@ Mama79 Wat fijn dat alles goed is en nog vooruit gezet ook nog!! Geniet er van!! Hier nog 2,5 week wachten..duurt zooo lang!
om 14u naar ha gebeld (was helemaal vergeten dat ik al om 13u mocht bellen, begint die zwangerschapsdementie nu al?) alles was goed, maar ha zei dat ik nog maar niet moest vertellen dat ik zwanger ben omdat hcg maar 54 is toen heb ik maar naar mijn vroedvrouw (vk) gebeld en die heeft me gerustgesteld ook meteen maar een afspraak vastgelegd op 7 februari
Mama079: ksssst weg jij, naar de augustusmama's Van harte gefeliciteerd met je mooie echo meid! Echt super dat alles hartstikke goed zit en nog even 2 dagen extra, wat een mazzel. Geniet ervan, Liefs Michelle
Hallo allemaal, Gisteren de eerste echo gehad. Ik ben 5 weken en 5 dagen zwanger. Ik heb alleen een grote kieste naast mijn blaas zitten deze is 5 cm bij 6 cm. Zijn er vrouwen die dat ook hebben??? Ik hoor het wel. Greetz
hey girls, vandaag kwam opeens een gedachte naar boven geborreld... dit zal waarschijnlijk de laatste keer zijn dat ik zwanger ben!!! *pinkt traantje weg* wij hebben altijd gezegd dat we 2 kinderen willen en aangezien dit de 2e zwangerschap is, zal dit ook wel de laatste zijn. mijn eerste zwangerschap was in één woord geweldig, geen kwaaltjes niets, heb er echt van genoten, heb het zelfs erg gemist kort na bevalling, die grote buik en het schoppen van de baby. het geeft allemaal zo'n gek gevoel dat dit waarschijnlijk de laatste zwangerschap zal zijn. wat zeggen jullie daarvan???
Rijkie, hier ook de laatste keer. Zal het idd wel gaan missen denk ik. Volgens mij heeft iedere vrouw dat. Ik heb vandaag ook een positiebroek aan. Zit toch veel lekkerder nu. Wat goed zeg, nu al mooie echo's! Wat een opluchting, meiden. Liefs.
Helleuw! @Mama079: Jaaa wat een goed nieuws zeg!! En zelfs een paar dagen vooruit gezet, geweldig Valt een hele last van je schouders nu he? @Vertellen: Alleen mn moeder weet het, verder niemand.. Dit vanwege 6 vmk's en t negatieve gezeik wat we hadden toen we t bij Yentle wel snel vertelden (wij waren toen best positief over de zwangerschap, maar blijkbaar waren wij de enigen "het kan nog fout gaan, bladiebla, doe nog maar niet al te blij", mensen waren heel terughoudend en daar was ik echt super verdrietig over en boos, nog steeds soms...) Wij vertellen het schoonouders als we een goede echo gehad hebben. @Zuurtje: Tss, wat een vage opmerking van de arts zeg! Sjonge jonge, die waarde is prima voor je zwangerschapsduur! @All: Sorry dat ik niet op iedereen reageer hoor... Ben hele dag naar school geweest; was echt zwaaaaar vermoeiend.. Maar ik heb t gered! Heb trouwens wel aan mn docent verteld dat ik zwanger ben, zodat ze iig weet waar dat "ziek zwak en misselijk" vandaan komt; ze was hartstikke blij voor me en feliciteerde me meteen En mochten t door kwaaltjes oid zwaar worden dan was er altijd wel een mouw aan te passen Verder onofficieel t examen van dinsdag besproken; ik heb t gehaald!! Ben echt superblij! 1e examen achter de rug Officiele uitslagen duren nog 6 weken, maar daar hoef ik dus niet meer speciaal op te wachten. Goed, ik ga eten en daarna plat op de bank en vroeg naar bed.. Ben kapot! Fijne avond!
Er valt zeker een last van mijn schouders. Heb al twee dagen flinke hoofdpijn en na de echo was het meteen over! Jij gefeliciteerd met het halen van je examen!
wie houd er eigenlijk de lijst op die andere site bij? ik heb nog 2 afspraken voor erop 1 februari fa + 1e echo 7 februari vk
*inbraak* @Kristel: Ik weet het wel, heb je op hyves ook een bericht gestuurd, maar misschien heb je dat nog niet gezien? Ik wil jullie laten weten dat ik met jullie meeleef en het echt superspannend vind!! Ook wil ik jullie laten weten dat ik wel achter jullie sta en echt diep respect heb voor hoe jullie er steeds mee omgegaan zijn! Dus van deze kant een dikke proficiat!! Liefs! @All: Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! *breekt weer uit*
hoi dames! @ kristel; Gefeliciteerd met het behlen van je examen! @ Rijkie; ik ken het gevoel...hierna ben ik ook klaar...wel erg jammer,daarom ben ik ook heel blij dat ik het nu al weer mag meemaken want stiekem mistte ik de hele zwangerschap al haha @ nieuwe zwangeren; welkom en gefeliciteerd! @ hier; ben naar de arts geweest met mijn meisje, op zich niks om je echt grote zorgen om te maken, maar de verhoging is niet normaal... Ze is nu 11 weekjes dus zit ze nog net onder die drie maanden grens en mag ze eigenlijk geen verhoging/koorts hebben... We moeten erop blijven letten en ook op haar ziek zijn....wordt het erger dan mogen we meteen naar het ziekenhuis bellen en mogen we komen! hoop alleen zo dat het hier bij bljft! morgenochtend moet ze in ieder geval terug naar de huisarts, dan gaat ze met papa want mama moet werken Weet je,ik heb soms kriebels onder in mijn buik...ik weet dat het mijn darmen zijn maar soms is het net als bij de eerste,dat ik ons meisje voor het eerst voelde....heel apart! Enne hoe gaan jullie eigenlijk om met de "griep" die er weer aankomt of eigenlijk al is?! ik werk in de kinderopvang, en kinderen van 0 tot 4 jaar en zwangere vrouwen vallen onder de risico groep..... liefs
griep: we hebben de griep hier allemaal net op het einde van vorig jaar gehad maar dan nemen we ossiloccocinum en dan is het zo over
@ Brinatjuh Uh.. ik maak me niet echt druk om griep.. toen ik de vorige keer zwanger was, was precies die heisa om de mexicaanse griep (goh.. nu weer ) toen heb ik me ook niet druk gemaakt, had zoiets van ik zie het wel. Het is voor een h1n1 een milde variant dus ja.. Jij gaat morgen beginnen met werken dus? Moeilijk hè om je kleintje dan achter te laten @ Madeliefje Oh bah buikgriep! Gelukkig is de misselijkheid weg (zal wat zijn als die ineens terugkomt door de hormonen ). Kleren zitten hier nog niet strak maar mijn buik komt hier precies over mijn heupbroeken heen @ Mama079 Oh wat een goed nieuws zeg! Kloppend hartje yes!! Nu maar genieten ervan! @ Rijkie Oh ja dat is wel een moeilijke gedachte, ik wil zelf eigenlijk 3 kinderen, dus ik hoop het nog een keer te mogen meemaken @ Zuurtje Ik dacht dat 54 normaal was bij 4 weken.. vaag! Gelukkig heeft je vk je gerustgesteld Hier ook geen zin in bi, maar zie er wel een beetje tegenop, ben ook vorige keer in een rolstoel beland en altijd last van mijn bekken blijven houden Ik zal zo met de lijst aan de slag gaan. Kon net eindelijk even zitten, zoonlief was al de hele tijd niet in zijn hum, wilde niks. Niet slapen, niet spelen, niet eten, niet drinken.. Temp was normaal.. Na paar minuten huilen is hij gelukkig in slaap gevallen, hij was erg moe dus hij moest van mij. Hopelijk blijft hij lekker slapen.. kan ik nog ff relaxen (ben moeoeoe)