Jaja ikben me goed aan het voorbereiden op de naderende stedentrip N.a.v. het smartphone topic van gisteren nu het kraanwater topic. Ik recycle altijd een week ofzo een halve literflesje water, vul het een keer of 4 per dag wel met kraanwater dus zo lekker heel de dag door water Maar kun je in Parijs wel uit de kraan drinken eigenlijk?
Nee, echt niet doen Je kunt in de supermarkt water kopen in diverse formaten; van 0,5 tot wel 5 of 10 L.
Haha oke. In Londen heb ik het ook maar niet gedaan weet ik nog. Maar wat een luxe eigenlijk dat het hier wel kan in NL dan he? Moet je toch maar weer aan denken.. wat krijg je er van als je het wel doet? Diarree ofzo?
Mijn collegaatje is behoorlijk ziek geworden na onze personeelstrip naar Disneyland, dus ja, je kan behoorlijk beroerd worden als je veel water drinkt in Parijs! Vind het zelf gewoon naar erg veel chloor smaken, erger dan in Londen - daar drink ik best wel water uit de kraan (Nou ja, Londen... Manchester bedoel ik dan )
Vaak genoeg in frankrijk geweest, nooit begrepen dat t water niet veilig zou zijn hoor. Wel inderdaad een flinke slok uit het zwembad. Als je dat geen bezwaar vindt, gewoon lekker uit de kraan drinken. De grote anderhalve liter flessen water in de supermarkt kosten geen ruk.
Of je er ziek van word weet ik niet maar echt lekker is het niet.... Ik zou geen risico lopen en gewoon water in de winkel kopen
Nou, inderdaad! Ik ging even "lekker" in bad in het hotel middenin Parijs... Heerlijk dat bruine water
ik zou daar geen water uit de kraan drinken. een slokje kan natuurlijk wel. maar tsmaakt erg naar metaal vind ik! heel veel plezier!!! wij waren er vorig jaar...! was super leuk!
In Frankrijk en Parijs kan men het leidingwater net als Nederland gewoon drinken, het water is van prima kwaliteit, alhoewel het soms wat minder kan smaken dan in Nederland! praktische informatie parijs - Stedenreis-parijs.NL Achtergronden Frankrijk - Drinkwater - frankrijkvakanties.eu - dat wij het niet zo lekker vinden smaken is een ander verhaal wij NLers zijn verwend maar officieel is het daar juist hygiënischer (zit chloor in)
In Parijs kun je prima uit de kraan drinken. Wij zijn er een paar maanden geleden geweest en gevraagt of we uit de kraan konden drinken en dat was geen probleem. Ja het smaakt iets anders, maar slecht is het niet.
Pas geweest en vond het smerig smaken! Gewoon wat flesjes kopen of meenemen ( als je met de auto gaat).
Ik woon er en drink echt wel eens water uit de kraan. Niks mis mee ... alleen als je het niet gewend bent kan het zijn dat je de smaak er van niet lekker vindt. Water in flessen is hier niet duur dus als je voor lekker water zou gaan zou ik het kopen. Anderhalve liter 80 cent. En ga je even naar de supermarkt heb je zes grote flessen voor 4,50 of zo ... Als ik flessen koop dan is het evian. Veel plezierrrr
Wij hebben sinds we hier wonen zo'n Brita filter geval. Ik vind met name koffie en thee van flessenwater heel goor smaken. Met zo'n filter smaakt het prima. Ik geef echter toe dat het niet handig is zo'n ding op een stedentrip mee te slepen...
home | bobble | filtered water bottles | make water better Ken je deze? Kan je gewoon leidingwater in doen en het filtert je water terwijl je het drinkt. Als het goed is smaakt het water dan neutraal. (voor de mensen die nu denken, oh, leuk voor een derde wereldland, helaas.... het geeft geen garanties voor bacterieen, parasieten en virussen.) Wij hebben er allebei eentje en zijn er erg blij mee. Ze zijn niet duur en je kan het koolstoffilter gemakkelijk schoonmaken en/of vervangen als het moet.
Lekker vind ik t kraanwater daar niet maar t kan volgens mij ook geen kwaad. Dus ik koop meestal wel een paar flesjes water maar neem als ik dat niet voor handen heb wel gewoon kraanwater.