Ja klopt. Ben blij dat t weer gelukt is, we zijn in een vingerknip zwanger, maar t blijft niet zitten, dat is t punt bij ons. Ik mag vroeg komen, vroege echo, zonodig inwendig, eerder gehad. Maar as die echo goed is en de daarop volgende met 8.5 weken ook en als je dan met 11w4d te horen krijgt het is over. Hooguit die dag of die dag ervoor was het gestopt met leven, te zien aan grote kindje. Zak je door de vloer.... vorige maand was onze eerste keer na de 6 mnd rust, meteen raak helaas vmk op dag dat ik mn ongi verwachte. Smorgens getest Moeilijk was het toen ik mn man zeggen moest dat ik zwanger was. Hij kreeg immers ook elke keer een klap. T lukte wel, maar zwanger blijven niet. Nu vind hij het toch wel leuk. Test kan hij goed zien, en dat is ook al heel wat. Ik zag dat 2e streepje altijd veel eerder hihihi Dus we duimen en wachter af. Alleen even kijken wanneer we bellen na vk. Vroege echo tja wat heb je eraan, maar t duurt daarentegen ook weer lang voor je op afspraak mag komen.
Jeetje wat schrikken. Had je dit gevoel de vorige keer ook? Ik hoop echt dat het goed blijft gaan. Dikke knuffel!!!!!
Goeiemorgen @Daantje: Zo, jij ook al heel vroeg posi getest; ik dacht in eerste instantie bij mezelf echt dat t te belachelijk voor woorden was, maar zo zie je maar weer Ohh nu ben ik wel heel benieuwd hoe je eerder heette op t forum; misschien via pb?? (al durf ik geen garantie te geven dat ik t nog weet.. Mijn geheugen is echt een zeef sinds de zwangerschap van Yentle ) Jeetje wat ontzettend moeilijk met je vader en schoonvader Echt heel heftig wat er dan ineens allemaal op je afkomt.. Mijn moeder heeft afgelopen april/mei te horen gekregen dat ze borstkanker had/heeft en wat er dan door je heen gaat is bijna niet te beschrijven. (ondertussen is ze geopereerd en is ze klaar met de chemo, nu moet ze nog bestralingen en hormoontherapie krijgen) Heel veel sterkte voor de komende tijd! En ik hoop echt heel erg dat je schoonvader het nog mee kan maken en je vader er met behandelingen weer bovenop komt! (ik begrijp namelijk dat het bij je schoonvader al te ver is? Dat hij niet meer behandeld kan worden? ) @Dees: Wat irritant dat je zo slecht in slaap komt! Maak je je zorgen? Of komt dit puur door de zwangerschap (hormonen?)? had je dit bij Jason ook? Hopelijk heb je toch nog een beetje goed geslapen vannacht @Clautje: Klinkt idd als een heerlijke ochtend zeg Kan me heel goed voorstellen dat je graag ook wat kwaaltjes wilt, als bevestiging voor jezelf dat je lichaam druk bezig is. Hoewel sommige kwaaltjes nou niet bepaald leuk zijn (ontzettend misselijk bijv ), toch is t fijn als je ze hebt; t neemt toch een bepaalde onzekerheid weg al. Ja, bij mij werden de dromen ook steeds heftiger naarmate de zwangerschap vorderde, ik had soms echt de vreselijkste nachtmerries (over doodgeboren kindjes bijv).. @Mama079: Oh meis, wat moet jij echt een kl*tedag hebben Echt schrikken is dat zeg.. Heb je echt veel pijn? Of blijft het bij een zeurend/brandend gevoel? Want dat laatste kan heel goed het oprekken van je baarmoeder zijn, wat een goed teken is! *Beebje, blijf goed zitten bij je mama hoor!* Dikke knuffel voor jou, het is ook gewoon ontzettend eng allemaal... @All: Hier gisteravond/vanochtend ook weer angstig, maarja, dat heb ik elke dag wel met vlagen.. Test is iig knal, dus dat ziet er goed uit Het moet gewoon goed gaan deze keer! Manlief praat ook al elke dag tegen mn buik dat hij/zij moet blijven zitten en zn best moet doen, echt schattig Nou, met zo'n lieve papa moet t dan wel goedkomen lijkt me
@ Daantje, leuk dat jullie het toch aan de fam hebben verteld! Wel jammer dat je van je schoonvader+vriendin geen felicitaties kreeg.. Voor hem moet het natuurlijk ook heel moeilijk zijn, dat ie er idd miss niet bij kan zijn, maar snap dat je er ongemakkelijk van werd. Gelukkig reageerden je ouders wel heel leuk! Jij hebt dus helemaal geen last van krampjes in je buik? Ik juist best wel veel... Weet ook niet waar dat op duidt hoor.. Het doet bij mij verder geen pijn ofzo, ben wel blij met die krampjes want heb (in tegenstelling tot mn vorige zwangerschap) helemaal geen gevoelige borsten! Haha en ik krijg ook al een wat boller buikje hoor! Loop thuis lekker in een joggingbroek! @ Desiree, heb je nog een beetje kunnen slapen?? Om 1 uur nog wakker dus! Ik werd om 3 uur vannacht wakker, toen kwam mn vent ladderzat het bed inrollen haha. 1 januari altijd feest hier! @ Mama79, lijkt dit gevoel op wat je had tijdens je mk? Het kan ook gewoon het oprekken van je baarmoeder zijn he! Dat kan ook best vervelend voelen.. Ik kan me voorstellen dat vandaag een hele spannende dag voor je is.. Doe lekker rustig aan en probeer te bedenken dat het vaker goed gaat dan fout! Sterkte meis! @ Clautje, lekker ochtendje heb je gehad! Ik was ook alleen met mn dochter omdat mn vent nog in bed ligt met een kater haha. @ Kristel, het blijft hoe dan ook spannend! Zelfs tot aan 40 weken blijft het spannend (vond ik zelf). Maar ik wou dat we al voorbij de 12 weken zaten, dan is de grootste kans op een miskraam geweken... We moeten vertrouwen hebben! (al heb ik over een uur waars ook weer een vlaag van onzekerheid..) Vanmiddag gaan we ff lekker met wat vrienden wandelen, heerlijk frisse neus halen. Nu al zin in! Morgen komt MvM langs, leuk om weer een test te doen hihi. Ik ga morgen ook alvast het kinderdagverblijf bellen om de kleine beeb in te schrijven. Het is nog erg vroeg maarja, daar kan je niet snel genoeg mee zijn tegenwoordig ivm de wachtlijsten!
Hier weer een onzeker berichtje, zojuist wat bruinig bloed aan het wcpapier. Ik weet dat het niets hoeft te betekenen, maar al m'n vertrouwen is weer weg!
Goeiemorgen, ja heb nu heerlijk geslapen hoor mannetje is er vanmorgen uitgegaan toen Jason wakker werd.. @ Daantje Grappig idee met die bonbons, wel jammer dat je geen felicitaties kreeg van je sv en zijn vriendin ook al zal hij ws overlijden dit jaar, vind ik het wel vreemd.. ik bedoel dan zeg je toch dat je dat moeilijk vindt.. Maar goed, gelukkig waren jouw ouders blij en enthousiast! Wat een zieken in jouw omgeving, moeilijk dat hij kanker heeft waar heeft hij kanker als ik vragen mag? @ Kristel Nee ik maak me geen zorgen, ik lig te mijmeren over de baby en dat ik wil schoonmaken ik voel me wel heel anders dan bij Jason. Toen was ik zo moe en misselijk. Nu ben ik best wel actief en gauw wakker. Daarom gok ik nu maar op een meisje @ Mama079 Jeetje, ja deze dag ben je natuurlijk angstig.. had je dezelfde pijn als vorige keer? Ik hoop dat het niets betekent! Jouw zoontje was een prematuurtje lees ik? Weet je hoe het kwam dat hij zo vroeg kwam? @ Pindaatje Bizar die wachtlijsten hè, op het kdv. Ik lees dat jij ook helemaal geen last van je borsten hebt! Hier ook niets, ze zijn nog niets groter en vorige zwangerschap was ik met deze termijn al een cupmaat gegroeid.. Wat komt mvm al gauw! Hier kwamen ze vorige keer pas tussen de 5 en 6 weken. @ Starlady Ken je de club 'meiden met veel miskramen'? Anders zou ik zeggen, misschien heb je daar wat aan. Aan vroege echo heb je niks idd als het na 11 weken nog misgaat, deze weken zijn voor jou dus wel zenuwslopend. Ik hoop dat deze kleine lekker blijft zitten iig. @ Want2be Gefeliciteerd, welkom!! Net posi getest?
Och Lootje wat spannend! Bruin bloed is oud bloed, dus er hoeft niets aan de hand te zijn! Bij mijn mk had ik wat roze verlies en toen krampen, maar mijn tests bleven licht. Ik had net nog een donkere test en probeer me maar voor te houden dat als de krampen van een dreigende mk zouden komen, de test ook al lichter zou moeten zijn. Het voelt nu wel anders. Gelukkig heb ik er nu minder last van. Laten we het maar op groeipijnen houden! Desiree We weten niet waarom ons zoontje zoveel te vroeg geboren is. Daardoor is de kans ook groter dat het nu weer te vroeg komt. Zorgeloos zal deze zw schap dus niet worden!
@Pindaatje: Ohh spannend dat MvM morgen komt! Ik durf me echt nog niet op te geven daarvoor.. Denk wel dat ik deze keer mee wil doen (bij Yentle durfde ik t echt niet, was zoooo bang dat ik me dan elk moment weer kon afmelden), maar dat ga ik dan pas doen als we een goeie echo gehad hebben (weet alleen niet zeker of ik wel mee mag doen, ivm progesterongebruik tot 12 weken, maarja, dat zien we dan wel weer) Lekker, even wandelen @Lootje: Ohh wat eng! Oh ik zou me ook echt doodschrikken Ik heb er zelf geen ervaring mee (iig geen goeie) maar ik hoop voor jou dat het niks betekent en je kleintje gewoon lekker warm in je buikje blijft! @Dees: Zou echt heel leuk zijn he als jullie nu een meisje zouden krijgen, dan hebben jullie een koningskoppel Ik voel me bijna hetzelfde als bij Yentle, dus vandaar dat wij ook denken een meisje te krijgen (bij Yentle hadden we t ook goed, dus ben benieuwd ) Fijn dat je lekker geslapen hebt @Mama079: Da's iig al even een geruststelling he, dat je test gewoon lekker knal is *duimduim* voor jou! Blijf maar lekker bij je mama, kleintje! @All: Ik heb net weer getest hoor, haha, en test is toch alweer duidelijker geworden, dus ik zie t weer positief in! (voor ff dan ) Werd net ook alweer hartstikke misselijk van mn broodje.. Ben echt bang dat t een dezer dagen een keer eruit komt Bij mn dochter ook kotsmisselijk geweest, maar nooit overgegeven, hoop echt dat t deze keer ook zo blijft, want ik heb nogal angst om over te geven. Heb trouwens nu al last van maagzuur ook, is dat niet heel snel?? Bij Yentle had ik daar pas echt last van toen mn baarmoeder tegen mn maag lag
??-??- 11: Sjulie - ?? - ?e kindje - ?? - ?? - Wil geslacht wel/niet weten - Denkt zelf: Jongen/Meisje 01-09-11: Aprilvisje - ?? - ?e kindje - ?? - ?? - Wil geslacht wel/niet weten - Denkt zelf: Jongen/Meisje 01-09-11: Jessie86 - ?? - ?e kindje - ?? - ?? - Wil geslacht wel/niet weten - Denkt zelf: Jongen/Meisje 02-09-11: Mama079 - 31 jaar - 2e kindje - Ziekenhuis (medische indicatie) - BV - Wil geslacht wel weten - Denkt zelf: Jongen/Meisje 02-09-11: Daantje1 - 28 jaar - 3ekindje - ziekenhuis - bv - Wil geslacht wel weten - Denkt zelf: Meisje 04-09-11: Madeliefje1987 - 23 jaar - 2e kindje - thuis - bv - Blijft een verrassing - Denkt zelf: Meisje 04-09-11: Sterre - 28 jaar - 2e kindje - ?? - ?? - Wil geslacht wel weten - Denkt zelf: Jongen/Meisje 05-09-11: Michelle04 - 30 jaar - 2e kindje - ?? - ?? - Wil geslacht wel weten - Denkt zelf: Jongen/Meisje 05-09-11: Pindaatje - 27 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV - Wil geslacht wel weten - Denkt zelf: Jongen 05-09-11: Desiree1986 - 24 jaar - 2e kindje - ziekenhuis (medische indicatie) - BV - Wil geslacht wel weten - Denkt zelf: Meisje 08-09-11: Happy79 - 31 jaar - 2e kindje - Ziekenhuis - BV - Wil geslacht wel weten - Denkt zelf: Meisje 08-09-11: Clautje80 - 30 jaar - 2e kindje - ?? - ?? - Wil geslacht wel weten - Denkt zelf: Jongen/Meisje 09-09-11: Kristel86 - 24 jaar - 2e kindje - Ziekenhuis - BV - Wil geslacht wel weten - Denkt zelf: Meisje 09-09-11: Lootje - 26 jaar - 1e kindje - ?? - BV - Wil geslacht wel weten - Denkt zelf: ?? 11-09-11: Starlady - 29 jaar - 2e kindje - Ziekenhuis (medische indicatie) - FV - Wil geslacht wel weten - Denkt zelf: Meisje Afsprakenlijst: Januari: 04: Sjulie, 1e echo 11: Sterre, 1e echo 13: Mama079, 1e echo 17: Michelle, 1e echo 17: Kristel86, 1e afspraak gyn + 1e echo 24: Pindaatje, 1e afspraak vk + 1e echo 26: Michelle, 1e afspraak vk 27: Daantje1, 1e afspraak vk + 1e echo 31: Madeliefje1987, 1e echo Februari: 02: Desiree1986, 1e afspraak vk
Hey meiden, Wat een geklets zeg!! Gezellig hoor! Heb net terug zitten lezen..maar weet niet meer wie wat zei..nog maar es kijken!
@ Daantje Wat een leuk idee om zelf iets te maken..vind dat wel leuk om te doen! Ga het uit proberen hoor! Wat erg hoor van je vader..lief hoe je ouders dan reageren ondanks alles! Hoop dat er positief nieuws komt en dat het bestreden kan worden!! Het zal wel dubbel allemaal zijn deze zwangerschap! Ik leef met je mee hoor! @ Kristel Wat grappig dat je dochter al voelt dat je zwanger bent! Hoe oud is je dochter? Sorry..misschien staat het in je handtekening... @ Mam079 Wat naar dat je je weer zo naar voelt op de dag dat het de vorige keer mis ging! Logisch dat de emoties er dan even uit komen! Gelukkig luchtte dat op! Ik hoop dat het meer door de spanning kwam, dan iets anders! Hele dikke knuffel!!
@ Kristel Wat schattig dat je man zo tegen je buik zit te praten!! Allemaal zijn we wel eens angstig geloof ik als ik alle verhalen zo lees! ZOdra ik een kramp voel, denk ik ook gelijk..het zal toch niet...maar telkens niks aan de hand. @ Pindaatje Ja na die 12 weken..daar kijk ik ook naar uit...dan voelt het al veel beter! Ben je al bezig met kijken naar positiekleding of heb je nog genoeg liggen? Hier komt ook morgen MvM!! Ik voel me dan nog meer zwanger denk ik. @ Lootje pff dat is schrikken ja..maar zolang het niet helder rood is, is het nog niks denk ik. @ all Ben ik de enige die het geslacht als verrassing wil houden? Heb pas geboortekaartjes zitten kijken, dan zou ik het graag willen weten. Maar nee...verrassing bij de geboorte vind ik echt veel te leuk Maar wie weet..met 20 weken...
Oh, zijn jullie hier! Ik was de hele tijd aan het kijken bij zwangerschapsclubs sept 2011 meiden, maar daar schreef maar niemand... Haha ik heb jullie gevonden, mag ik nog meekletsen? Ik ben zwanger van de 2e en ben (als het goed is) in sept 2011 uitgerekend! Ben gelijk maar even zo brutaal om mezelf in het lijstje te zetten... ??-??- 11: Sjulie - ?? - ?e kindje - ?? - ?? - Wil geslacht wel/niet weten - Denkt zelf: Jongen/Meisje 01-09-11: Giraf - 27 jaar - 2e kindje - ZH - ?? - Blijft een verrassing - Denkt zelf: Meisje 01-09-11: Aprilvisje - ?? - ?e kindje - ?? - ?? - Wil geslacht wel/niet weten - Denkt zelf: Jongen/Meisje 01-09-11: Jessie86 - ?? - ?e kindje - ?? - ?? - Wil geslacht wel/niet weten - Denkt zelf: Jongen/Meisje 02-09-11: Mama079 - 31 jaar - 2e kindje - Ziekenhuis (medische indicatie) - BV - Wil geslacht wel weten - Denkt zelf: Jongen/Meisje 02-09-11: Daantje1 - 28 jaar - 3ekindje - ziekenhuis - bv - Wil geslacht wel weten - Denkt zelf: Meisje 04-09-11: Madeliefje1987 - 23 jaar - 2e kindje - thuis - bv - Blijft een verrassing - Denkt zelf: Meisje 04-09-11: Sterre - 28 jaar - 2e kindje - ?? - ?? - Wil geslacht wel weten - Denkt zelf: Jongen/Meisje 05-09-11: Michelle04 - 30 jaar - 2e kindje - ?? - ?? - Wil geslacht wel weten - Denkt zelf: Jongen/Meisje 05-09-11: Pindaatje - 27 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV - Wil geslacht wel weten - Denkt zelf: Jongen 05-09-11: Desiree1986 - 24 jaar - 2e kindje - ziekenhuis (medische indicatie) - BV - Wil geslacht wel weten - Denkt zelf: Meisje 08-09-11: Happy79 - 31 jaar - 2e kindje - Ziekenhuis - BV - Wil geslacht wel weten - Denkt zelf: Meisje 08-09-11: Clautje80 - 30 jaar - 2e kindje - ?? - ?? - Wil geslacht wel weten - Denkt zelf: Jongen/Meisje 09-09-11: Kristel86 - 24 jaar - 2e kindje - Ziekenhuis - BV - Wil geslacht wel weten - Denkt zelf: Meisje 09-09-11: Lootje - 26 jaar - 1e kindje - ?? - BV - Wil geslacht wel weten - Denkt zelf: ?? 11-09-11: Starlady - 29 jaar - 2e kindje - Ziekenhuis (medische indicatie) - FV - Wil geslacht wel weten - Denkt zelf: Meisje Afsprakenlijst: Januari: 04: Sjulie, 1e echo 11: Sterre, 1e echo 13: Mama079, 1e echo 13: Giraf, 1e echo en intake VK 17: Michelle, 1e echo 17: Kristel86, 1e afspraak gyn + 1e echo 24: Pindaatje, 1e afspraak vk + 1e echo 26: Michelle, 1e afspraak vk 27: Daantje1, 1e afspraak vk + 1e echo 31: Madeliefje1987, 1e echo Februari: 02: Desiree1986, 1e afspraak vk
Welkom Giraf en gefeliciteerd! Hoe gaat het met jou Madeliefje? Voel je je goed? Ik voel me gelukkig alweer wat beter!
He Giraf..ontmoet ik je hier ook weer!!hihi..oh gelukkig..jij wil het ook als verrassing houden wat het wordt!
Fijn dat je je alweer beter voelt Mama079!!Ik voel me prima! Heb nog niet echt hele duidelijke zw.kwaaltjes. Maar dat had ik bij Maaike ook niet. Pas vanaf 6/7 weken werd ik steeds meer met vlagen misselijker toen..dus daarom denk ik dat ik weer een meisje krijg...
Ik ben benieuwd of je voorgevoel klopt. Ik denk ook dat het een meisje wordt. Ik heb nu bij boobpijn en dat had ik bij Noah niet en dat was een jongen. Om mijn voorgevoel maar ergens op te baseren
Welkom Giraf! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Je bent er weer snel bij Bedoel ik niet vervelend hoor! Juist leuk, zo dicht op elkaar. Tussen mijn kinderen zit straks 20 maanden, is ook al vrij snel! @ Iedereen, haha zie dat ik tot nu toe de enige ben die denkt dat ze een jongen krijgt! Over een week of 15 zullen we t zien
??-??- 11: Sjulie - ?? - ?e kindje - ?? - ?? - Wil geslacht wel/niet weten - Denkt zelf: Jongen/Meisje 01-09-11: Giraf - 27 jaar - 2e kindje - ZH - ?? - Blijft een verrassing - Denkt zelf: Meisje 01-09-11: Aprilvisje - ?? - ?e kindje - ?? - ?? - Wil geslacht wel/niet weten - Denkt zelf: Jongen/Meisje 01-09-11: Jessie86 - ?? - ?e kindje - ?? - ?? - Wil geslacht wel/niet weten - Denkt zelf: Jongen/Meisje 02-09-11: Mama079 - 31 jaar - 2e kindje - Ziekenhuis (medische indicatie) - BV - Wil geslacht wel weten - Denkt zelf: Meisje 02-09-11: Daantje1 - 28 jaar - 3ekindje - ziekenhuis - bv - Wil geslacht wel weten - Denkt zelf: Meisje 04-09-11: Madeliefje1987 - 23 jaar - 2e kindje - thuis - bv - Blijft een verrassing - Denkt zelf: Meisje 04-09-11: Sterre - 28 jaar - 2e kindje - ?? - ?? - Wil geslacht wel weten - Denkt zelf: Jongen/Meisje 05-09-11: Michelle04 - 30 jaar - 2e kindje - ?? - ?? - Wil geslacht wel weten - Denkt zelf: Jongen/Meisje 05-09-11: Pindaatje - 27 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV - Wil geslacht wel weten - Denkt zelf: Jongen 05-09-11: Desiree1986 - 24 jaar - 2e kindje - ziekenhuis (medische indicatie) - BV - Wil geslacht wel weten - Denkt zelf: Meisje 08-09-11: Happy79 - 31 jaar - 2e kindje - Ziekenhuis - BV - Wil geslacht wel weten - Denkt zelf: Meisje 08-09-11: Clautje80 - 30 jaar - 2e kindje - ?? - ?? - Wil geslacht wel weten - Denkt zelf: Jongen/Meisje 09-09-11: Kristel86 - 24 jaar - 2e kindje - Ziekenhuis - BV - Wil geslacht wel weten - Denkt zelf: Meisje 09-09-11: Lootje - 26 jaar - 1e kindje - ?? - BV - Wil geslacht wel weten - Denkt zelf: ?? 11-09-11: Starlady - 29 jaar - 2e kindje - Ziekenhuis (medische indicatie) - FV - Wil geslacht wel weten - Denkt zelf: Meisje Afsprakenlijst: Januari: 04: Sjulie, 1e echo 11: Sterre, 1e echo 13: Mama079, 1e echo 13: Giraf, 1e echo en intake VK 17: Michelle, 1e echo 17: Kristel86, 1e afspraak gyn + 1e echo 24: Pindaatje, 1e afspraak vk + 1e echo 26: Michelle, 1e afspraak vk 27: Daantje1, 1e afspraak vk + 1e echo 31: Madeliefje1987, 1e echo Februari: 02: Desiree1986, 1e afspraak vk Ik vind het lijstje zoals deze nu is opgemaakt, heel erg duidelijk, maar als je m aan wilt passen, ben ik een hele tijd aan het zoeken waar ik sta. Ligt dat aan mij?