Ik had nog trek in aardbeitjes en ze waren niet meer zo wit van binnen, dus hoppa, flinke schep suiker erover en kanen maar Geen foto van mijn avondeten weer (pizza voor mij en spinazie voor Ilana, want die vind spinazie lekkerder als pizza).
dit was mijn diner gisteren! (sorry voor de halve foto, ik had er al van gegeten) Bekijk bijlage 246708 en dit is mijn ontbijtje van vanmorgen! Bekijk bijlage 246709
Het valt mij trouwens op dat niemand de BBQ heeft aangestoken, hier was het mooi weer dus had makkelijk gekund, maarja alleen vlees hea . Gaan we van de week halen bij lidl en ga ik wel een foto maken haha. Misschien krijgen dan meer mensen zin .
Wat een leuk topic!! Heb net voor m'n lunch me even zitten vergapen aan al het lekkers dat voorbij komt... heerlijk! Dit ben ik op 't moment aan 't eten, geroosterde Pain de Bologne met belegen kaas en honingmosterd en daarbij een Cup-a-soupje Toscaanse Tomaat. Ik ben heel erg verkouden en dit gaat er altijd wel lekker in. Het is lekkerder dan 't op de foto lijkt!
Ik wilde net beginnen met eten toen ik dit topic zag, dus heb nog snel even een foto gemaakt. Bekijk bijlage 246776 Koude spaghetti-salade (over van gisteravond) Spaghetti met mayonaise erdoorheen en dan lekker ananas, appel en hamblokjes erdoor doen. Heel simpel, maar oh zo lekker!
Bah, nu heb ik ook zin in kroket, maar die zijn hier niet te krijgen (jah, in een hollands restaurant ala veel poen )