@ Brinatjuh Nee dit keer zijn de symptomen hier minder erg dan de vorige keer, misschien krijg jij dan wel een jongen @ Clautje Oef.. leuke manier om het te vertellen.. je hebt zoveel manieren. Wat past bij jullie is het vooral. Ik heb voor mijn zoon al een shirt besteld met ik word grote broer die krijgt hij dan aan.. je kan ook de echo in een mooi lijstje geven, of op een tompouce laten drukken enzovoorts . @ Franka83 Ja die is wel positief hoor, gefeliciteerd! Hopelijk blijft het deze keer gewoon goed gaan he @ Madeliefje Met 9 weken zie je een kleintje spartelen en wat bewegen, maar de beentjes en armpjes zijn meer een soort stompjes. Zoek maar op google afbeeldingen. @ Mamalicious Ik ben ook wel bang dat het fout gaat hoor. Maar ik weet niet, ik ben eigenlijk banger dat dit kleintje een afwijking ofzo heeft.. @ Michelle Was het zo erg.. een dooie poes op je hoofd?!? @ Pindaatje Zo, nu al verteld! Ik houd het het liefst nog een hele tijd voor me, maar ja ik werk op een groot bedrijf dus vind het niet zo fijn dan. Maarre, altijd leuk als men zo enthousiast reageert! Vonden ze het niet snel achter elkaar bij jou? (ik probeer me alvast voor te bereiden.. ook op die reactie) @ Want2be Ik tel eerst de dagen af tot ik 6 weken zwanger ben, dan tot ik 7 weken zwanger ben en dan ben ik eindelijk bijna bij de eerste echo Nog een klein maandje, ik krijg mijn termijnecho pas rond 14 feb
@ Giraf Ben je spontaan bevallen met 42 wkn of ingeleid? Ik ben ingeleid met 41+2 anders was Jason geloof ik nooit geboren @ Kristel Jammer dat de osteopaat niet heeft geholpen BI breek me de bek niet open, ik kan me helemaal niet meer omdraaien in bed afschuwelijk
Zwaai! Jullie kunnen goed kletsen dames! Probeer alles een beetje bij te houden, maar kan niet overal op reageren ben ik bang.. Morgen komt moeders voor moeders. Ben opeens zo bang dat de test lichter is dan die van zaterdag...afwachten maar. Ook de VK bellen; leuk. Bij ons waarschijnlijk pas een echo tussen 10 en 12 weken. Willen geen nekplooimeting ofzo en heb regelmatige cyclussen...zou wel eerder willen dus wie weet. Franca83 gefeliciteerd meid! Ben benieuwd naar je digitale test! @Bekkenklachten. Vervelend dat er zoveel zijn met klachten van de vorige zwangerschap. Heb je dat dan nu meteen weer erger? Heeft het ook met hormonen te maken ofzo? Tweelingen; wel gaaf maar nu met 1 merk ik wel dat het al heel druk is, laat staan met 2 erbij. Maar goed, als het zo is dan is het zo! @mamalicious heb ik nu ook meer dan de eerste keer @buikje; hier echt heel erg opgeblazen; lijk al veel verder zwanger...gelukkig 's morgens weer een beetje plat. Zal moelijk worden om het tot 12 weken geheim te houden ben ik bang... Ga nog ff de hond uitlaten en dan bedje in. Kom morgen nog ff kletsen (lekker vrij!!) Doeiii
Joehoeeeeeeeeeeeeeeee!!!! Ik had ff stiekem in je profiel gekeken en zag de foto's van je test!!!! Die van mij zagen er precies hetzelfde uit 2 dagen voor NOD! Elke dag werd ie ietsjes donkerder!!! Gefeliciteerd, weer lekker snel raak!!! Voor alle andere september mama's ook van harte proficiat!! Ik ben een augustus mama en het kan natuurlijk zomaar zijn dat sommige van jullie ook augustus mama's worden. (ik was niet van plan een september mama worden als jullie het niet erg vinden, haha)
Hoi meiden! Nieuwe taktiek: Wordpad geopend in het ene scherm en ZP in het andere, op naar een megareactie! Komt ie: @Brinatjuh: Begin het nu maar te geloven, 2 testen op 1 dag posi super! Kwaaltjes heb ik nu voor mijn gevoel ook eerder dan bij de eerste. Vooral mijn baarmoeder is druk bezig in een lekker zwangerschapsmodelletje te komen, ik voel de hele dag steekjes en krampjes. Ik meen me niet te herinneren dat ik dat bij mijn zoontje ook zo sterk had. Soms best beangstigend moet ik er wel eerlijk bij zeggen. @Opgezette datmen: Same here @Clautje: Super zo'n knaltest! Wat fijn dat je een verloskundige hebt die zelf een echo kan maken. Lekker vaak naar je kleintje kijken de komende tijd, fijn hoor. Ook ben ik stiekem een klein beetje jaloers op jou schoonmaakster, kan je haar misschien doorsturen naar mij toe als ze klaar is bij jou? Chocoladeletter al helemaal verorberd? @Mamalicious: Ik ken het gevoel dat jij hebt heel erg goed meis. Ik ben ook iedere dag bang voor een miskraam maar ben ook weer steeds erg blij dat ik weer een dag verder ben. Probeer toch positief te blijven denken en vergeet niet een klein beetje te genieten *knufffel* @Franka: Mooie test toch voor deze termijn zolang hij morgen of overmorgen weer een stukje donkerder is geworden zit het wel snor bij jou. Wat ontzettend rot voor jullie dat je vorige maand een mk hebt gehad. Ik duim voor een mooie plakbaby voor jullie dit keer! @Pindaatje: Wat leuk dat ze zo enthousiast reageerden op je werk! @Want2be: Ja ook ik tel de dagen tot mijn eerste echo af hihi.. Het lijkt wel of ik het nu nog spannender vind dan bij mijn eerste. 4 februari spannend hoor, ben je al aan het turven? @Kristel: Wat een gedoe met je bekken zeg. Ik heb bij mijn zoontje ook behoorlijke bekkenklachten gehad maar dat was vrij snel na de bevalling weer over. Wat heftig dat jij er nog niet helemaal vanaf bent. Laten we hopen dat een bekkentherapeut voor jou uitkomst kan gaan bieden. Ik hoop trouwens dat ik deze zwangerschap minder last ga krijgen als bij mijn eerste. Helaas hoor ik tot nu toe alleen maar verhalen dat het de 2e keer juist erger terug komt. Het lijkt me zo lastig i.c.m een rondrennende dreumes. @Lootje: Ja je kan hier geen dag missen of je loopt hopeloos achter Een leuk blad vind ik zwanger (als ik me niet vergis) ligt gewoon bij de AH in de schappen. @Giraf: Bedankt voor je tip! Ik ben nu al een half uur bezig met mijn reactie maar ik hoop er in de toekomst beter in te worden Heb je je chocoladehonger nog weten te stillen? @Desiree: Ja het was echt zo erg die dooie poes haha! Ik wilde al weken eerder naar de kapper maar het kwam er steeds niet van. Nu ben ik weer een vavavoom hot mommie haha @Happy: Ik hoop op een mooie test voor jou morgen bij MVM! @Dootje: Bedankt voor de felicitaties. Lekker een augustusmama blijven hoor, het duurt allemaal al lang genoeg Zo hehe ik denk dat ik er ben. Willen jullie morgen niet zo veel kletsen, mijn man vraagt zich af wie de vrouw achter de laptop ook alweer is haha! Slaap lekker allemaal!!
goedemorgen dames!! ja ik begin het nu echt te geloven.... @ franka; heb je al een digi-test gedaan?! @ kwaaltjes; ik voel mij echt misselijke en moe al!!!......leuk! had ik bij mijn dochtertje niet zo heel hevig in het begin..... ik moet toch toch even een foto spammen, ik heb vanmorgen om 06.40 uur de clearblue test gedaan en.... vandaar dat ik het dus echt begin te geloven.... fijne dag allemaal! liefs
@brinatjuh: mijn man is gisteren helaas zonder digitale test thuisgekomen; was later geworden op zijn werk en daardoor was de winkel al dicht Ik heb vanochtend wel nog mijn laatste dipstick test gedaan en die was duidelijk donkerder dan die van gisteren!!! Ik sta mezelf nu toe iets blijer te zijn haha...Misschien vanmiddag in mijn lunchpauze maar even een digitale halen JIj heb mooie bevestiging zie ik: gefeliciteerd!!
wat leuk zeg er zijn alweer nieuwe september mama´s in aantocht. ik wens jullie allemaal een super zwangerschap toe en een wolk van een baby natuurlijk
@Brinatjuh: Jaa, mooie test meid! (had ook niet anders verwacht hoor ) @All: hier vanochtend nog eens een KV test gedaan, zie hier t resultaat; ben er echt blij mee (teststreep 2x zo duidelijk als controlestreep!) Voel me vandaag wel ontzettend moe en brak dus ik duik zo nog even mn bedje in (Dochter is bij opa en oma vandaag ) zal later vandaag reageren
Super al die mooie testen! Ik kon het vanmorgen ook weer niet laten, zo leuk om het resultaat te zien! En nu probeer ik de verloskundige te bereiken, maar het nummer is steeds in gesprek!!!
Ik probeerde ook al de vk te bereiken, maar die belt me vanmiddag terug...Ben benieuwd wanneer ik terecht kan voor een echo. Ik mag nu eerder komen ivm mijn mk van afgelopen maand! Ik hoop over 2 weekjes
Hoi, even snel een berichtje, want ik zit op mijn werk. Heb zojuist de vk gebeld en ik mag 25 januari langskomen voor een intake en echo. Spannend!!! Ben blij dat ik vandaag alleen op kantoor zit, want ik heb een grijns van oor tot oor. Groetjes, Clautje
Ik mag 4 februari komen voor een intake en diezelfde middag naar het echobureau. Nog maar 4 weekjes wachten!
Zooo, veel geschreven ! @ Lootje: Dat is al snel, spannend! @ Clautje: Wat fijn al zo snel, nog maar 3 weekjes! @ kristel: Mooie test! Voel je je al wat beter? @ Brinatjuh: Duidelijker kan niet! Wat mooi! @ Michelle: Haha zo reageer ik ook altijd met Wordpad ernaast @ Dootje: Dank je meis ! @ Happy: Spannend MvM. Ik heb het vorige keer wel gedaan maar toen kreeg ik een miskraam. Durf het nu niet meer te doen, zit tussen mijn oren haha. @ Bekkenklachten: Hier van de vorige bevalling nog. Vooral na inspanning zoals zuigen en dweilen. Ik had een erg zware bevalling. @ Giraf: Jaaa het behint langzaam te kome hihi. Ik vind het zo spannend! Hier gaat het goed. Zit vandaag op mij NOD. Morgen nog even een testje doen die ik heb liggen. Ben een klein beetje moe en voel me een heeeel klein beeje misselijk. Morgenochtend even de vk bellen voor de eerste afspraak ! Ik heb trouwens met kerst wel gewoon rood vlees en gerookte zalm op.. had nooit verwacht al zwanger te zijn!
@ mamalicious Heel herkenbaar..ik denk ook bij elk krampje..nee he! Onzekere tijd is het he... @ Franka Ik zie een streepje hoor!! @ Pindaatje Jaaa...ben ook aan het aftellen naar de 1e echo..oh, wat duurt dat toch lang! Leuk hoor om het al te vertellen!! Ik durf het gewoon nog niet aan anderen te vertellen.. @ Want to be...ja erg he..dat aftellen naar de 1e echo!! Wil zo graag!! @ Kristel Wat naar dat je last hebt van je bekken!! Mijn s.zus kreeg er bij de 2de veel eerder last van. Je kan er behoorlijk pijn aan hebben toch? Sterkte ermee! Mooie test van de Kv! Zo'n streepje willen we zien! @Brinatjuh Jij ook al zo last van je darmen?? Ik heb er vooral savonds zo'n last van! Ik heb het bij Maaike niet gehad! Pff..zijn er nog dingen wat je aan kan doen? Het voelt niet lekker in elk geval..en idd..zo'n opgezette buik.. Mooie test van CB..heerlijk he die bevstiging!! @ Giraf Wat erg van je vriendin he! Twee keer zelfs...naar hoor! Hoe is het nu met haar? O en bij ons doen ze echo alleen uitwendig, vandaar dat ik een beetje twijfelde, maar we willen zeker niet langer wachten..het duurt nu al lang genoeg @ Desiree Je moet dus ook een tijdje wachten op de echo! Dat de tijd mag vliegen!! O, dan lijkt de echo denk ik wel op die van Maaike, daar zag het er ook ongeveer zo uit. Wat een spanningen allemaal, of het allemaal goed gaat en of er geen afwijkingen zijn..is idd. ook spannend! @ Michelle Haha..ben ook al zo lang aan het typen voordat ik iedereen gehad heb...je bent al veel tijd kwijt met nalezen en dan nog beantwoorden! En het wordt hier niet rustiger denk... @Lootje Leuk dat de echo nu vast staat!!Kun je er naar uitleven! @Clautje Iedereen ziet je glimmen vandaag..waarschijnlijk bedoelen ze dat als ze aan je gezicht kunnen zien dat je zwanger bent..we hebben een bepaalde glans in onze ogen Maja..wat wil je..zwanger zijn is ook zo super!! Leuk dat de echo nu vast staat!!
Zo net de VK gebeld en ik mag 3 feb komen voor intake gesprek en echo...Nu is het wachten begonnen Ga nu even naar de winkel om een digitale test te halen; merk dat ik toch nog onzeker ben en wat extra bevestiging wil hebben; dan geloof ik het pas echt
Zou het denken jullie een probleem zijn dat ik eerst 's ochtends een intake heb bij de vk en 's middags pas een echo krijg? Zou misschien logischer zijn als het andersom is of niet?
Leuk Franka! Ja en doe die test, dan heb je tenminste weer extra bewijs! Ik doe nu eens per week ongeveer een test. Hoewel, misschien ook wel niet meer. Maar we willen nu eenmaal elke keer bevestiging! Maar je zult echt zwanger zien staan hoor!! Je bent echt zwanger!!
@ Franka: Spannend !!! was net bij mijn zus, zei dat ik ongi was geworden want wil proberen het tot de 1e echo geheim te houden. smst ze net: "je zag er zwanger uit" Shit! En mijn moeder zei gister ook al "je ogen staan zo raar" Oeps !