Second opinion of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Within, 26 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Na dit bericht zou ik niet bellen! Haha
    Klinkt logisch dus zou omhoog gaan met voetje en effe afwachten

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dit dacht ik ook al in grote lijnen: een kneuzing wordt vaak eerst erger, voordat ie beter wordt....
    Mango legt het alleen veel beter uit, die weet duidelijk waar ze over praat, als je het mij vraagt ;)

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Dit ziet er m.i. zwaar gekneusd uit en daar kun je echt wel een paar weken last van hebben helaas...
    Zelf heb ik mijn beide enkels gekneusd gehad (niet tegelijk gelukkig ;)) en ik heb zelfs nog met krukken gelopen de eerste 2 weken ofzo - totale herstel was zo'n 5-6 weken. (ik heb als kind 2x mn enkel tussen de spaken gehad, helemaal vast.. iehhll)
    Goed omhoog houden, zoveel mogelijk ontlasten nu en evt goed koelen tegen de pijn.
    Mocht het qua pijn totaal niet veranderen met deze maatregelen zou ik wel weer naar de huisarts gaan, maar geef t even een dag of 3 de tijd.

4. muis26

muis26 Fanatiek lid

HAP bellen.....

5. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Jullie zijn vanmiddag voor foto's geweest en daar was niks op te zien. Meer kunnen ze nu toch niet voor je doen. Een zware kneuzing is soms nog erger dan breken en daar kun je echt lang pijn van hebben. Het heeft geen zin om dus naar de HAP te gaan, want de foto's zijn net gemaakt, dus dat gaan ze niet opnieuw doen lijkt mij en aangezien er 4 zijn gemaakt van zijn voet staat alles er echt wel op. Het kan zijn dat ze iets over het hoofd zien door de zwelling, maar dan nog zul je eerst moeten wachten tot de zwelling weg trekt. Dus voet omhooghouden zo veel mogelijk, rust nemen en koelen. Weet niet of hij dat laatste wel doet (genoeg doet iig) want dat is wel erg belangrijk voor het herstel.

6. Within

Within Niet meer actief

Bedankt voor alle reacties! We kijken het het weekend nog even aan, hij krijgt verplichte rust van mij :p (hij is nogal eigenwijs) mocht het zo doorgaan dan gaan we eens verder kijken.

Deel Deze Pagina