vind raar eigenlijk zou je een klacht in moeten dienen... en meerdere die ermee getest hebben! Vind dit niet kloppen En erge slechte zaak!en schandalig heb er geen woorden voor! succes morgen vroeg zal voor je duimen!
Ik schrik er ook een beetje van . Ik heb ze ook gebruikt gehad , maar altijd echt negatief getest zonder lijntjes ....... Ik heb altijd de midsream gebruikt van sensitest en nooit geen klachten gehad...
hey meis!\ ja heb net n mail gestuurd na hun vind ook dat meerdere dat moeten doen dit moet niet kunnen n hoop geld voor niks zo kian ik ook testen gaan maken en verkopen lekker geld verdienen met niks! dit is een gevoelig iets je denk dat je zwanger bent en dna ben je het niet!
ja ga na bij mensen die al lng bezig zijn (mijn 10de ronde) als ik toch positief test daarmee en daarna negatief.. GRRR.. zoou dan eerst ZOOOO blij zijn met niets! Dat is gewoon mensen HOPeloOS gek maken.. gewoon schandalig
mijn water kookt nu al.. hihi maar die mate-care dan?die 6dagn voor die tijd? zijn die te betrouwbaar?
wat jij zegt babs overkwam mij dus een paar rondes geleden. (zit nu in 13) heb sensitest gemaild en die zeiden dat het chemicalien waren...................
nou precies je word er erg verdrietig van! maar als ik nu de bovenste bericht lees over de cb test die ook negatief aan geven.. vraag ik mij af welke er dan nog betrouwbaar zijn! afgelopen maand heb ik 6sensitesten gedaan 6 kruitvat testen.. 4 etos en 2 van de apotheek...... en dan ga je NOG denken.. zal het wel goed zijn!? je word zo al gek gemaakt.... laat staan degene die pos testen.... welke testen zijn nu nog betrouwbaar nog even en ik geef het op! vind die testen al zo onzeker laat staan iedere maand die spanningen of je weer ronde verder moet! :x of ik ga me gewoon helemaal niet meer testen! maar jah zoals vorige mnd 18 testen zal ik het niet kunnen laten ga wel een mannetje worden lekker oefenen
Ik heb ovutesten van sensitest maar kon mijn ei er niet mee vinden afgelopen maand. Wat is wel een goed (en betaaldbaar als het kan) merk voor ovu/zwangerschaps testen?Waar hebben jullie goede ervaringen mee?
dus kruidvat is niet goed ? bij de appotheker dan maar? zou ik nu al kunnen testen ik moet nog zeker 6 Dagen wachten maar ik ben op van de zenuwen liefs mij
Als ik jou was zou ik proberen om te wachten , ik heb zelf ook vaker eerder getest , en je wordt er alleen maar onzekerder van ! Probeer het ! knufffff
ook hier een positieve zwangerschapstest gehad van sensi....maar helaas het heeft of niet lang geduurd of het was een valse test. heb toen ook een boze mail gestuurd en toen kreeg ik te horen dat ze van sensi erg gevoelig zijn en dat sommige andere merken nog negatief aangeven.
oke wachten dan maar heb de laatse paar dagen last vvan krapen en lage rugpijn en ben niet wakker te krijgen over dag slaap ik precies maar heel de dag op het werk enzo en in bed doe ik geen ook dicht buik ook opgezwollen en precies tog een hol gevoel van binnen hoofdpijn heb ik ook eborm veel last en gevoelige tepels we zullem zien he ik hoop het zo deze keer ik kan niet meer :
hoi allemaal keb vanmorgeniet getest k ben ziek heb koorts en heb geen stem meer.... men borsten doen we veel pijner nu maar dar kan ook komen omdat ik verkouden ben denk ik.... dus ik test denk ik morgen maar.... ik hou jullie op de hoogte heb btw nog niks terug gehad van sensitest.... groetjessss
Onzin.. Ik ben nu wel zwanger (zoals je kan zien) en de sensitest gaf echt maar een heeeeeel licht streepje. Terwijl de goedkope kruidvattest en de digitale CB al echt duidelijk positief waren! Dus zo gevoelig zijn de testen van Sensitest niet hoor
denk dat het bij iedereen verschilt.. ik heb op de kruidvat testen en op alle dipsticks altijd een licht lijntje.. zal wel iets in mn lichaam zitten dat ie dat doet ofzo.. tot nu toe niet zwanger.. vanmorgen een matcare gedaan en ook daarop in de verte een vaag schaduwlijntje.. zolang er geen 2 dikke strepen op staan beschouw ik ze als negatief..
ik had bij dylano ook een licht streepje bij sensitest dezelefde als nu.... maar toen was de kruidvat positief en nu niet... groetjes
Hallo, Ik word ook helemaal onzeker van al die testen. Had op zondag 23 november mn eisprong (eindelijk, heb nl lichte vorm PCO en eerste ronde Clomid) Vanaf de donderdag 27 tot heden heb ik last van een vlindergevoel in mn buik, ontzettend moe etc. Heb door PCO niet gedacht aan zwangerschap, maar mn menstruatie bleef afgelopen weekend uit. Heb 4 testen gedaan. Een test van de apotheek, licht positief. Een test nogmaals van de apotheek om te checken, deze was negatief. De dag erna een test van thuispoint die voordat je menstrueert kan nagaan of je zwanger bent, ook licht positief, met middag urine. Anderhalve dag later met predictor getest, deze was negatief. Denk dat ik het weekend nog 1 keer test, want ben nog steeds niet ongesteld. Gelukkig heb ik voor volgende week ook afspraak bij Gyn. Want vindt dit ook vervelend!