Hier 3 huisdieren als eerste onze rode Kater Murphy: En dan onze hondenbeestje Elvis (zwart) kruising chihuahua/franse buldog en dan onze Jimmy chihuahua.
Je kater lijkt wel een knuffel zo schattig. Ooooh en je kruising franse bulldog en chihuahua echt ge-wel-dig Zo vindt ik cheeweenies ook to cute chiweenie - Google zoeken
En onze nieuwste aanwinst: Bailey (binnenkort krijgt ze nog een, gecastreerd, vriendje erbij ) Bekijk bijlage 265946
Konijntjes met 1 witte moeder konijn. Morgen zijn de konijnen 9 weken en gaan de mannen het nest uit naar een dierenwinkel en houden we totaal 3 konijnen over. Bekijk bijlage 265955 Onze Diva "woezel" schat van een beest geboren in 2011 [/ATTACH]
aaaah heerlijk zo grote hond in huis. Heb 8 jaar lang duitse doggen gehad blauwe en gele noemen ze dat in hun term.Ik heb nu kinderen en echt geen tijd voor honden. maar het zijn echt knuffel konten.
Inderdaad echt heerlijk gewoon! En een knuffel kont? Dat is nog zacht uitgedrukt Als het aan hem ligt aai en knuffel ik hem de hele dag... Ik weet ook wel zeker dat hij weet dat ik zwanger ben ( of in ieder geval iets gaat komen ) Hij volgt me sinds dien OVERAL.. Ik kan ik huis nergens zijn of hij is bij me.. zelfs als ik naar de wc ga gaat hij voor de wc deur zitten wachten,, als ik op de bank zit legt hij ook heerlijk zijn grote hoofd op mijn dikke buik.. en als de kleine dan schopt is het zo grappig! Dan gaat hij echt opzoek waar het vandaan kwam Hij is echt DOL op kinderen, vooral de aller kleinste dus dat gaat helemaal goed komen!