ja natuurlijk ben je zwanger. is wel TE toevallig 2 duidelijke positieve testen! maak je niet druk...al last van leuke kwaaltjes? haha
Al een oud lijstje maar nog steeds even mooi voor mij Ik kon het niet geloven die 8ste, daarom 3 testen én een digitale die ook positief was! NOD was 10-4, ondertussen is ze bijna 4 weken
Deze test is van 7 januari, 5 dagen na mijn NOD met avondurine. Zelfs de clearblue digitaal met indicator gaf 3+ aan.
vind ik zo'n leuk topic deze, lekker turen en hopen of je zelf ook ooit hier kan posten, dus bij deze ook mijn twee testen. het blijft bij twee, want ik word er mega onzeker van dus twee strepen is bij mij echt twee strepen en ik vind ze erg duidelijk de test van de 15de is een beetje onduidelijk geworden, maar dat was 12 of 13 dpo. mijn lf is 13, dus op of vlak voor menstruatie getest
Jaa wat een supermooie testrijtjes zijn er weer bijgekomen @Judibi: Jij zat altijd in t "kippenhok" he? Echt zooooo super dat je zwanger bent!! Van harte gefeliciteerd! Ik duim dat het een plakkerd is @Hier: Hier door blijven testen tot gisteren... Echt heel erg, maar ik ben gewoon zooooooooo onzeker, niet normaal..! (moest gewoon elke dag weer even een nieuw 2e streepje zien) Iig, wij hebben vanochtend een echo gehad en die was goed!! 4 mm en een kloppend hartje Dus ik hoef niet meer te testen om te weten dat ik zwanger ben, ik heb nu een mooie echofoto om naar te kijken Wilde ik even melden hier...