Nee geen voorkeur. Een meisje had ik denk ik net zo leuk gevonden.. Maar ben gewoon heel erg blij!! hihihi Ik had trouwens leuke gordijntjes gezien (we doen het kamertje lime groen) waar wat blauw door heen zat, maar wilde de echo eerst af wachten. Nu kunnen we ze kopen!!!
Goldduke, gefeliciteerd..!!!! Waar het pijltje wijst vind ik net een balzakje, en dat witte stipje het piemeltje.. hahaha weet dus niet zo goed hoe ik naar de echofoto moet kijken. Bij ons is het zo uitgelegd
bij de 20weken echo wilde meneer zijn geslacht niet laten zien, en gisteren een echo gekregen bij de vk en meneer liet het open en bloot maar eens zien twijfels hebben we niet meer hahaha..
haha op het kletsforum waar ik zit zijn 8meiden zwanger van een meisje en ik was de eerste van een jongen hahaha.. nu sinds vorige week een andere meid ook met een jongen, eindelijk hihihi..
ow haha, ken veel mensen en wat ik ook in een ander topic en fora lees komen er veel jongens en ben tot nu toe nog de enige met een meisje haha als het nog steeds een meisje is met de 20 weken echo
zal een vriendin van me niet leuk vinden haha zei wil graag een jongen maar zei tegen manlief denk dat ze toch een meid krijgt
In het september topic al helemaal.. Daar is het voornamelijk meiden.. Geloof 8 meisjes en 4 jongens.. Ben benieuwd of er nog wat jongetjes bij komen, zou wel leuk zijn haha
Friesland Haha, nee joh het is allang helemaal veranderd!! Zijn nu 9 jongens al Zal even kijken...er is een site he Ja, heb gekeken...9 (1 niet zeker) jongens en 14 meisjes (ook 1 niet zeker). Dus vind het verschil wel meevallen
@ Lottie, dat topic bedoel ik niet. Ik bedoel het september-buikjes topic onder het kopje: Zwanger. Niet in de zwangerclub. Ik hou dat ook niet bij, daarom zit ik daar ook niet haha
Friesland Ah okee. Ik hou het ook niet bij, kijk af en toe mee en dat is prima te doen. Jammur hoor dat ik je daar moet missen
wel leuk dat de meiden nu in de meerderheid zijn dat topic had ik ook eens gekeken, maar kreeg er ineens geen melding meer van maar heb zoveel topics en fora waar ik mee klets dus word me anders te druk zeker met een huishouden, hond en 2 kids en dadelijk 3
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/48998-albums6423-picture35908.jpg Dit is minj 20 weken echo van vandaag.. En het word een.....