Ahahaha geweldig! Erg romantisch Je hondje lijkt erg veel op die van mij. Waar is die foto gemaakt eigenlijk?
Net 2 maanden bij elkaar en samen op vakantie besloten dat dit echt ware liefde is en we altijd samen willen blijven. in diezelfde vakantie gestopt met de pil en na 2 weken zwanger van de oudste en daarna van de jongste en volgende week..........zullen we elkaar voor het eerst mogen kussen als man en vrouw als dat geen geluk is dan weet ik het niet meer
@Bloemmm, whow jullie zijn echt een schitterend paar! @Petrabr, wat een mooi verhaal! Echte liefde! Ik hoop dat jullie volgende week een mooie dag hebben.
Ik heb wel een aantal kusfoto's van mij en m'n lief maar die staan op de andere computer, dus misschien later. De onderstaande foto van een bijna-kus is één van mijn dierbaarsten, als Dennis net na mijn (geplande) keizersnede van de kinderarts samen met papa weer terugkomt bij mij, terwijl ik word gehecht. Ik zag hem voor het eerst van heel dichtbij, en kon alleen maar uitbrengen; 'wat is ie mooi...'