@ Kristel86: Dankjewel voor t duimen ben er zo blij mee. Had positief verwacht maar zo duidelijk deze week nog niet. @ Brinatjuh: Nee he, bijna niet. Maar ben er blij mee. Heb traag stijgende HCG (blijkt uit ervaring) en dit keer juist wel @ Want2be: Mooie test meid!
Ja ik mag me hier ook melden! Vanochtend getest, twijfelde eerst, maar een duidelijk (maar licht) streepje zichtbaar! Had op 12 dpo ook getest, ook een heel licht streepje, maar de test van vandaag is zeker duidelijker ondanks dat het nog licht is. Alle andere zwangeren natuurlijk ook gefeliciteerd!
Aan alle zwangeren: GEFELICITEERD, geniet lekker van jullie zwangerschap Lijkt me zo leuk... een septemberbaby Ik mag me hier gelukkig ook melden precies 3 maanden na de miskraam ben ik zwanger, jippieeeeeeeeeee!! Hopelijk mag dit kleintje wel bij ons blijven Ik zit vandaag nog maar op 10dpo, maar teste met 2 verschillende testen licht positief
@Kristel Mooie buikfoto!!Zo voelt mijn buik ook ongeveer..! @Want to be Mooie test!!! @Isis Welkom en gefeliciteerd!! @ Adore Welkom en gefeliciteerd! Dat deze kleine bij je mag blijven. Heb net gelezen in een kraamblad dat je binnen 6 maanden na een mk meer kans hebt op een gezond kind! Dus dat lijkt me super goed nieuws!
Iemand nog een tip voor een goed boek-blad over zwangerschap? Ik wil zo graag lezen, maar er zijn zoooooo veel boeken..
inderdaad mamalicious, daar ben ik ook wel benieuwd naar! Het is voor ons de eerste, dus eigenlijk geen idee wat ons allemaal te wachten staat
Kwam net nog een leuk topic tegen over miskopen en aanraders wat betreft de babyuitzet, is misschien ook iets voor de nieuwelingen onder ons..
@Adora en Isis: Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! En welkom hier @Boeken: Ik heb het boek "Uw zwangerschap Week na Week" bol.com | Uw zwangerschap week na week, G.B. Curtis | Nederlandse boeken Staat echt heel veel informatie in (soms een beetje TE veel, dat je denkt 'wat heb ik daaraan?' ) en ik vond het echt een superfijn boek tijdens mn zwangerschap. Nu ben ik er overigens weer opnieuw in aan t lezen Vind t gewoon leuk om te lezen wat er nu elke week gebeurt en verandert in je lichaam en wat er verder nog allemaal bij komt kijken.
Leuk boek, ik zou het niet weten... ik heb zelf altijd naar deze site gekeken bij de zwangerschap van week tot week. je kunt per week kijken naar de ontwikkeling van jullie wondertje
Hebben jullie hier al eens van gehoord? Een test om te kijken of je zwanger bent van een jongentje of meisje (urinetest) vanaf 6 weken zwangerschap zou je hem kunnen doen Order baby gender prediction test online | GENDERmaker.com
@Kristel: Lijkt me een ontzettend mooi boek, maar pfffff, 28.95 euro.. Vind ik een beetje teveel geld. Ik ga maar even op marktplaats kijken, misschien is er wel een 2e hands te koop Thanx meid!
@Adora: whaaaat, wist niet dat die er zijn.. Niet mijn ding in ieder geval, ik wacht liever de echo af..
@Adora: Ik had daar laatst idd eens iets over gelezen, maar ik geloof er eerlijk gezegd geen zak van Ze zeggen ook totaal niet waar de test dan precies op zou reageren (ja, chemische processen bladiebla ) waardoor die het geslacht kan aangeven via je urine en dat vertrouw ik dan al helemaal niet meer. (ik weet dat je bij een jongen net wat andere hormonen aanmaakt in bepaalde hoeveelheden dan bij een meisje, maar daar hoor je ze niet over in hun uitleg, dus nee, ik denk dat t geldklopperij is En heb ook geen flauw idee of die hormonen ook in je urine terecht kunnen komen, net als hCG bijv. En geen flauw idee ook of dit idd is waar de test op reageert; mogen ze wel even wat duidelijker maken vind ik) Maargoed, eerst zien, dan geloven
Even een snelle reactie, want de pizza komt er zo aan! Excuses als ik iemand oversla. @eroosje: heb geen ervaring met een doppler. Lijkt me wel heel leuk trouwens. @starlady: dat is een superduidelijke test. Gefeliciteerd. @madeliefje: Ik zei toevallig gisteren nog tegen mijn vriend dat dit echt de minst leuke fase is. Je moet het nog geheim houden (tenminste...dat doen de meesten), je ziet nog niks, ja kan nog niks (behalve wachten), het leuke moet allemaal nog komen! @brinatjuh: wat leuk dat je het tegen je ouders hebt verteld, en dat ze zo leuk reageerden. @kristel: fijn dat acupunctuur zo goed helpt tegen je misselijkheid. Ik heb het een tijdje gedaan tegen mijn migraine. Dat hielp toen ook heel goed. Dat is al een flink buikje zeg. Zie je hem ook al zo duidelijk met kleren aan? @want2be: mooie test! @isis en adora: van harte gefeliciteerd en welkom. Klets maar gezellig mee, het wordt al lekker druk! @mamalicious: ik heb volgens mij op zolder nog een boek liggen. Weet niet meer hoe hij heet. Zal morgen eens even kijken voor je. @adora: nog nooit van gehoord. Zou dat echt werken zo'n test? kan het me eigenlijk niet voorstellen. Ohhhh, de deurbel. PIZZA!
Hoi dames. Weekend, heerlijk! @ Eroosje: Wat bijzonder, een kerstkindje! Ik doe niet mee voor mvm. Ik heb er bij mijn miskraam aan meegedaan en het gaat tegen mijn gevoel in om weer mee te doen. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap de angelsounds gehad. Erg handig en ik kon vanaf ongeveer 15 weken geloof ik thuis het hartje horen. Ik heb hem verkocht, heb ik nu spijt van haha. @ Starlady: Mooie test! Knap dat je toch mvm gaat doen. @ Brinatjuh: Wat een leuk idee dat t-shirt! @ Kristel; Heb geen testen meer in huis. Ga morgen nog even naar de KV. Oh, nee daar ken ik je niet van. Ik heb M. ook niet meer in mijn hyves. Ik ben daar twee keer thuis geweest Wat vervelend dat je zo misselijk was joh! Vanillevla schijnt bij sommigen te helpen. Waauw wat een mooie foto ! @ Want2be: Waauw, die knalt er vanaf ! @ Isis: Welkom en gefeliciteerd! @ Adora: Jij ook gefeliciteerd ! @ Vragen over babyuitset enzo: Vraag maar raak, hier al ervaring! @ Clautje: Hmmm pizza! Eetse. Ik heb vanmiddag een durum en turkse pizza op.. foei ! Hier gaat het verder goed. Klein beetje moe. Verder nog niet echt klachtjes.
Ik hoop me hier volgende week ook te mogen melden.. nog even afwachten! Dames, Allemaal van harte met jullie zwangerschap! Geniet ervan!! xxx
watvoor Pizza heb je Clautje? Hier vandaag druk aan de schoonmaak geweest. Heb er gewoon een zere buik en rug van Septembermama's 2011 01-09-11: Want2be - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht wel/niet weten - Denkt zelf: Jongen/Meisje 01-09-11: Giraf - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV/FV - Blijft een verrassing - Denkt zelf: Meisje 01-09-11: Aprilvisje - ?? jaar - ?e kindje - ZH/Thuis - BV/FV - Wilt het geslacht wel/niet weten - Denkt zelf: Jongen/Meisje 01-09-11: Jessie86 - ?? jaar - ?e kindje - ZH/Thuis - BV/FV - Wilt het geslacht wel/niet weten - Denkt zelf: Jongen/Meisje 02-09-11: Mama079 - 31 jaar - 2e kindje - ZH (med indicatie) - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Meisje 02-09-11: Daantje1 - 28 jaar - 3e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Meisje 04-09-11: Madeliefje1987 - 23 jaar - 2e kindje - Thuis - BV - Blijft een verrassing - Denkt zelf: Meisje 04-09-11: Sterre - 28 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht wel weten - Denkt zelf: Meisje 05-09-11: Michelle04 - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Wil het geslacht weten - Denkt zelf: Meisje 05-09-11: Pindaatje - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Jongen 05-09-11: Desiree1986 - 24 jaar - 2e kindje - ZH (med indicatie) - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Meisje 07-09-11: Mango26 - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf Jongen/Meisje 08-09-11: Happy79 - 31 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Meisje 08-09-11: Clautje80 - 30 jaar - 2e kindje - Thuis - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Jongen/Meisje 09-09-11: Kristel86 - 24 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Meisje 09-09-11: Lootje - 26 jaar - 1e kindje - ZH/Thuis - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ?? 10-09-11: Brinatjuh - 25 jaar - 2e kindje - ZH - FV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf:Jongen 11-09-11: Starlady - 29 jaar - 2e kindje - ZH (medische indicatie) - FV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Meisje 12-09-11: Mamali - 30 jaar - 2e kindje - Thuis- BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Jongen/Meisje 13-09-11: Franka83 - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Jongen 15-09-11: Rianne1984 - 26 jaar - 2e kindje - ZH (krap bekken) - FV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Jongen Afsprakenlijst: Januari: 11: Sterre, 1e afspraak gyn + 1e echo 13: Mama079, 1e echo 13: Giraf, intake VK + 1e echo 17: Michelle, 1e echo 17: Kristel86, 1e afspraak gyn + 1e echo 21: Desiree1986, 1e echo 24: Pindaatje, 1e afspraak vk + 1e echo 25: Clautje80, 1e afspraak vk + 1e echo 26: Michelle, 1e afspraak vk 27: Daantje1, 1e afspraak vk + 1e echo 27: Mango26, 1e afspraak vk + 1e echo 27: Rianne1984 1e afspraak vk + 1e echo 28: Starlady, 1e afspraak vk + 1e echo 31: Madeliefje1987, 1e echo Februari: 02: Desiree1986, 1e afspraak vk 03: Franka83, 1e afspraak vk + 1e echo 14: Brinatjuh, 1e afspraak vk + 1e echo
Septembermama's 2011 01-09-11: Want2be - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht wel/niet weten - Denkt zelf: Jongen/Meisje 01-09-11: Giraf - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV/FV - Blijft een verrassing - Denkt zelf: Meisje 01-09-11: Aprilvisje - ?? jaar - ?e kindje - ZH/Thuis - BV/FV - Wilt het geslacht wel/niet weten - Denkt zelf: Jongen/Meisje 01-09-11: Jessie86 - ?? jaar - ?e kindje - ZH/Thuis - BV/FV - Wilt het geslacht wel/niet weten - Denkt zelf: Jongen/Meisje 02-09-11: Mama079 - 31 jaar - 2e kindje - ZH (med indicatie) - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Meisje 02-09-11: Daantje1 - 28 jaar - 3e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Meisje 04-09-11: Madeliefje1987 - 23 jaar - 2e kindje - Thuis - BV - Blijft een verrassing - Denkt zelf: Meisje 04-09-11: Sterre - 28 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht wel weten - Denkt zelf: Meisje 05-09-11: Michelle04 - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Wil het geslacht weten - Denkt zelf: Meisje 05-09-11: Pindaatje - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Jongen 05-09-11: Desiree1986 - 24 jaar - 2e kindje - ZH (med indicatie) - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Meisje 07-09-11: Mango26 - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf Jongen/Meisje 08-09-11: Happy79 - 31 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Meisje 08-09-11: Clautje80 - 30 jaar - 2e kindje - Thuis - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Jongen/Meisje 09-09-11: Kristel86 - 24 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Meisje 09-09-11: Lootje - 26 jaar - 1e kindje - ZH/Thuis - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ?? 10-09-11: Brinatjuh - 25 jaar - 2e kindje - ZH - FV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf:Jongen 11-09-11: Starlady - 29 jaar - 2e kindje - ZH (medische indicatie) - FV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Meisje 12-09-11: Mamali - 30 jaar - 2e kindje - Thuis- BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Jongen/Meisje 12-09-11: Mamalicious - 29 jaar - 1e kindje - thuis - FV -Wil het geslacht weten - Denkt zelf: Meisje 13-09-11: Franka83 - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Jongen 15-09-11: Rianne1984 - 26 jaar - 2e kindje - ZH (krap bekken) - FV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Jongen Afsprakenlijst: Januari: 11: Sterre, 1e afspraak gyn + 1e echo 13: Mama079, 1e echo 13: Giraf, intake VK + 1e echo 17: Michelle, 1e echo 17: Kristel86, 1e afspraak gyn + 1e echo 21: Desiree1986, 1e echo 24: Pindaatje, 1e afspraak vk + 1e echo 25: Clautje80, 1e afspraak vk + 1e echo 26: Michelle, 1e afspraak vk 27: Daantje1, 1e afspraak vk + 1e echo 27: Mango26, 1e afspraak vk + 1e echo 27: Rianne1984 1e afspraak vk + 1e echo 28: Starlady, 1e afspraak vk + 1e echo 31: Madeliefje1987, 1e echo Februari: 02: Desiree1986, 1e afspraak vk 03: Franka83, 1e afspraak vk + 1e echo 08: Mamalicious, 1e afspraak vk 14: Brinatjuh, 1e afspraak vk + 1e echo 17: Mamalicious, 1e echo