Mooie buiken weer zeg! @Tab: Bescheiden maar erg mooi buikje! (en zo mooi streeploos ) @Lisa: Ligt het aan mij of groeit je buik nog steeds? (kan ie nog groter? ) Supermooi iig! @Isodora: Leuk gedaan zeg! Is ze lang bezig geweest met die beschildering? @Want2be: Wauw, mooie foto zeg! Maarreh, idd tijd voor een nieuwe haha @Carlien: Mooi zeg, groeit goed he?
@Kristel Je ziet het goed, mijn buik blijft groeien hoor! Gelukkig nu iets minder hard als eerst Prachtige foto's van de fotoshoot Kristel! Mag je trots op zijn!!!
Even jullie mening: denken jullie dat ons kleintje aan het indalen is? Morgen horen we het met zekerheid want dan mag ik terug naar de gynaecoloog! Ohja: linkse foto: 32.5 weken en rechtse foto: 35.1 weken
@lisa, Zo aan de foto te zien wel het zit 'lager'zeg maar...Spannend hoor!! Wij hebben vanmiddag fotoshoot,ben benieuwd of ons mannetje er ook zin in heeft mooie foto's te maken
lisa, je buik is wel wat lager nu. Maar volgens mij zegt een hoge of lage buik niet altijd iets over indalen. Ik droeg mn vorige zwangerschap echt heel hoog. Het is ook nooit lager gegaan tot aan mn bevalling met 41+2 weken. Maar mn dochter lag wel ingedaald sinds 35 weken.
@ Kristel, die foto's met je meisje erbij zijn echt zo cute!!! Met het schilderen van m'n buik is ze zo'n 2,5 a 3 uur bezig geweest. Het voelde zo zonde om het er weer af te douchen maar gelukkig heb ik de foto's nog
lisa hijs indd wel lager.. Maar mijn meisje is volledig ingedaald maar das niet/nauwlijks aan mn buik te zien.. Succes morge
@Kristel, mooi foto's zeg..!! Die met je dochtertje erbij vind ik heel leuk @Lisa, hij lijkt aan de bovenkant inderdaad wel naar beneden gegaan te zijn, maar aan de onderkant zie ik niet echt verschil. Ben benieuwd wat de VK zegt.
Ik heb er wel eentje maar ga ik hier niet spammen haha zal vandaag nog een ander maken voor jullie... Echt supermooie buikjes dames!!