Qua luiers zit ze nog in maat 1 [pampers] hoewel ze al best flink is. Schat dat ze nu 56 cm is (1.5 week geleden op t CB 55) en afgelopen woensdag woog ze 4625 gr. Qua kleding begint 50 nu wel echt krap te worden maar het verschilt ook per merk welke maat ze heeft. Nouja, kaal was bij Yentle een groot woord ze had best een bos met haar ook (niet zoals Philine hoor), alleen bleef daar niet zoveel meer van over jammergenoeg. Maargoed, ze heeft nu een mooie bos waar ik lekker mee kan tutten (Christian had toch ook nog steeds best wel wat haar?) Grrrr, internetverbinding valt continu weg! Ik ga er dus maar vandoor Niet te veel kletsen in de tussentijd he, anders moet ik zoveel teruglezen
mijn oudste kreeg bv en sliep met 1,5 week al door. Niet altijd, maar een paar dagen wel en dan weer een paar dagen niet. S. krijgt fv en het langste wat zij er tot nu toe heeft tussen gehouden snachts is 5 uur. En dat is 2 keer geweest.....
Hoe doe jij dat savonds met de laatste voeding? ik geef namelijk overdag ook op verzoek, maar savonds maak ik haar nog wel wakker voor een laatste fles. Al twijfel ik af en toe of dat handig is..... Maar goed, ik heb geen zin om er na 1,5 uur weer uit te moeten en dan misschien wel 2 keer per nacht. Nu is het voordat ik ga slapen, dan rond 3 uur en dan weer smorgens rond 7 uur.
wat voor bakerzak heb je? Ik had bij mn oudste de pacco en nu ligt s. in de puckababy. Maar ik twijfel of ik weer een pacco ga halen.
lottie, dat kreunen deed het zoontje van een vriendin ook. Was niets bijzonders zeiden ze toen. Schijnt ook vaak voor te komen bij kindjes die te vroeg geboren zijn, maar goed dat is bij jou niet het geval.Maar als je je er niet fijn bij voelt zou ik gewoon de ha bellen.
en als we dan toch aan het spammen zijn dit zijn mijn dochters! Vorige week op het strand (kan je je nu ook niet meer voorstellen met dit weer)
@borstvoeding/flesvoeding en doorslapen: Klopt dat bv lichter verteerbaar is, maar t verschilt echt per kind hoor T is niet per definitie te zeggen dat het aan de voeding ligt als een kind (nog) niet doorslaapt (genoeg fv-kindjes die zelfs met bijv. 10 maanden nog niet doorslapen) Plus dat het over t algemeen eerder uitzondering dan regel is dat een kindje binnen 2-3 maanden al doorslaapt. Oudste dochter sliep ook al vrij snel door op bv (doorslapen is volgens de definitie 5 of 6 uur) en Philine heeft ook al regelmatig nachten dat ze er sowieso 5 uur tussen laat. Daar is ook vaak het clusteren voor wat veel bv-kindjes 's avonds doen Heel veel kleine beetjes achter elkaar drinken zodat ze verzadigd genoeg zijn om langer te slapen dan ze overdag doen. @Adnalie: Je vraagt t niet aan mij, maar wil toch even antwoord geven op je vraag aan Smile als t mag Wij maakten de meiden de eerste weken wel steeds wakker voor de laatste voeding rond 23.00 uur, maar op een gegeven moment gewoon geprobeerd te laten liggen en kijken wat ze zouden doen. Yentle ging toen vrij snel doorslapen al en Philine slaapt ook al een flinke ruk door als we haar gewoon laten liggen. Ze slaapt gemiddeld van 21.00 tot 2.00-3.00 en komt rond 6.00/7.00 nog een keer voor een voeding; als we haar wakker maken om 23.00 uur oid precies hetzelfde verhaal, dus wij zien t nut er niet meer van in om haar wakker te maken dan. Soms slaapt ze, als de voeding van 21.00 wat later is, zo rond 22.00/22.30 door tot 4.30-5.00, maar dan is dat dus gewoon de late voeding. Wakker maken voor een extra voeding doen we iig niet meer en t gaat goed zo (tijden wisselen nog wel hoor en t verschilt per dag, maar t is een beetje een indicatie) Je kunt t altijd proberen en kijken wat je meisje doet toch? @Inbakeren: Hier ook, heeft ze ook echt behoefte aan anders wordt ze elk half uur wakker.. Begonnen met de Pacco wat super ging, vorige week een Puckababy gekocht omdat ze daar toch net wat meer vrijheid in heeft, maar dit was geen succes dus we zijn weer terug bij de Pacco; superding Zo, en nu ben ik weg *zwaai*
Hallo, Zo ik liep een beetje achter om hier nog niet mee te kletsen.... Ben er nu. Isa begint nu steeds meer te brabbelen en gericht te lachen echt leuk.... Merk wel dat als we de laatste fles om 10 uur doen dat ze dan langer slaapt dan wanneer we haar om 11 uur wakker maken voor een fles. Dus maar ff kijken ze komt dan meestal rond half 4 en dan weer rond half 8
bedankt voor je reactie!!! Ja als s. een fles zou krijgen om 21.00 zou ik haar idd ook niet meer wakker maken. maar over het algemeen krijgt ze tussen 18.30/19.30 een fles, vandaag denk ik zelfs al om 18.00. Dat vind ik dan zelf dus te vroeg om haar te laten liggen. Ben zo bang dat ik er dan uit moet als ik net zelf lig. Ik vind het erg moeilijk hoor, watik wat dit betreft het beste kan doen....
kristel, nu met de andere voeding en een tevreden meisje kan ze zonder te mopperen ong een 15 min in de box liggen .. maar ze wil toch t liefst bij mij/naast mij liggen \ lottie, de medicijnen krijg je niet zomaar.. misschien met t CB overleggen.. ?! die hebben ons iig goed geholpen.. juffie, pff wat shit dat de medicijnen niet voldoende blijken.. rosa leuke foto ! juffie wat een geweldige punkie foto !! kristel ookal zoeen mooi meisje met heel veel haar! en wat lijkt ze op y.entle of niet ? adnalie, raar he dat ieder CB iets anders zegt.. (over de voeding ) wat een leuke strand foto !
heel raar idd.... en volgende week moet ik naar de arts op het cb en die zal wel weer wat anders zeggen Wat hadden ze bij jou gezegd dan?