September 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sjulie, 17 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

@ Zuurtje, we zullen een aantal dingen nieuw moeten kopen zoals de kinderkamer. Mijn dochtertje slaapt nog wel zo'n 1,5 a 2 jaar in haar ledikant dus die kunnen we niet doorsluizen. Verder twijfel ik nog wat betreft kinderwagen... Mn dochter is pas 20 maanden als de baby geboren wordt dus heeft zelf ook nog de wagen nodig. Miss dat ik een 2dehands combiwagen koop. Box en wipper enzo hebben we gelukkig al. En qua kleren moeten we nog afwachten of dit een jongen of meisje wordt! Sowieso koop ik voor de baby waars weer een heleboel nieuws haha.
    En jij?

@ Lindaaatje, gefeliciteerd en welkom hier! Voel je je goed?

2. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Desiree: heel veel sterkte meid en een knuf

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    wij kopen ook een aantal dingen nieuw

zoals kleertjes of speeltjes met een tekening van het thema wat we hebben
    bij zoon was alles met een leeuw en bij dochter alles met girag
    nu bij ons kleintje alles met olifantjes

maar bedje (ledikantje) gaat door naar het kleintje na de wiegperiode en de kinderwagen hebben de andere 2 ook in gelegen
    en sowieso de eerste kleertjes die beebje aankrijgt zijn nieuw (er zijn zo een aantal spulletjes die ik bewaar in een souvenirdoos waar de kindjes dan later herinneringen aan kunnen ophalen)

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    o ja en ieder kindje krijgt zijn eigen 2 fleece dekentjes die ook mee de doos in gaan

verder moeten we kijken wat nog goed is en bij kleertjes of ze nog mooi zijn en kijken naar seizoen (zoon is van de zomer, dochter de lente en kleintje in de herfst dus dat kan schelen)

5. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Desiree, heel veel sterkte meis! Vind het vreselijk voor jullie en hoop dat jullie steun bij elkaar kunnen vinden.. Knuffel.. :(

6. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    @Pindaatje: Ik voel me goed, heb alleen last van mijn onderrug kan weinig nu, vandaag ook ziek gemeld op het werk omdat ik nog geen half uur op m'n benen kan staan :( Maar goed dat zal er wel bij horen en dat heb ik er dan graag voor over :)

7. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

23 jul 2009
    538
    0
    16
    Met baby's in de kinderopvang
    in nederland
    Hoi meiden....

Wat een @#$%^&*dag....
    Sorry als ik meteen zo kom binnenvallen,maar mijn contract is dus beëindigd vanwege mijn zwangerschap !@#$%^&*!!!!!!!

Die stomme K*T durfde het niet helemaal uit te spreken en haalde allemaal idiote argumenten erbij,maar het komt er dus op neer dat ik ontslagen ben in proeftijd door mijn zwangerschap!!!!:x

Heel boos ben ik hierover,niet zo zeer om het niet meer werken maar wel om het feit dat je eerlijk bent,je zwanger bent en er dan uitgeknikkerd wordt!!!:x:x:x:x:x:x

Zo dit lucht wel op,mijn woede even van mij afschrijven! ;)

Gelukkig gaat het wel weer beter met mijn meisje en kan ik mij nu ook beter focussen op mijn meisje en zwangerschap! want gelukkig is dit niet het einde van de wereld en ga ik solliciteren (jaja sollicitatieplicht...)

nou meiden ga even bijlezen:)

liefs

8. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

23 jul 2009
    538
    0
    16
    in nederland
    Balen meis! Sterkte en hoop je dit jaar nog wel bij een andere maand te vinden;)

9. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

23 jul 2009
    538
    0
    16
    in nederland
    @ aan alle nieuwe zwangeren; Gefeliciteerd en welkom!!!

10. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    brinatjuh dat meen je niet: ontslagen omdat je weer zwanger bent

tssssssssssssss stom werk

11. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Desiree: Wat naar dat het is misgegaan, ik wens je veel sterkte.

Brinatjuh: Als ik het goed onthouden heb was je toch pas vorige week begonnen aan je nieuwe baan? Rare gang van zaken zo.. :(

Nieuwe meiden: Gefeliciteerd met jullie zwangerschap en welkom

Hier: Vandaag mijn eerste echo gehad en het hartje klopt! Wij zijn superblij :D

Ik ben zelf naar een echobureau gegaan, wilde niet wachten tot 10 weken en ik ben zo blij dat we het gedaan hebben. Er is nu echt een stukje onzekerheid weg.

12. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

23 jul 2009
    538
    0
    16
    in nederland
    yep...was er vorige week begonnen.....erg jammer vind ik het! maar goed,ik ga verder en heb net de ww aanvraag verstuurd...dus het komt wel goed;)
    maarre wat leuk dat je een echo hebt laten doen! en wat fijn dat je een mooi kloppend hartje zag!

liefs

13. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Desiree... ik weet niet of je hier nog langskomt, maar ik wil je even laten weten dat ik heel erg voor je baal!!!! Sterkte...

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Septembermama's 2011

31-08-11: Mama079 - 31 - 2e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ♀
    01-09-11: Want2be - 25 - 1e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ♀/♂?
    01-09-11: Neomi - 31 - 4e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ♂
    02-09-11: Daantje1 - 28 - 3e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ♀
    04-09-11: Madeliefje1987 - 23 - 2e kindje - Thuis - BV - Blijft een verrassing - Denkt zelf: ♀
    05-09-11: Michelle04 - 30 - 2e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ♀
    05-09-11: Pindaatje - 27 - 2e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ♂
    05-09-11: Eroosje - 26 - 2e kindje - Thuis - BV - Wilt het geslacht wel/niet weten - Denkt zelf: ♀/♂?
    06-09-11: Women21 - 23 - 1e kindje - ZH - BV - Wilt weten wat het wordt - Denkt zelf: ♀/♂?
    07-09-11: Mango26 - 26 - 1e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ♀/♂?
    07-09-11: Brusje - ?? - 4e kindje - Thuis/ZH - BV - Twijfelt over het geslacht weten - Denkt zelf: ♀
    08-09-11: Happy79 - 31 - 2e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ♀
    08-09-11: Clautje80 - 30 - 2e kindje - Thuis - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ♀/♂?
    08-09-11: Rijkie - 28 - 2e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ♀
    08-09-11: Eef85 - 25 - 1e kindje - Thuis - BV -Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ♂
    09-09-11: Kristel86 - 24 - 2e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ♀
    09-09-11: Lootje - 26 - 1e kindje - ZH/Thuis - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ♀/♂?
    09-09-11: Ka85 - 25 - 2e kindje - Thuis - BV/FV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ♂
    10-09-11: Brinatjuh - 25 - 2e kindje - ZH - FV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ♂
    11-09-11: Starlady - 29 - 2e kindje - ZH - FV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ♀
    12-09-11: Mamalicious - 29 - 1e kindje - Thuis - FV -Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ♀
    13-09-11: Franka83 - 27 - 2e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ♂
    14-09-11: RoSa2009 - 33 - 1e kindje - ZH - FV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ♂
    15-09-11: MaaikyB - 26 - 2e kindje - Thuis - BV -Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ♂
    16-09-11: Dominique71 - 35+ - 2e kindje - GH - BV/FV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ♂
    17-09-11: Jolan25 - 28 - 2e kindje - ZH - BV/FV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ♂
    17-09-11: Liesed - 28 - 2e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ♀
    17-09-11: Momhairy - 28 - 2e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ♀
    19-09-11: Narcisje80 - 30 - 3e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ♀/♂?
    20-09-11: Manoe - 24 - 2e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ♀/♂?
    21-09-11: Buddie - 28 - 2e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ♂
    22-09-11: Zuurtje - 29 - 3e kindje - Thuis - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ♀/♂?

Afsprakenlijst:

Januari:

18: Eef85: vk + 1e echo
    19: Women21: vk
    24: Pindaatje: vk + 1e echo
    25: Neomi, Clautje80, Rijkie: vk + 1e echo
    26: Michelle04: vk, Happy079: vk + 1e echo
    27: Daantje1, Mango26: vk + 1e echo
    28: Starlady: vk + 1e echo, Eroosje: vk, Dominique, RoSa2009: gyn + 1e echo
    31: Madeliefje1987: 1e echo

Februari:
    01: Zuurtje: fa + 1e echo
    03: Franka83: vk + 1e echo, Ka85: vk + 1e echo
    04: Lootje: vk + 1e echo, Want2be: 1e echo
    07: MaaikyB: vk + 1e echo, Zuurtje: vk
    08: Mamalicious: vk, Momhairy: 1e echo, Narcisje80: vk + 1e echo
    10: Mama079: vk + 2e echo
    14: Brinatjuh: vk + 1e echo
    15: Want2be: vk
    17: Mamalicious: 1e echo
    18: Buddie: vk + 1e echo

♥Vlinderlijst♥
    - Annemieke82 (?)
    - Rianne1984 (4w2d)
    - Desiree1986 (6w6d)

Als er iets aangepast moet worden op de lijst, stuur dan aub een pb naar Kristel86, dan pas ik het aan voor je :)

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Bij deze de lijst weer eens; Ik heb wat dingen in moeten korten zoals jullie misschien zien ivm te veel leestekens gebruiken.
    Ik heb t idee dat er heel veel nog niet op staat van de laatste dagen, maar ik vind t erg lastig om t uit de chat te moeten halen, dus mocht er iets (nog) niet op staan, PB mij alsjeblieft ipv het in de chat te zetten. Dat is voor mij een stuk makkelijker :)

Is er trouwens nog iemand die graag wil helpen met de lijst?
    Ook de lijst op onze eigen site hoort daar dus bij...?
    Laat t me ff weten via pb ook aub, dan kan ik evt de gegevens van de site doorgeven :)

Tot gauw meiden! Ben kapot dus ik ga nu mn bedje opzoeken.
    Slaap lekker allemaal :)

16. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

@ Brinatjuh, das echt super klote zeg! En nu moet je dus gaan solliciteren.. Je bent dan niet verplicht om te vertellen dat je zwanger bent maarja, het is netter om dat wel te doen, wat het er niet makkelijker op maakt!
    Maar je mag toch helemaal niet ontslagen worden vanwege een zwangerschap?!

@ Michelle, ow wat ben ik jaloers! Wat heerlijk dat je een echo hebt gehad en dat je een kloppend hartje hebt gezien! Ik moet nog 1 week wachten!

17. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

23 jul 2009
    538
    0
    16
    in nederland
    nee,maar zo letterlijk durfde ze dat niet te zeggen helaas! maar ze heeft wel bevestigd dat mijn zwangerschap ermee te maken heeft,en in de proeftijd mag het wel....tenminste ze hoeven geen reden van ontslag te geven...;)

maar ja...ga inderdaad zeggen dat ik zwanger ben,morgen een afspraak maken met een werkcoach en ook eerlijk mijn situatie uitleggen....ach zie wel,maak mij ook niet zo druk om erom...over een half ga en heb ik toch recht op verlof werk of geen werk hihihi;)

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Oh, nog even niet slapen... Moet natuurlijk nog even trots de echofoto showen :D
    Bij deze ons Kleine Pluisje (letterlijk ;)):

Slaap lekker! Ik kom morgen weer reageren op jullie :)

19. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Kristel, wat ontzettend mooi dat je een goede echo hebt gehad.

Dithje, Maris en Linda, gefeliciteerd en welkom.

Nieuwe spullen, ik denk dat iedereen wel wat nieuws koopt voor een nieuwe baby. Het is toch het voorbereiden en verheugen op een baby. Bij ons ligt het idd ook aan wat voor geslacht de beeb zal hebben. Heb 2 meiden thuis.

Brinatjuh, jeetje, kan mij voorstellen dat je een baaldag hebt. Je hebt daar ook alle recht toe hoor, meis. Wat een onzin zeg. Ik hoop dat je weer wat leuks gaat vinden. Gelukkig gaat het al weer wat beter met je meissie.

Michelle, jij ook gefeliciteerd met je goede echo.

20. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Mooie echo Kristel

Wat ontzettend klote Brinatjuh!!

Deel Deze Pagina