Ik vond me zelf al zo groot qua buik, en het werd inderdaad bevestigd gister bij de verloskundige. Op de tast voelde mijn baarmoeder 2 weken groter aan dat dat die moest zijn.Nu over 2 weken een groei echo. Ben benieuwd.
Mooi hoor gebakje, super dat je kindje voorloopt .. altijd leuk om te horen hé! Ik vind je buik wel goed meevallen, niet te groot en niet te klein .. zoals het 'moet'
Heb deze buiken topic dan ook eindelijk gevonden ik zocht al meerdere keren maar eindelijk gevonden. Wat een mooie buiken komen er voorbij,maar de ene is de ander niet,als het kindje maar mooi en goed groeit ik zal zo ook weer een foto plaatsen!
Wat een mooie buiken zie ik weer langs komen! ZO leuk om te zien hoe iedereen anders groeit! Ik kom ook maar weer eens showen: (begin me nu toch wel echt dik te voelen hoor )
Wow, wat een mooie buiken weer! Lisa en Daantje, jullie hebben echt mooie `toeters`, mooi om al die zwangere buiken te zien.
mooi hoor!! hier gisteren eindelijk een nieuwe camera gekocht. de oude werkte ineens niet meer. dus zal vandaag nog een buikfoto plaatsen
Er zijn weer mooie buikjes bijgekomen!!! Lisa, die van jou is echt prachtig... Ik heb vandaag mijn buikenshoot, als ik wat foto's heb zal ik ze spammen...
Mooi buiken zijn er weer bij gekomen! Kristel: Je niet dik voelen hoor, hij is hartstikke mooi Lisa: Wauw 115cm! Ik nu 110 volgens mij Hier de mijne van vandaag, 31+1 weken : Bekijk bijlage 164261
ik zal morgen (als ik heb niet vergeet) een mijlpaal-foto (30 wkn) neerzetten de bal is weer flink opgeblazen!
Mooie foto's meiden! Gelukkig gaat ook alles goed met iedereen haar zwangerschap! Het belangrijkste wat er is.... Hier gaat ook alles ok en jeetje lisa 115cm!!! Dat was bij mij de vorige keer met 36 weken... Gelukkig is mijn buikje nu nog niet te groot,vind hem wel mooi zo, met mijn bekkenpijn moet ik er ook niet aan dnekne zo'n grote buik te moeten meedragen de hele dag