Hoi, Ik heb een vraagje over de sensitest zwangerschapstest. Ik heb namelijk een uitslag, waar ik me niet echt raad mee weet. Nou ja, ik vermoed dat het helaas negatief is, maar ik hoop dat het misschien toch iets kan betekenen want het is een beetje vaag. Ik zie direct na de test een heel heel licht streepje. Mijn vriend kon hem eigenlijk niet zien. Na het indrogen van de test kun je nu een dun duidelijk lijntje zien. Ik heb dezelfde test van sensitest al eens eerder gedaan, maar toen was ie echt wit. Tenminste ik kan me niet herinneren dat ik toen ook een lijntje kon zien..... De reden dat ik testte was omdat ik sinds een paar dagen wat last heb van mijn borsten, mijn darmen zijn overstuur (ik blijf maar naar de wc rennen) en voel me met vlagen misselijk. Ik weet dat het niet echt heel erg overtuigende zwangerschapskwalen zijn. Ik kan net zo goed een buikgriepje hebben. Maja, je hoopt dat het dan toch wat is. Zeker, omdat ik sinds augustus gestopt met de pil en sindsdien nog altijd niet ongesteld ben geworden. Dat is heel frustrerend, zoals je wel kan begrijpen. De symptomen lijken ook wel wat op die die ik in de eerste maand na het stoppen met de pil had.. Ik heb ovulatietesten gedaan, maar ik heb in de afgelopen weken twee keer een drietal dagen overgeslagen. In theorie zou ik dus wel een ovulatie kunnen hebben gehad. Behalve dan dat mijn temperatuur niet omhoog is gegaan en nog altijd mijn standaard 36.6 is, wat ik al heb sinds ik begon met tempen nadat mijn eerste menstruatie uitbleef. Wat moet ik nu doen? Wat betekent dit alles? Zal ik naar de winkel rennen voor die 2 voor 5 euro kruidvat testjes? OF is dit gewoon heel gebruikelijk dat je dunne lijntjes krijgt bij die sensitest? Het zal wel gebruikelijk zijn om dunne lijntjes te krijgen, dus ik zou het waarderen als iemand me even uit mijn valse hoop haalt. Ik heb namelijk al genoeg teleurstellingen gehad in de afgelopen weken en er al meer dan zat testjes tegenaan gegooid. Bedankt voor tips! Groetjes, Vera
Ik weet het niet, sorry.............heb geen sensitest. Maar tip: houd altijd een pakje kruidvat 2 v 5 bij de hand, die zijn echt duidelijk. Die zijn bij mij namelijk al een half jaar spierwit
Dat lukt niet. Die sensitest strookjes zijn al redelijk klein en dat lijntje is echt super dun. Op de foto zie je daardoor echt helemaal niks. Ik krijg al amper de controle lijn zichtbaar... Denk dat ik straks toch maar zo'n kruidvat testje haal. Dan heb ik dit meteen uit mijn systeem morgen en weet ik of die sensitestje soms lichtelijk onbetrouwbaar zijn. Want het is echt een heel heel dun lijntje. Maja officieel hoor je echt niks te zien he? Mijn temperatuur is ook nog altijd laag, dus ik weet eigenlijk wel dat ik niet zwanger kan zijn. Ik ben me echt alleen maar gek aan het maken om niks, behalve dan om opnieuw teleurgesteld te worden. Vanaf morgenvroeg ga ik dan maar weer wachten op mijn aller eerste ovulatie, die na vier maanden zich nog altijd niet gemeld heeft. Grmbl. En dat terwijl ik vroeger nog nooit onregelmatig of wat dan ook ben geweest. Ik laat nog wel weten wat de uitkomst is. Ik ben vrij zeker dat het negatief zal zijn! Helaas...
Testjes vanmiddag gehaald en morgenvroeg gaan we testen. Ik heb maar niks tegen mijn vriendje gezegd, want die vindt dat ik maar een paar weken rustig moet wachten, aangezien het tot dusver nog niet eens tot een ovulatie is gekomen. Ik heb het idee dat mijn borsten aan het groeien zijn. Ik ben blij met alles dat komt, (ovulatie, menstruatie, zwangerschap), ALS een van die dingen er maar komt... Mijn gevoel zegt zwanger en mijn verstand zegt absoluut 100% zeker niet zwanger. Afwachten maar....
Het wordt hoe dan ook weer wachten, as usual, op duidelijkheid. Je zou denken voor iemand die al vier maanden en nog altijd wacht op een fatsoenlijke cyclus, dat ik wel wat geduld had ontwikkeld. Zucht. Jammer genoeg niet. Nu ben ik dus nog steeds aan het twijfelen of ik misschien wel zwanger ben! Wat ben ik een stomkop, zeg! Ik had gisteren die kruidvat testjes gehaald. Na vijf minuten was er niks te zien, maar na een kwartier ofzo (heb niet echt op de tijd gelet), kan ik een heel licht streepje zien. Ben ik nu echt in een streepjesmanie? Of is het wat? De nieuwe sensitest die ik er vandaag tegenaan gegooid heb, is nu negatief. Ik snap er geen bal meer van. Want de vorige kruidvat testjes waren altijd netjes wit. De strookjes zijn nu aan het opdrogen en ik zal eens proberen een nette foto hiervan te maken... Zou iemand me willen helpen over hoe ik dit alles moet uitleggen? Bijvoorbaat bedankt daarvoor!
Goedemorgen Verav, Toen ik dacht dat ik zwanger was, heb ik 3 dagen voor mijn NOD een test gedaan van Matcare midstream, deze kun je online bestellen. Hier kwam een lichte roze streep, wel heel vaag hoor, toen heb ik op mijn NOD een kruidvat 2 voor 5 euro gedaan, weer een licht roze streep maar wel duidelijker, de dag erna deed ik een digitale van Clear Blue, deze gaf aan, zwanger! Duidelijker kon dus niet, sindsdien nog 30 testen gedaan, en allemaal positief met hele duidelijke donkere strepen. Ik weet van de kruidvattesten dat je deze na 5 min moet aflezen en daarna niet meer, bij mij verscheen de streep ook echt gelijk, dus binnen de 5 min, ik zou er niet vanuit gaan dat de test van jou positief was, ik zou over 2 dagen nog eens testen, dan zou je HCG verdubbeld moeten zijn als je zwanger bent, ik duim voor je Liefs Jojo
Hoi Jojo Die sensitest met het vage streepje was al van 30 nov. Ik voel me echt zwaar kut. Het is goed dat je eerlijk bent, maar ik voel me echt zwaar kut. Ik zag dat je gelijk zwanger was. Het lijkt echt alsof iedereen meteen zwanger is. Of tenminste meteen aan de slag kan. Ik heb nog geen enkele kans gehad. Ik wil ook klussen! Ik geef het voorlopig op. Ik moet echt even een potje huilen. Er zit echt een streepje. Ik heb alleen geen zin meer om de moeite te doen om het up te loaden, want niemand ziet er iets positiefs in. Vera
Hoi Vera, Echt jammer dat het niks is (en dat is misschien nog zacht uitgedrukt). Ik moet alleen wel zeggen dat ik bij sensitest bijna elke maand wel en streepje zag (met heeel veel moeite, maar ik kon t zien) en ik was niet elke maand zwanger hoor Pas als je in 1 oogopslag een streepje erop ziet kan je aannemen dat het een goed streepje is, dat je dus zwanger bent. Anders is het helaas niks.. Wat betreft je cyclus, ik zou als ik jou was maar eens naar de huisarts gaan hiermee. Dit is niks zo... Veel succes!
Hallo Vera ik denk dat ik weet wat voor streepje jij bedoelt bij sensitest. Ik heb dat streepje ook gehad voor ik zwanger werd en dat kon eigenlijk al niet want ik was 3 dagen ervoor nog ongi geweest maar toch verscheen er een streep (ik had nog 1 test over en deed hem voor de gein).Zit het streepje heel erg naar links en is ie heel dun? Niet zo dik als je bij andere testen ziet? Dat was bij mij nl zo sindsdien gebruikte ik die goedkope internet troep niet meer, liever zoals al gezegd gewoon lekker kruitvat/trekpleister 2 voor 5 euro! Sterkte iig meid.
Hoi, Ja, dat klopt ongeveer met wat ik heb. Maar om het geheel nog verwarrender te maken heb ik vandaag een kruidvat test en sensitest gedaan. De sensitest is echt negatief. Niks. Geen enkel streepje. En de kruidvat test geeft ineens een dun licht streepje. Dat streepje zag ik niet meteen, maar na een tijdje. Ik heb de tijd niet echt bij gehouden helaas. Nu is de test opgedroogd en je kan echt een lichte streep zien, die qua grootte even groot is als de controle streep. Alleen heel licht. De kruidvat testen, die ik heb gedaan (en dat zijn er al aardig wat (5?) met het uitblijven van mijn cyclus) waren tot nu toe altijd wit, zelfs na het opdrogen. Dus wat is hier aan de hand?! Nog even over mijn cyclus. Ik ben er al naar de huisarts mee geweest, al drie keer. Ik ben in het ziekenhuis geweest voor een echo. Dat was behoorlijk traumatisch, want de gyn, die de echo deed, zei dat mijn eierstokken een pco beeld hadden en dat ik dus zeer wrs pcos heb. De huisarts zei dat dit niet waarschijnlijk was. Even voor de duidelijkheid, de gyn die het onderzoek deed kende mij verder niet en voerde echt alleen het onderzoek uit, meer niet. De huisarts interpreteerde de resultaten. En volgens mijn huisarts zagen mijn eierstokken er normaal uit. Als je op internet zoekt, dan klopt dat, maar het is raar dat ondanks dat beeld ik niet menstrueerde. Volgens de huisarts lag dat helemaal aan de pil en moest ik gewoon wachten. Wat daarnaast pcos ook heel onwaarschijnlijk maakt, is dat ik vroeger een super regelmatige cyclus had van rond de 30 dagen. Je schijnt pcos niet in een drietal jaar te kunnen ontwikkelen van een super regelmatige cyclus naar helemaal niets. Hoe dan ook, het hele gedoe is super verwarrend. En dan ben ik mezelf ook nog eens op deze manier gek aan het maken. Sinds een anderhalve week ofzo, zijn mijn borsten super aan het groeien. Ik ken dit echt nergens van, niet van met de pil of van voor de pil. Ik ben ook licht misselijk zo nu en dan. Dat had ik ook direct na het stoppen met de pil, dus dat zegt niks. Ik dacht eerst dat er misschien een ovulatie aankwam, maar die borsten lijken maar door te gaan. Het lijkt me allemaal echt iets te heftig voor een ovulatie. Maar misschien zit ik fout. Maar eerlijk, als ik zwanger ben, dan begrijp ik er ook niks van. Want ik heb geen positieve ovulatie test gezien (ook al test ik bijna dagelijks, uitzonderingen daargelaten), mijn temp is niet verhoogd en ik heb nog altijd dus geen cyclus gehad tot dusver. Dus ik weet dat het allemaal heel onwaarschijnlijk is. Maar waar komen die lijntjes dan ineens vandaan? Heeft iemand ook last gehad van vals positieven bij de kruidvat testjes? Dat er lijnen verschijnen na 15 minuten ofzo, terwijl men niet zwanger is? Ik denk dat voor nu maar het meest handige is doorgaan met mijn ovulatie testjes, die ik elke dag eentje doe. Als volgende week de klachten nog niet weg zijn, dan doe ik opnieuw een testje. Dan zou de lijn heel veel duidelijker moeten zijn. Groetjes, een verwarde Vera
Ik heb ook sensitesten gebruikt. Deze gaven bij mij een heel dun vaag rose lijntje aan. Eerste keer na mijn 2de IVF en dat terwijl ik die dag erna ongesteld bleek te zijn. Nu heb ik zondag licht rose verloren. Dus ik maandag, dinsdag en woensdag een test van Sensitest gedaan en ze geven alle keren een hele dunne vage rose streep te zien. Maar vanochtend had ik een beetje bruin verlies, nu niks meer. Dat vin dik zo raar. Dus net een testje gedaan en die laat weer zo'n licht rose streepje te zien. Hebben jullie een idee? Liefs Nikkie
Nikkie doe gewoon van de week nog een test want wat jij beschrijft lijkt me niet echt een ongi. Sensitesten zijn bij mij altijd spier wit (behalve de controlestreep) als ik niet zwanger ben dus tja. Vorige maand zag ik ook pas ergens na een half uur een tweede streepje maar dat was toch een indroog lijntje. Er staan van mij nu testen in mijn album waar het streepje na 5 minuten verscheen. De stiekeme kruidvat test van vanmiddag was ook een heel licht streepje. Maandag is mijn NOD dus dan hoop ik op goed nieuws.
@ kimmeding Jou test is posi hoor! Morgen nog eentje doen en dan ga ik je zeker feliciteren! liefs Jojo
Ik wacht nu netjes tot het weekend of tot maandag met testen. Zit nu 4 dagen voor NOD en er kan nog van alles gebeuren dus ik ga nu echt wachten. Deze was eigenlijk ook een grapje maar tot mijn verbazing zag ik al een streepje.