September 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sjulie, 17 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hallo allemaal :)

Paar weken niet geweest hier...
    Ben continu ziek (bijholteontsteking/keelontsteking) dus er komt echt ontzettend weinig uit mn handen nu. Sukkel er al een paar weken namelijk en dan gaat t eindelijk weer goed een paar dagen en dan begint t feest weer opnieuw; joepie ;)

Iig, hoop dat t met iedereen goed gaat??
    En met alle babietjes? :D

Hier nu 13w1d alweer; voel de baby ook al af en toe (vanaf 10 weken voor t eerst al), echt byzonder weer :D
    24 maart hebben wij trouwens de eerste pretecho en dan natuurlijk meteen even kijken of we tussen de beentjes mogen kijken, spannend! :D

2. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Rijkie fijn dat je nu even weer kan bijtanken ;)
    Kristel wat balen dat je niet echt helemaal beter wordt.. Wat leuk dat jullie een pret echo in het vooruitzicht hebben!!!
    Hier weer een halve dienst gewerkt, ging vandaag eigenlijk best goed! morgen ook weer en vanaf volgende week 75% proberen :)

3. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

goedemorgen dames,

was vanochtend weer vroeg wakker (bléh) heb het de laatste tijd dat ik vroeg wakker wordt, omdat ik een volle blaas heb terwijl ik toch 's avonds probeer niet zoveel te drinken, maar dat maakt dus helemaal niet veel uit, het is dus echt weer een zwangerschapskwaaltje hihihihihi.....

@dinthje, wat leuk dat je een goede echo hebt gehad en wat grappig hé als ze op hun duimpjes zuigen :D

@mieke, geniet van je weekje cp!

@kristel, wat vervelend dat je zo ziek ben geweest, maar wel tof dat jij je beeb al kan voelen;) voor je weet is het 24 maart en dan hopen dat de baby zijn/haar beentje niet dicht heeft....
    ik mag 29 maart voor een geslachtsbepalingsecho en ik hoop ook dat ze het kunnen zien.......

heb van het weekend lekker kunnen bijtanken, gisteren nog lekker door het bos gefietst met de zon op mijn wangen:cool: ik voel mij dan echt een ander mens als het zonnetje schijnt. morgen dan heeft mijn hubbie een extra dag vrij genomen om wat leuks te gaan doen, dus we gaan morgenochtend lekker naar het zwembad.
    woensdag weer naar de verloskundige (met weer een echo:D) ben benieuwd....

4. wow lees dat er al dames zijn die hun beebje voelen... wt een gevoel hé

Hier sinds gisteren hartje zelf gehoord... straks echo.... ben eens benieuwd

Hier ook steeds ziek, dan weer beter en dan opeens is het er weer...

dus meiden beterschap en hopelijk mogen we vlug lekker genieten van ons beebje in onze buik

5. Elfya

Elfya Niet meer actief

Septembermama's 2011

01-09-11: Want2be - 25 - 1e kindje - ZH - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀/♂?
    01-09-11: Neomi - 31 - 4e kindje - ZH - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♂
    01-09-11: Pindaatje - 27 - 2e kindje - ZH - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♂
    02-09-11: Daantje1 - 28 - 3e kindje - ZH - BV - Geslacht:♀/♂? - Denkt zelf: ♀
    02-09-11: Mama079 - 31 - 2e kindje - ZH - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀
    04-09-11: Madeliefje1987 - 23 - 2e kindje - Thuis - BV - Geslacht: verrassing - Denkt zelf: ♀
    05-09-11: Michelle04 - 30 - 2e kindje - ZH - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀
    05-09-11: Eroosje - 26 - 2e kindje - Thuis - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀/♂?
    06-09-11: Women21 - 23 - 1e kindje - ZH - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀/♂?
    07-09-11: Mango26 - 26 - 1e kindje - ZH - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀/♂?
    08-09-11: Happy79 - 31 - 2e kindje - ZH - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀
    08-09-11: Clautje80 - 30 - 2e kindje - Thuis - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀/♂?
    08-09-11: Rijkie - 28 - 2e kindje - ZH - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀
    08-09-11: Eef85 - 25 - 1e kindje - ? - ? - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♂
    08-09-11: Kleindraakje - 23 - 1e kindje - ZH - FV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♂
    09-09-11: Kristel86 - 24 - 2e kindje - ZH - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀
    09-09-11: Lootje - 26 - 1e kindje - ZH/Thuis - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀/♂?
    09-09-11: Ka85 - 25 - 2e kindje - Thuis - BV/FV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♂
    09-09-11: Muske - 24 - 1e kindje - ? - ? - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀/♂?
    11-09-11: Starlady - 29 - 2e kindje - ZH - FV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀
    12-09-11: Mamalicious - 29 - 1e kindje - Thuis - FV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀
    13-09-11: Franka83 - 27 - 2e kindje - ZH - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♂
    14-09-11: RoSa2009 - 33 - 1e kindje - ZH - FV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♂
    15-09-11: Dithje1982 - 28 - 1e kindje - Thuis - BV - Geslacht: ♀/♂?- Denkt zelf: ♀/♂?
    16-09-11: Dominique71 - 35+ - 2e kindje - GH - BV/FV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♂
    16-09-11: Lindaaatje1986 - 28 - 1e kindje - ZH/Thuis - BV/FV - Geslacht: ♀/♂?- Denkt zelf: ♀/♂?
    17-09-11: Jolan25 - 28 - 2e kindje - ZH - BV/FV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♂
    17-09-11: Liesed - 28 - 2e kindje - ZH - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀
    17-09-11: Momhairy - 28 - 2e kindje - ZH - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀
    18-09-11: MaaikyB - 26 - 2e kindje - Thuis - BV - Geslacht: ♀/♂?- Denkt zelf: ♂
    19-09-11: Narcisje80 - 30 - 3e kindje - ZH - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀/♂?
    20-09-11: Manoe - 24 - 2e kindje - ZH - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀/♂?
    20-09-11: Wietje79 - 31 - 2e kindje - ZH - BV - Geslacht: verrassing - Denkt zelf: ♀
    21-09-11: Buddie - 28 - 2e kindje - ZH - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♂
    22-09-11: Zuurtje - 29 - 3e kindje - Thuis - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀/♂?
    23-09-11: Elsken27 - 30 - 4e kindje - ZH - FV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀?
    24-09-11: Brenda1987 - ? - 1e kindje - ? - ? - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀/♂?
    27-09-11: Djones - 25 - 1e kindje - ZH - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀/♂?
    05-10-11: 1979 - 31 - 1e kindje - ZH - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀/♂?

Afsprakenlijst:

Maart

03: Djones: gyn
    07: Elsken27: 3e echo
    09: Rijkie: vk + 3e echo
    15: Clautje80: vk
    16: Kleindraakje: vk + 3e keer hartje luisteren
    16: Pindaatje: vk
    17: Maaikyb: vk
    21: Pindaatje: Geslachtsbepaling
    23: Kleindraakje: Geslachtsbepaling
    29: Rijkie: Geslachtsbepaling

April

11: Elsken27: gyn
    18: Pindaatje: 20 weken echo

♥Vlinderlijst♥
    - Annemieke82 (?)
    - Rianne1984 (4w2d)
    - Desiree1986 (6w6d)
    - Brusje (?)
    - Brinatjuh (7w2d)

Als er iets aangepast moet worden op de lijst, stuur dan aub een pb naar Kristel86 of Clautje80, dan passen wij het aan voor je :)

6. Elfya

Elfya Niet meer actief

Pfffff, hier een heftig middagje achter de rug.

Vanochtend voor de zekerheid de vk even gebeld, omdat ik een klein beetje bloedverlies had. Maar verder niet echt krampen ofzo.

Na twee uurtjes belden ze terug en mocht ik langskomen om het hartje te luisteren.
    Dus ik meteen vanaf mijn werk naar de praktijk gereden, op die tafel gaan liggen, en toen......niets. Ze kon geen hartje vinden!

Ze wilde me doorsturen naar het echobureau omdat er op dat moment bij hun niemand aanwezig was die echo's kon maken. Maar na een paar belletjes, bleek een van de andere verloskundigen in de buurt te zijn en die zou meteen even langskomen om bij mij een echo te maken.

Ik moest in de wachtkamer wachten. Meteen mijn vriend gebeld en die kwam direct naar me toe. Na een half uur kwam de verloskundige aan en mocht ik meteen meelopen.
    Gelukkig zag ze bij de echo binnen een minuut dat het goed was. Het kindje bleek heel erg aan de zijkant te liggen, vandaar dat de eerste vk hem niet gevonden had.
    Maar wat een opluchtig was dat zeg!!!! Ongelofelijk.
    Inmiddels zit ik weer op mijn werk, maar ben een beetje beduusd van alles. Ik denk dat ik zo lekker naar huis ga.

7. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Wow Clautje, das ff schrikken he! Ook al bleek er uiteindelijk niks aan de hand, dat de vk de hartslag niet kon vinden was wel even zenuwslopend lijkt me! Heb je nu verder geen bloedverlies meer??
    Lekker vroeg naar huis gaan meis!

8. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Zo Clautje dat was even spannend dan... Gelukkig is alles goed..
    WIj hebben vanmiddag de termijnecho,hopelijk is alles ok met de kleine!

9. Appelstroop

Hello girls,

@clautje, wat een spanning zeg! ik zou mij ook kaopt geschrokken zijn, en hoe is het met de bloedverlies?

@maris, geniet van je echo vandaag!

@hier, ik ben mij vanochtend ook kapot geschrokken!!!!
    zag helder bloed op mijn wc papier, maar gelukkig was dat van het andere gaatje.... had gisteren last met poepen, dus ik denk dat het weer met opkomende aambeien heb te maken (báh!)
    gaat zo even kijken of ik mijn bikini nog pas en dan lekker even zwemmen.

10. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    goeie smorgens,
    Clautje wat een schrik! gelukkig is alles goed!!
    Maris veel plezier met de echo!
    Rijkie zwemze! lekker he?

Ik heb gister met Tygo weer gezwommen, doen we eigenlijk elke maandag; baby zwemmen sinds hij 10 weken is. Maar door zijn oorontsteking en vakanties zijn we een maand niet geweest. Hij moest wel weer wat wennen. En hij kan sinds afgelopen week los lopen!!
    Ik ga deze week 75% proberen te werken, voel me wel wat beter dus hoop dat het te doen is. Wordt iniedergeval al helemaal blij van het zonnetje! Fijne dag allemaal!

11. hoi dames
    clautje dat was even schrikken, gelukkig alles goed met beebje

hier gisteren super echo gehad en nekplooi ook helemaal goed, beebje zuigt op duimpje
    Bekijk bijlage 135701

12. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Gisteravond ook een goede termijnecho gehad. Nekplooi had ze ook gelijk even meegenomen en zag er ook keurig uit. Beebje was heerlijk druk en rekte zich helemaal uit. Ampjes omhoog en beentjes helemaal gestrekt. Die geniet nog even van de ruimte.:D

13. mooi en leuk om dat zo te zien hé...

14. Elfya

Elfya Niet meer actief

Zo, ik ben eindelijk weer een beetje mezelf.

@Pindaatje: ik heb nu geen bloedverlies meer. Geen idee wat het geweest is..

@Maris: succes bij de echo.

@Rijkie: oeh, bloed uit het andere gaatje is ook geen pretje lijkt mij.
    Ik zou ook wel willen zwemmen, maar ik weet zeker dat ik mijn bikini niet meer pas. En om nou voor die paar maanden een andere te kopen...nou ja, waarom eigenlijk niet bedenk ik me nu.

Mijn vriend is morgen jarig. Vanochtend een lekkere marsepein-cake gehaald. En nu staat er nog een appel-kaneelcake in de oven. Jammie.

15. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    hoi Dames

Ook wij hebben gisteren onze termijn -echo gehad
    alles was gelukkig goed
    aardig actief
    wij zagen wel iets tussen zijn beentjes
    maar we weten het niet zeker
    en terwijl we daar naar keken voor de vk of we het geslacht willen weten
    ik zeigelijk van nee ik wil dit keer het niet weten
    toen zeg ze van ja want het is duidelijk te zien hoor
    toen dacht ik echt van hou je muil jou kutje
    waarom zeg je dat nou
    nu zitten wij ons suf te denken want zou het een jongen zijn
    zelfs mijn moeder zag het ook
    maar goed we willen het niet weten gewoon
    maar toch heb ik weer de neiging om met 20 weken echo wel te vragen
    klote hoor
    hier 2 echo foto;s

wij zijn 22 sept uitgerenkent

16. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @citta Dat vind ik wel knap van jouw vk dat ze het nu al kan zien wat het is...
    En erg lullig dat ze dat dan ook zo zegt...
    Wij hadden vanmiddag een goede echo,alles goed bekeken en voor wat ze tot nu toe kon zien is alles goed met het kindje! we zijn helemaal blij!!:D:D:D

17. Appelstroop

goedenavond meiden,

@maris, leuk hoor zo'n echo ;) (foto?)

@citta, wat bot van de vk om zo iets te zeggen, maar wat fijn dat het een goede echo was, en misschien wil je het héél erg graag weten tijdens de 20 weken echo? ik weet nog wel bij mijn eerste toen wilde ik het perse niet weten wat het zou worden, maar toen ik op de bank lag tijdens de 20 weken echo vroeg ik alsnog naar het geslacht, so who knows........

@clautje, gelukkig is je bloedverlies gestopt. nou mijn bikini paste dus echt niet, mijn tieten floepte er contstant uit (mijn man hoorde je niet klagen hahahah:D) dus gaat echt volgende week even een nieuwe degelijke bikini aanschaffen. fijne verjaardag morgen!

@narcisje & elsken, joepie nog meer mooie en goede echo's!!!

@maaikyb, ja het zwemmen was zeker lekker ;) wat leuk dat tygo los kan lopen! misschien kan je door de zonnenstralen die 75% wel vol houden.

@hier, een lekkere dag gehad. het zwemmen was heerlijk, heb nog zo gelachen om jesse... we zaten lekker in het warme bubbelbad, begint het opeens te bubbelen. hij vond het zo vreemd en echt iet leuk dus hij zette het op het krijsen hahahaah.
    morgen alweer de 4e afspraak bij de vk en een echo ben weer zo benieuwd.

fijne avond......

18. Leuk om al dat goed nieuws te horen ;)

alleen niet leuk dat vk haar mond bijna voorbij praat... gewoon niets van aan trekken en gewoon geduld hebben want zo vroeg kunnen ze zich nog vlug vergissen hoor.. heb foto's gezien van baby'tjes die juist een dingske hangen hadden en uiteindelijk toch meisje zijn hoor ;)

19. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    ja daarom ik ga me eigen niet aan vast knopen dat het een jongen zal zijn
    tuurlijk toen ze anar de beentjes ging kijken gingen we wel met ze alle richting het midden naar kijken
    en ja wij zagen ook wel iets maar dat ken nog van alles wezen
    maar omdat de vk ineens zeg van willen jullie het geslacht weten
    en ik gelijk zei van nee dit keer niet
    en dan toch als antwoord zegen ja het is duidelijk te zien hoor
    dan denk ik ok van ik zeg toch nee
    zeg dan gewoon oke
    en ik vind het zelf ook heel vroeg als ze dat kunnen zien
    ik ken het nergens op google lezen dat ze met 11 weken het geslacht kunnen zien
    maar goed we wachten het maar af
    met mijn 1e zwangerschap wou ik het gaarg weten
    maar met deze echt niet lekker spannend voor ons maar ook voor de buitenwereld (familie en vrienden )
    kom goed

20. Appelstroop

hey hallo allemaal,

@citta, volgens mij wordt het geslacht pas zichtbaar na de 13e week, dus vind het inderdaad knap dat jou vk het al kon zien.

@hier, vandaag mijn 3e afspraak bij de vk gehad en weer een supermooie echo! kindje was super goed gegroeit en liep zelfs iets voor met de zwangerschapsduur, maar het hoofdje was weer kleiner na het meten met mijn zwangerschapsduur. toen zei de vk dat het eventueel misschien een meisje zou kunnen zijn (schijnen over het algemeen een kleinere hoofdje te hebben) we zullen het wel zien over 3 weken. ook hebben we voor het eerst het hartje kunnen horen, ach zo geweldig geluid is dat! ik vertelde toch vorige week dat ik zelf het hartje niet kon horen, maar waarschijnlijk zat ik te laag te zoeken. zij had ongeveer 3 vingers onder mijn navel geluisterd, dus gaat het vanavond zelf weer even proberen.

toen we in de wachtkamer zaten, toen viel onze oog op een geboortekaartje die op het prikbord hing en we keken elkaar aan van ja dat is echt een leuk kaartje!

Deel Deze Pagina