5 flessen redt s nog niet. Ze komt nog voor een nachtvoeding. Vanmiddag weer erg huilen na de fles. Beetje bij gemaakt en toen was het goed. Ik ga morgen wel even langs cb
Idd erg druk met twee kids.... Hier is de oudste ook veel aandacht aan het vragen. Probeer haar er zoveel mogelijk bij te betrekken
Duimerijntje bedankt voor je reactie! Ik heb geluk dat mijn man er nog is, die werkt vanaf dinsdag weer. Maar het is idd pittig met een dreumes en n baby! ik weet soms niet hoe ik de dag moet indelen hoor! Vergeet af en toe bijna dat M ook wel eens een schone luier nodig heeft haha. Ohh leuk kaartjes voor Marco! En geniet ff van je rust nu Wbt het kreunen. Ik hou m na de voeding zeker een kwartier rechtop. Vooral als hij ligt dan komt er veel voeding terug. Overdag gaat het beter, dan ligt hij wel op z'n rug. Maar ook dan duurt het soms erg lang voor hij slaapt. Oja hij heeft t als hij maar 5min drinkt maar ook als hij lang heeft gedronken. Vaak laat hij ook scheetjes dus dan lijkt het weer kramp. Echt lastig! Vloeien de vk zei dat het soms ineens weer erger kan zijn als je n dag meer hebt gedaan. Is hier wel steeds zo!
Haai, luiers: Maat 1 kleding: Maat 50/56 @duimerijntje: Hoe oud is jouw oudste? Hier is mijn zoontje 3 geworden en het is inderdaad pittig. Normaal is hij vrij rustig maar hij zoekt nu vrij veel aandacht (wat heel normaal is) en soms zijn er tijden (zeker met een baby voeden) dat ik even geen aandacht voor hem kan hebben en dan denk ik bij mij zelf; wat jammer dat ik mij eigen niet in tweeen kan splitsen.... Gaat nu eindelijk even een boterham met ei maken, want zelfs het avondeten is hier ontregeld...
Dit weekend heel veel kraamvisite gehad! Kon nu pas bijlezen. Toch wel pittig zo veel bezoek. Bovenien is onze kleine ook een beetje uit zijn doen gisteren en vandaag. Veel jammeren en huilen. Lukt niet goed om te sussen. Misschien idd een sprongetje, al denk ik dat het daar toch wel vroeg voor is? In het boek staat rond 5 weken... Ik ga morgen denk ik ook het cb bellen, omdat de onze 5x 135cc krijgt en dan nog een laatste fles van 180cc. Hij drinkt het allemaal op en komt nu steeds eerder. (eerst 4 uur ertussen, nu 3,5 uur) Misschien idd voeding voor hongerige babies mengen met die hij nu heeft. Ons ukje zit in pampers maat 2. Nog geen natte rug gehad. Maatje 56 ook, al zijn de pijpjes van de broeken soms al te kort. Bij zijn buik zijn ze echter nog te ruim Vandaag voor het eerst mee in de douche geweest met ML. Hij vond het superleuk! Rinke; beterschap!
vloeien, hier sinds 2 dagen bijna niet meer.. hoop dat t zo blijft ! zoo seentje dat is wel HEEL veel.. ?! de flessen adnalie, ja daarom geef ik als ze snachts komt nog een klein flesje zodat ze daarna doorslaapt tot de ochtend fles.. ( althans dat ritme wil ik proberen .. tot nu toe gelukt.. afgelopen nacht zelfs na dr fles van 00.30(mocht eerder maar ze sliep en wij hadden toch bezoek dus daarom zo laat) doorgeslapen tot 6.30 )
J.aylen krijgt altijd de laatste voeding tegen 12 uur. Dan komt hij vaak pas tegen 6 uur weer. We hebben na het eten even heerlijk op bed gelegen. Ik heb geslapen hihi tot half 9 toen heeft hij lekker gedronken en nu ligt hij lekker bij mij en net de hele tijd bij mich te slapen. Vloeien ik roep niet te hard hoor maar ik heb nu 2 dagen alleen wat wondvocht afscheiding.. Wat me opviel was dat ik als ik gedoucht had meer vloeide. Dat gebeurt nu ook al niet meer !
Hier dus een zoontje van 1 jaar en 10 maanden rond hupsen, ja hij gaat zn gangetje De strijd is gestreden zeg maar Hij weet nu dat hij "normaal" moet doen ondanks dat hij minder aandacht krijgt. In het begin was het moeilijk voor hem hij negeerde mij veel. Maar toen kwam mn moeder een week, sliep bij vrienden hier in de buurt en kwam overdag met hem spelen. Daarna was het over ! Ik merk ook nu de kraamvisite over is dat hij zich weer beter gedraagd. Hij is zo nu en dan nog boevig hoor, maar welke dreumes niet op die leeftijd? Ik ga ff lekker douchen, voeden, en dan heerlijk naar bed! Fijne nacht meiden..
Ja, hier heb ik op zitten wachten; een september-mama-topic In t begin vd zwangerschap heb ik even meegekletst met jullie, maar door enorme drukte hier in huis (grote verbouwing) hield ik t niet bij helaas. Maargoed, nieuw topic, nieuwe kans toch? Even kort: Ik ben Kristel, 24 jaar, en 29 augustus ben ik met 38+3 bevallen van onze 2e dochter Philine (was 9 september uitgerekend) Ik ben thuis bevallen in een bevallingsbad wat ik een erg byzondere ervaring vond en zou dit ook zo nog een keer doen! (in tegenstelling tot mn 1e bevalling ) Ik geef borstvoeding waarvoor ik op dieet ben ivm diverse allergieen, maar heb hier totaal geen moeite mee, doe het graag voor mn meisje en ze groeit er hartstikke goed op! Hoop dat ik gezellig mee kan/mag kletsen hier!
Gefeiciteerd met de geboorte van jullie 2e dochter. Tuurlijk mag je hier meekletsen, gezellie!! Hihihih je onderschrift........over dat konijn goede!
@Rosa: Dankje! Haha, dat is een uitspraak uit Gooische Vrouwen; vind het geweldig! Ik zie dat er al flink gekletst wordt hier, leuk! Hoe was jullie nacht? Slapen jullie kindjes een beetje goed? Of rommelt het nog aan alle kanten? Gaat het goed met alle kindjes hier? Hier verschilt het nogal, maar t gaat beetje bij beetje de goede kant op! Als Philine zich goed voelt dan slaapt ze ook heel goed; overdag slaapt ze over t algemeen van voeding tot voeding 3-4 uur (is vaak ook niet langer dan een uurtje wakker incl voeden) en 's nachts laat ze er zo'n 4/5/6 uur tussen, al is die 6 uur nog niet zo heel vaak voorgekomen We hebben al wel wat te kampen gehad, oa allergieen (waardoor ze dus heel veel huilde, logisch) en afgelopen week zaten we beiden met spruw wat nu gelukkig zo goed als weg is! De rust is dus momenteel weer een beetje teruggekeerd, al was vanochtend niet zo denderend (6 uur wakker, moeite met drinken doordat borst nogal vol zat *kuch* dus huilen waardoor Yentle ook wakker werd; gezellig haha) Gelukkig slaapt Yentle ook nog steeds zo'n 2 uur 's middags, dus ik duik er vanmiddag lekker in als beide meiden op bed liggen
hier een goeie nacht gehad gister om 23.00 de laatste fles gehad toen half uurtje overeind en kwartiertje geslapen.. toen werd ze weer half wakker maar ff geknuffeld en toen sliep ze weer en toen in haar bed! gelegd (lees: dat wilde ze absoluut NIET! de laatste anderhalve week ) en toen heeft ze tot 6.00 geslapen ! !! net ging ik de fles maken denk leg dr ff in de box dat wil ze normaal echt niet maar denk probeer t maar... en ze is gewoon stil .. zit te kijken naar de poppetjes die aan het mobiel hangen ! haha sorrie voor mn ego ego hoor maar ben dr echt blij mee als het dus aan de voeding ligt en ze nu eindelijk kan genieten van dr leventje ! (en ik van af en toe geen jinte op mn arm ) kristel bij jou ging het dus ook niet zo heel lekker.. fijn dat het nu goed gaat welke voeding heb je ? x
Kristel, gezellig dat je mee komt kletsen! Lydia, ben jaloers.... Hier komt mevrouw snachts gewoon nog om de 4 uur.....
Als we nou eens een handleiding bij onze beebjes kregen hihi had ik tenminste meteen geweten wat er mis was met ons meisje (kijk nou toch ) Bekijk bijlage 189150
Ik vloei al een goede week niet meer, maar volgensmij nog wel steeds wondvocht. Bah. Al heb ik het idee dat het wel al wat minder wordt. Maar ook hier als ik meer doe, is het meer.
Hier een heerlijk nachtje gehad, na 2 korte nachten. (in eerste instantie niet door die kleine, maar door muggen en een doorgelekte luier, dus kon die kleine niets aan doen) Hij is gister een hele dag bij opa en oma geweest, want wij zaten in Movie world met alle neefjes +aanhang. Hij heeft het reuze naar zijn zin gehad, wij ook. Ookal miste ik hem wel. Opa heeft hem leren biljarten/darten/de hond uitlaten etc, dus hij had zoveel indrukken gehad dat ik dacht: die slaapt nooit vanacht. Maar geslapen van 12 tot 6:30 ongeveer en van 7:15 tot 10:15. Al heeft hij de ochtend wel lekker in bed bij papa geslapen. Zodat mama ook een lekker rustig door kon slapen. Ik ben weer helemaal bij getanked. Nu ik 5 dagen de voeding voor krampjes en moeilijke stoelgang gebruik, heeft hij ipv met moeite 1 poepluier gewoon weer lekker 4 poepluiers gehad. Resultaat: Jasper veel blijer, mama iets minder want ze stinken ontzettend