@lottie: Ruikt hij zuur uit zn mond? Als t steeds omhoog komt zou je kunnen proberen om voor/na elke voeding een papje van nutriton te geven. Dit kan met een lepeltje alleen is dit erg lastig bij zo'n kleintje. Wij deden het met een klein beetje afgekolfde melk in een flesje (20-30cc) Hier was dat voldoende gelukkig! (momenteel gaat t goed en krijgt ze t dus ook niet, want ze krijgt er last van haar darmen van; moeite met poepen) @Smile: Als ik t me goed herinner is er een rekensommetje: 150 cc per kg lichaamsgewicht. Als hij nu 4,5 kilo weegt zou dat dus 675 cc voeding betekenen wat hij op een dag zou "mogen/moeten" hebben. Als ik t zo lees komt hij daar prima aan! (de max is 1000cc per dag bij fv, maar daar kom je lang niet aan) @hier: Yentle is onverwachts naar opa en oma toe, had ze zin in en opa en oma ook Kan ik even rustig aan doen vandaag met Philine
Hmm Lottie wat vervelend dat hij zo kreunt en niet lekker in zn velletje zit. Mischien het CB even bellen ? Drinkt hij verder wel goed nu dan ? Kristel .. J.aylen is veel wakker overdag en dan ligt hij lekker in de box naar zn muziekding te kijken. Of gewoon zonder muziekje om zich heen. Hij ligt nu voor het eerst in zn eigen bedje te slapen. Ben wel 1000 keer wezen kijken whihihi. Leeuwjte hoe is het nu met M.ecx merk je verschil door de behandelingen ??
Vanmorgen even met K.aj bij S.anne wezen kijken. Lekker samen in de box. Kwamen tot mooie duetten de 2 boeven.... Ff spammen hoor
@ lottie ik zu als ik jou was de huisarts bellen, je verhaal vertellen en hij zal je dan heus zsm naar de kinderarts doorsturen. cb zou ik voor zulke zaken niet doen aangezien die net iets minder voor jou en je kindje kunnen betekenen, mar volens mij weet je dat zelf ook wel ik zou persoonlijk eerst dat afwachten en niet zomaar thuis gaan dokteren. hey kletskousen, waar halen jullie de tijd vandaan, poehey! duimerijntje we hebben hetzelfde probleem mijn oudste slaapt nu en louise is wakker dus tukje zit er nu ook niet in.. inbakeren werkt goed bij louise, maar houdini wurmt zich continu los ik vrees trouwens dat de losec niet afdoende is...ze gaat nu ineens spugen in vlagen dus ik zal toch even met haar naar het wkz moeten. ze is wel veel rustiger, stiller en begint de wereld te ontdekken. rammelsokjes, vind ze nu erg leuk en kijkt om zich heen wat hoor ik nou haha
@Wakkere kindjes: Jasper kan hier echt wel een paar uur wakker zijn. De ene keer valt hij na het voeden in slaap tot bijna de volgende voeding, en soms slaapt hij 30min en dan is hij 3,5 uur wakker. Sinds ik over ben gegaan op de voeding voor krampjes en moeilijke ontlasting (+1schep nutriton) kan hij ook gewoon vrolijk in de box liggen, zonder alleen maar te persen. (en door het persen kwam de melk aan de boven kant er weer uit)
luiers ik hoorde dat je dichte pakken luiers zonder bon kan omruilen bij de winkel voor een andere maat, klopt dit?
@Juffie: (gek om je hier juffie te noemen ) Bij de Etos zijn ze vooral erg makkelijk met dit soort dingen, dus ik zou t daar proberen!
je mag wel gewoon nicolette hier zeggen hoor ik vind het ook lastig bij ukkie haha maar ik hgeb maat 1 kruidvat luiers nog een dicht pak. zouden ze ruilen?
Ik wil ook even spammen trouwens Slechte kwaliteit ivm dat ik ze met mn telefoon heb gemaakt, maar dat doet niet af aan hoe schattig ze is toch
Als ze van t kruidvat zijn dan neem ik aan dat ze niet moeilijk doen nee T komt immers gewoon bij hun vandaan en qua prijs zit er geen verschil in maat 1 en 2 volgens mij. Gewoon proberen zou ik zeggen
ja ik ga het vd week ff proberen, ze zit nu nog in maat 1 hoor, weet niet hoelang nog.. dus.. en heb ook al 6 pakken mt 2....
Haha idd Bij Yentle was ik helemaal gelukkig dat ik met 6-7 maanden een keer een knipje in haar haar kon doen. Bij Philine kan ik tegen die tijd t haar al opsteken volgens mij
welke maat zit ph. nu? ik moet woensdag voor het eerst naar het cb. ben benieuwd vorige week woog ze 4160 gr.
heerlijk toch dat hij zo lekker om zich heen ligt te kijken? hier wil s. toch eigenlijk wel een fles als ze wakker wordt, dus hier gebeurt dat eigenlijk niet dat ze eerst nog even lekker in de box ligt ofzo. ik ben toevallig vanmorgen bij het cb geweest om te wegen en te vragen over de voeding. S. weegt nu 3840, precies zoveel woog mijn oudste bij de geboorte haha. qua voeding gaf ze aan dat 90+3 nog genoeg moet zijn, maar als ze af en toe een grotere fles nodig heeft is da t geen probleem. Als het nog maar niet structureel is.
s. is na een uurtje meestal ook weer moe. Ze kan wel redelijk inde box liggen, maar nog niet heel lang. af en toe vind ik het nog wel moeilijk om te zien of ze moe is of niet.maa rmeestal als ze begint te huilen in de box is het volgens mij wel een teken dat ze moe is en wil slapen.