September 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sjulie, 17 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    had jij toen ook met precies 4 weken een echo?

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ejtroon welkom en gefeliciteerd

jolan ja met exact 4 weken (had toen een afspraak staan omdat ik niet ongi werd en ik cortisone nam) maar ik was zwanger en kreeg dus maar meteen een echo omdat cyclus onregelmatig was
    2 weken later mocht ik terug komen en toen was er een minibeebje met kloppend hartje te zien

3. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    @Zuurtje: ja dat probeer ik ook zo veel mogelijk, maar het is zo vervelend. Heb nergens zin in.. We zouden gisteravond weg gaan, maar heb helaas af moeten bellen en vanavond wilde manlief naar zijn ouders toe, maar ook daar moet ik niet aan denken... :(
    Gelukkig snapt manlief het wel en heeft net een lekkere pan nasi gemaakt voor mij met een vers geperst vruchtensapje.. :D
    Ach, 1 troost is dat ik niet de enige ben en zo weet je ook bijna zeker dat alles goed is en de beeb lekker aan het groeien is toch?

@Hier: Wij hebben trouwens besloten dat we 8 februari onze ouders gaan vertellen dat ze opa en oma worden.. Zo spannend, ik weet zeker dat ze superblij gaan zijn dus kan mijn mond haast niet dicht houden haha.. We hebben dan de eerste afspraak bij de verloskundige gehad en zijn dan als het goed is 9 weken zwanger.. ;)

@Nieuwe dames: Welkom en gefeliciteerd!

4. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    En voor mij gelijk ook een troost dat ik niet de enige ben... :) :) :)
    En indeed laat die kleine maar lekker groeien!!

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Helleuw!

Ik laat ook weer eens iets van me horen :)
    Afgelopen dagen totaal niet lekker geweest, veel op bed gelegen en kotsmisselijk geweest de hele tijd ;)
    Ben ook erg zenuwachtig voor morgen..
    We hebben namelijk om 10.00 uur de echo! Hoop echt dat we een mooi kloppend hartje gaan zien...!

Nouja, even geen reacties, is me echt even te veel namelijk, maar wilde toch even een teken van leven geven ;)
    Ik kom morgen even laten weten hoe de echo was.

p.s. Als er aanpassingen op de lijst moeten, kunnen jullie mij daarover een pb sturen?
    Ik vind t nogal lastig om t in de chat terug te zoeken steeds ;)
    (Desiree doet t nu ff niet, dus alles even via mij graag totdat er duidelijkheid is over haar situatie... bvd)

6. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

23 jul 2009
    538
    0
    16
    Met baby's in de kinderopvang
    in nederland
    Morgenochtend om 10 uur zal ik aan je denken!! lees morgen wel hoe het was!

liefs

7. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Madeliefje, bij mijn vorige zwangerschap was mijn libido ook heel erg aanwezig. Kon mij niet vaak genoeg. Maar nu, moet er echt niet aan denken. Misschien dat het door de onzekerheid komt en na de echo toch weer omhoog gaat. Wie weet...

Sabrina en ejtroon, gefeliciteerd en welkom.

Kristel, veel plezier met de echo morgen. Zal vast een mooie zijn.

klachten, ik ben misselijk met vlagen en heb last van maagzuur. Ik ben ook erg moe en last van mijn onderrug na het werk (doe staand werk). Nu gewoon al. Wel erg vroeg allemaal deze zwangerschap.
    Vanmiddag heerlijk op het strand gewandeld. Dat was lang geleden en ik heb genoten. Moet ik vaker doen.

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

gisteren niet misselijk geweest maar vandaag weer wel

en nu zorgen dat de kids klaar zijn want om 8u vertrekken we naar school
    maar eerst mezelf en ons kleintje

9. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

hello...

zo daar ben ik weer, heb vrijdag en zaterdag zoveel gewerkt dat ik de zondag helemaal voor pampus op de bank heb gelegen.
    gelukkig is manlief wat met onze knul wezen doen.
    je moet bijna elke dag hier langs wippen, anders mis je hier zoveel hahahahaha....
    heb de berichtjes bijna allemaal kunnen lezen, maar doe dit keer niet reageren op allemaal.

@ libido: tja dat is hier nog ver te zoeken, bij mijn vorige zwangerschap kwam dat tussen de 3e & 5e maand opzetten.
    en zelfs mijn man vond dat ik tevéél wilde hihihihihi.... (meestal hoor je mannen niet klagen)

@ kristel: meid ik zal vandaag aan je denken als je de echo krijgt.

@ positiebroeken: heb de mijne gisteren weer van zolder gehaald en het zit als gegoten.

nou ik gaat nu eerst mijn kind even uit bed halen en ik kom dadelijk wel weer even om het hoekje kijken.
    hoef deze week gelukkig maar 2 daagjes te werken, dus kan ik ook wat meer hierzo zijn.

10. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Desiree en Kristel, heel veel succes met de echo vandaag.

11. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Goedemorgen meiden!!!

Hier een redelijk relaxt weekend achter de rug, veel geslapen... ;)
    Vanmorgen schrok ik wel, had verschrikkelijke krampen, ik kon wel janken zo erg...
    Gelukkig geen bloed gezien, maar op de een of andere manier vertrouw ik het toch niet helemaal... :(
    Nog anderhalve week tot aan de echo, hoop zo dat het goed zit!!!

Libido: wat is dat? ;)
    Nee, op dit moment totaal geen behoefte, hoop dat het verbeterd in het volgende trimester, wel zo leuk voor manlief...

Desiree: spannende dag vandaag, ik hoop dat jullie ukkie nog zit waar het zitten moet en je langzaamaan toch mag gaan genieten van deze zwangerschap...

Kristel: Nog 1,5 uur wachten tot de echo, spannend!!!

Positiebroeken: ga er misschien van de week 1 kopen, merk toch dat mn broeken minder lekker gaan zitten, vooral in de middag / avond als ik me erg opgeblazen voel...

Klachten: voel me sinds 2 dagen in de middag behoorlijk beroerd... :(
    Misselijk, moe, chaggie, na een dutje gaat het wel beter, maar moet vandaag werken, dus ben benieuwd hoe dat gaat!!!

12. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

volgens de laatste berichten van desiree, heeft ze helaas toch een miskraam gehad...

13. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Desiree, heel veel sterkte meis.
    Dikke knuffel.

14. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Desiree... Wat een rotbericht... :(
    Heel veel sterkte meis!!!!

15. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Wat erg Desiree!!!

Kristel veel succes straks!

16. Neomi

Neomi Actief lid

11 dec 2010
    119
    0
    0
    desiree: Heel veel sterkte en dikke knuffel...

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    desiree heel veel sterkte meid

kristel veel succes bij de echo

zo papieren met bloeduitslagen zijn binnen
    dadelijk alleen een en ander opzoeken wat het wilt zeggen (met al die medische termen)
    maar eerst mijn wrap opeten

18. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Zuurtje, nu al aan de wrap? Moet er nog even niet aan denken. Heb alweer zuur.:(

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    een koude wrap met een beetje zure room en zalm, heel erg lekker en ik had daar toch net zo een zin in

20. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    goedemorgen dames, voor de meiden waar het helaas niet goed is gegaan heel veel sterkte met jullie grote verlies.

Hier vandaag een beetje misselijk geweest, gelukkig nog niet hoeven overgeven, heb ik zulke hekel aan. Wat ik wel heel erg heb is last van mijn litteken van mijn vorige keizersnee, wie herkent dit? Voor de rest voel ik me wel goed, wel wat moe, maar ga in de middag altijd even liggen als zoontje ook op bed gaat. Borsten en lichaam voelen nog heel zwanger, dat vind ik wel fijn, om dingen aan je lichaam te voelen, zo weet je dat het nog goed (mag) gaan.
    Aftellen naar de eerste echo, super spannend, nog 11 dagen, 28 januari mogen we eindelijk.

Deel Deze Pagina