Pijn in m'n billen

Discussion in 'Zwangerschap' started by joep, May 3, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joep

joep Actief lid

Nov 13, 2005
    147
    0
    0
    Ik heb nu al een week erg veel pijn in m'n rechtse bil.
    En het is nu zo erg dat ik niet meer kan slapen van de pijn, ik kan niet om rollen en niet in en uit bed komen.
    Lopen gaat opzich goed, dan is het alleen zeurende pijn. Maar even zitten en dan weer op staan gaat niet goed.
    Ik hoop dat het niets ergs is want volgende week donderdag ga ik trouwen.
    En zoals het nu voelt gaat dat nooit goed komen die dag.

Wie weet wat het kan zijn.

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    hmm je hebt echt last van een kant.

Ik had enorm last van me stuitje. Kon er ook niet normaal opzitten. En als ik ff zat dan begon het enorm pijn te doen.

Hiervan weet ik wel wat het is. De vk zei dat het net als je bekken weker word voor de naderende bevalling en dat de plekken dan gevoeliger worden

3. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    ik heb dat ook gehad... ik kon niks doen...alles deed pijn... ik kon er verder niks aan doen, en uiteindelijk is het bij mij weer weggegaan...!! want ik heb er nu geen last mer van...

4. joep

joep Actief lid

Nov 13, 2005
    147
    0
    0
    En is het bij jullie snel weer weg gegaan?
    Want ik hoop toch echt dat het volgende week weg is als is het maar voor een dag.

5. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Als je het gevoel hebt dat het spierpijn is zou je kunnen proberen de pijn met Perskindol te verlichten. Dit kun je bij de drogist kopen. Ik vind de variant in de spuitbus het fijnst. Je zult merken dat de plek waar je het op spuit eerst ijskoud wordt en daarna heel warm. Bij mij helpt dit spul altijd goed tegen spierpijn/kramp.

Pim

6. jacoba

jacoba Fanatiek lid

Mar 6, 2006
    3,436
    0
    0
    tollebeek
    Hoi Joep

Het gaat over maar dat is pas na de bevalling ik had het bij mn vorige zwangerschappen ook .
    in ieder geval sterkte.

7. Nadje

Nadje Actief lid

Oct 7, 2005
    335
    0
    0
    Ik heb het ook, en bij mij bleek het zwangerschapischias te zijn. Ben onder behandeling bij een fysio, maar verder is er niks aan te doen.
    Ik zit al 8 weken thuis en de arbo heeft al gezegd dat de kans dat ik nog kan werken voor de bevalling nihil is. moet 't gewoon uitzitten, gaat na de bevalling weer weg.

8. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Klinkt inderdaad als zwangerschaps ischias. Ik heb het ook, het doet pijn en is vervelend. En gaat na de bevalling pas weg.
    een troost: op mijn trouwdag had ik er bijna geen last van. Dus ik hoop dat dat bij jou ook zo zal zijn. :)

9. ppa

ppa Bekend lid

Nov 24, 2005
    867
    0
    0
    Bij mij is het Bekkeninstabiliteiet en heb nu cesartherapie, kan niets lang (lopen, zitten en liggen)

Share This Page