@Odess: Haha ik blijf ook echt nog wel even doortesten hoor Bij Yentle heb ik doorgetest tot ik de echo had (met 6,5 week), ik was zooo bang (toen ook al 3 mk's gehad vantevoren). Ik zal nu denk ik doortesten tot ik een test heb waarvan de teststreep net zo duidelijk is als de controlestreep en daarna misschien sporadisch nog tot we de echo hebben (17 januari) om te kijken of de test zo blijft. Ben gewoon zooo bang dat de test ineens weer lichter wordt, zoals bij alle mk's.. (maar als ik een echte knaltest zal krijgen ben ik al een stuk geruster omdat ik toch al vergelijkingsmateriaal heb; de zw. van Yentle ) @Anita: Wow, doe mij ook zo'n knallerd Hoe ver was je bij die laatste test?
Dit is inderdaad een leuk topic! Ik heb zelf ook wel zo'n rijtje... Helaas mis, maar hopelijk mag ik snel weer!!
Jeeeej ik heb ook een heel klein rijtje.. weet sinds gisteren dat ik zwanger ben! Zo onwerkelijk, maar zoooo mooi!!! Ow en mooie testen hoor!
Ik word echt blij van dit topic Ik hoop dat wij niet-zwangeren jullie voorbeeld heeel gauw mogen volgen in het nieuwe jaar!!
Mooi al die foto's zo Zouden jullie er ook bij willen zetten vanaf wanneer jullie getest hebben. Hoeveel dagen voor Nod en Dpo?????? Zou interessant zijn omdat te weten.....zeker voor mensen die op nog moeten testen Gr Diene
mooie afsluiting van het jaar....op 31 dec een knaltest (en dus alle zekerheid) van harte gefeliciteerd aan alle zwangeren
Daar ben ik ook weer eens; mn rijtje is weer uitgebreid Test kan nu haast niet donkerder meer (ja misschien met 5 weken, maar eerder niet denk ik )