zoek ook nog wel een schoonmaak adresje.. Wie kan ik helpen?

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wat kun je eigenlijk doen in zo'n 2 uur?

...overweegt al een tijd een hulp in de huishouding....

11. puna

puna Bekend lid

23 feb 2011
    517
    0
    0
    werkzoekende
    Krimpen
    Hier ook een schoonmaakadres gezocht. :)

12. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Wij betalen 12, 50 per uur.

@Marloes80, onze hulp doet in 2 uur de gehele bovenverdieping (stoffen, stofzuigen, dweilen en de badkamer) en de benedenverdieping (stoffen, stofzuigen en dweilen en wc). Het is wel zo dat de benedenverdieping oppervlakkig wordt gedaan, dus er worden geen banken etc. verschoven. Maar goed, ik wilde in eerste instantie ook een hulp die de bovendieping grondig voor mij zou doen wekelijks, dus die benedenverdieping is mooi meegenomen en de details doe ik zelf wel.

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dank je wel... dat is best wat dus.

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik wil ook even gebruik maken van t topic om een vraag te stellen ;)
    Doet een huishoudelijke hulp ook andere dingen dan schoonmaken?
    Wij overwegen ook hulp, maar dan met name voor de was opvouwen (en evt strijken wat écht moet).; wij hebben vaak erg veel was en vrij weinig tijd.. Valt dat ook onder de "taken"? Of moeten wij daarvoor in een andere richting zoeken?
    Weet iemand dit?

(daarbij zou het schoonmaken van t huis overigens ook erg fijn zijn hoor, maar dat kunnen we meestal zelf nog wel handelen, dus dat zou geen must zijn)

15. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moet zeggen dat ik voor stoffen, zuigen ed geen schoonmaakhulp zou 'nemen'.
    Liever voor de grote dingen waar ik zelf gewoon niet aan toe komen, zoals de keukenkasten, de ramen binnen (buiten doet de glazenwasser) en de badkamer schuren en dat soort dingen...

Wat laten jullie eigenlijk doen?

16. Yelice

Yelice Niet meer actief

Wat een prijzen in NL :$ i kbetaal 7,50 per uur en dan krijg ik nog 2,50 oer cheque terug.
    Het systeem is wel heel anders dan in NL hier betaal je dmv diensten cheques en dat kan je nog terug trekken van de belasting per chque.
    De poetshulp krijgt gewoon haar normale loon uur uitbetaald via de werkgever.
    Hier komt eens per 2 weken een hulp voor 4 uurtjes kost me 30 euro na aftrek belasting 20 euro

17. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij betalen hier onze schoonmaakster 15 euro per uur, en met kerst een leuk kado gedaan :) .. Ik had wel iemand uit de buurt gezocht, 15 euro reiskosten is toch gewoon zonde? Volgens mij zitten er meer dan genoeg vrouwen te springen op mp voor een schoonmaak adresje.

18. Corry1985

Corry1985 Actief lid

12 okt 2008
    383
    0
    0
    Noord Holland
    Ik wil ook graag een schoonmaakhulp maar echt het vinden is erg lastig vind ik.
    Maar ik zeg dat wel, maar mijn vriend wil het niet, dus ik zoek wel eens, maar reageer niet, want ik mag het niet.
    Ik droom over een schoonmaker, al weken, maanden...
    De een vraagt 10 euro en de ander 15 euro... denk wel dat het scheelt hoe oud ze zijn. Ervaring is toch prettig.
    En een klik hebben lijkt me fijn..

19. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ik poets zelf en krijg 60 euro per maand. Ik ga gewoon om de week. Moet zeggen dat het binnen de familie blijft dus doe het met liefde ook.

Ik doe in 2 a 2,5 uur; de keuken, 2 wc's, benedenverdieping afstoffen, de badkamer, benedenverdieping en badkamer stofzuigen en dweilen. En dan elke keer iets anders extra, bijv de koelkast leeghalen of bovenop kasten oid. Het komt ook geregeld voor dat ik iets mag laten zitten, bijv dweilen.

20. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Ja hoor. Dat is geen probleem. Mits je het aangeeft natuurlijk.
    Hier vroeg ze ook of ze de was moest doen, strijken en opvouwen.
    Maakt haar niet uit. Zolang het maar normaal huishoudelijk werk is.

Deel Deze Pagina