Hallo, Wie kan mij vertellen welke van deze 2 ovulatietesten ik beter kan kopen, sensitest of van babyboom? Wat zijn jullie ervaringen? Hoe lang duurt het voor je ze in huis hebt?
Ik kies voor sensitest, die waren goedkoper dan babyboom. Krijg je ook altijd een kortingsbon voor de volgende bestelling. Ze zijn beide even goed volgens mij.
Ik heb die van sensitest, werken prima bij mij, en lekekr goedkoop ook. Ik had de testen de volgende dag gelijk in huis! Heb voor deze gekozen omdat die van babyboomsho[p tijdelijk niet leverbaar waren.
alle 2 even goed alle 2 goeie ervaringen mee alleen die van de babyboomshop zijn wel heel dunnetjes die van sensitest zijn wat breder maar werken alle 2 super
Ok heel erg bedankt.. Ik heb die van de babyboom besteld, omdat ze toch iets goedkoper zijn. Aangezien ik het eerst even aankijk en dus niet zo veel stuks koop.
Ik zeg ook Sensitest Ze zijn duidelijk, snel en goedkoop! Ook krijg je, wat Dreamer ook al zei, altijd een kortingsbon voor een volgende bestelling erbij. Dat levert ook punten op als je naar je portemonnee kijkt