Hoi, Lees veel verdrietige berichten... Dames heeeeeeel veel sterkte!!!! @ dames met een goeie echo: geweldig gefeliciteerd!!! @ brintatju (zoiets haha): Ik hoop dat je een heel mooi hartje hebt ziet kloppen!!! enne Mieke ook veel plezier!!! @ van deze kant: Weinig te melden haha ik ben niet zo actief in typen maar lees altijd mee hoor!! En natuurlijk druk de dagen aan het aftellen... nog 7 nachtjes tot de 2de echo... kan nu al niet meer wachten pfff
Zijn er trouwens ook nog dames die naar de 9 maanden beurs gaan??? ik twijfel... vorig jaar geweest maar ergggggggggggg druk!!
hey dames, Hier net terug van echo, dat viel even tegen. Vruchtje was maar 5 weken groot. Ik snap er niks van, ikzelf kom met mijn telling op 7 weken. Ik heb op 11 januari positief getest. Maar ja kan alle kanten op, kan verkeerd geteld hebben of het groeit niet meer. We zullen niks anders kunnen doen dan afwachten, over 2 weken terug voor opnieuw een echo.
lieve meiden, helaas heeft de natuur zijn keuze gemaakt,en van ons tweede wondertje een ster gemaakt....dit mooie wondertje zal nu voor altijd over ons waken..... met 7,2 dagen (afgelopen maandag) is ons frummeltje helaas de kracht verloren om bij ons gezinnetje te horen.... ben er nog erg emotioneel over, maar langzaamaan begint het door te dringen... ben gisteren al het vruchtzakje verloren, gisteren kwam ook het hevige bloeden... 23 februari mag ik terug naar de gyn, dan wordt er nog een echo gemaakt om te kijken of alles weer geheeld is, en om meteen een spiraaltje te zetten..... voor alle meiden hier wens ik iedereen veel succes, en plezier toe en hopend dat ik in september allemaal positieve berichten mag lezen! ik kom nog weleens even spieken! dikke knuffel!
mieke misschien heb je een latere eisprong gehad dan je dacht brinatjuh nee meid: ik wens je heel veel sterkte toe meid
ja dat kan indd, die hoop houden we ons aan vast maar zou ik als ik nu 5 wk ben dan op 11 januari positief kunnen testen, dat vroeg ik me af?
dat kan, ik kan vanalles wel bedenken, maar tot nu toe zit het er en moet ik maar proberen positief te blijven. Zolang de zwangerschapsklachten aanhouden en geen bloed is ben ik nog niet zo heel bang, alleen 2 weken lijken nu wel een eewigheid.
ik weet hoelang dat kan duren ik moet nog tot dinsdag wachten voor een 2de echo en dan zat er maar een week tussen
@ Daantje, mooie echo hoor! Heerlijk he! @ Mieke, hmm das wel heel vreemd... Dan zou je eisprong op 7 januari zijn geweest. 4 dagen later positief testen is echt onmogelijk.. Dus ik zou eerder denken dat de meting tijdens de echo wat afwijkt, of het is foute boel. Wat ik natuurlijk niet hoop!! Wat een onzekerheid nu he!! @ Brinatjuh, ow wat shit zeg!!!! Vind het echt erg voor je! Hoop dat je dit snel een plekje kunt geven en ik wil je veel sterkte wensen!! @ Neomi, ja ik ga met een vriendin naar de 9-maanden beurs! Zij is net bevallen en ik weer zwanger dus leek ons wel leuk. Vorig jaar ook geweest, toen was t idd erg druk! Had toen mn dochter mee, nu gaan wel lekker zonder kids, denk wel dat dat scheelt! @ Hier, gaat alles zn gangetje. Ben wel erg blij dat het weekend is!! Even flink slapen denk ik!
Och Brinatjuh wat een rot bericht! Mieke ik kan me voorstellen dat het je onzeker maakt, maar ik hoop dat je over twee weken een mooi kloppend hartje ziet Dames met een goede echo gefeliciteerd! Ik heb het vandaag op mijn werk verteld en iedereen reageerde heel leuk. Veel hadden het al verwacht omdat ze vonden dat ik wat dikker geworden ben. Morgen nog aan een vriendin vertellen en dan weet iedereen die dicht bij me staat het. Maakt het nog echter
@brinatjuh: ohh meid wat verschrikkelijk! Jeetje, dat komt ook rauw op je dak vallen... Vreselijk... Ik wil je heel veel sterkte wensen en neem echt je tijd om dit te verwerken/een plekje te geven. dit gaat je gewoon niet in de koude kleren zitten. *hele dikke knuffel* @Mieke: 2 weken verschil is wel heel veel in t begin he... Ik hoop dat ze er een milimeter of 2 naast zaten met de meting, dat scheelt al zo bijna een week namelijk in t begin! Hoop en duim voor je dat je kleintje gewoon ietsje verkeerd is opgemeten en gewoon kerngezond is hoor! @All: ik kom vanavond nog even langs om de lijst weer te updaten nu eerst even gauw eten ed! zijn een beetje laat vandaag ermee; we zijn namelijk de hele middag bij de praxis geweest om spullen uit te zoeken: we gaan half maart beginnen met een flinke verbouwing van de woonkamer en de badkamer heb er al helemaal zin in (in t shoppen en t eindresultaat dan, niet zozeer in de verbouwing zelf )
hey dames, ik zal een proberen te omschrijven wat er te zien was. Een grote zwarte vlek met daarbinnen een kleiner rondje met een wormpje aan, meer is het nog niet, het was 0.23 cm groot zoals hij het nu deed opmeten. Ach ja zullen zien kan niet meer doen dan afwachten.
alvast bedankt voor alle lieve reacties! voel me eigenlijk best wel klote! excuses voor mijn taalgebruik... kom net uit het café even met mijn lief weg geweest....maar langzaam begint het door te dringen dat het over is...... ik vind het zo jammer! mijn vriend ook....hij stelde zich al helemaal voor hoe het zou zijn met ons nieuwe beeb.... echt heb nooit eerder een mk gehad, maar het is echt een van de ergste dingen die je kan overkomen...... sorry voor dit berichtje maar moest het ffies kwijt....jullie zijn toch "vertrouwd"geworden voor mij.... liefs xxxx ps. vinden jullie het erg als ik af en toe nog even kom praten met jullie?!