Nee, ik kan niet voorspellen. Ik vergeet er een paar volgens mij maar ik ga eerst mijn pb doen en dan naar pagina 30. ik ben bang dat ik er zo ook mee ga stoppen. Zoonlief is wakker aan het worden en ik ben moe....
Jaaah, gaat zeker hard! Veel te snel Als ik wat wil schrijven is Dees me al voor of ik kan de foto niet meer vinden Nouja, heb er net 1 via pb gedaan, is mij toch echt even wat gemakkelijker (of ik ben gewoon te lui om t hier te doen, dat kan ook ) Ik ga iig slapen, morgen weer op tijd op! Mocht iemand het leuk vinden om t via pb te doen bij mij, leef je uit Ik geef alleen geen garanties dat t goed is en is t niet goed? helaas!
@wonders: ik ben nog 23/...maar bijna 24 haha. Ik dacht bij jou ook eerder iets naar beneden..maar ja toen dacht ik 2 kindjes..nee dan zal ze wel iets ouder zijn Maar fantastisch zo jong moeder van 2!! Geweldig!
Kristel, die garanties geef ik ook niet hoor . Ik weet dat ik er ook vaak zat naast kan zitten. En dat ik nu moe ben speelt zeker mee. Pb's zijn beantwoord, nu pagina 30
ja was net 10 dagen 18 toen de oudste geboren werd. Was niet helemaal de planning moet ik zeggen maar zeer gewenst, en heb altijd de wens gehad jong moeder te worden maar weltrusten vast ik gaat zo ook me bedje opzoeken
Vera en Roy, eerste gevoel dat de aanval de beste verdediging is. Ik weet niet waarom ik dit zo voel trouwens. Iets in het verleden met pesten of iets heftigers. Maar ik wil en durf ook niet alles over iedereen hier neer te zetten trouwens. Niet dat ik perse bij jou nu meer zie hoor maar soms bij iemand wel en die zet ik niet zomaar hier neer.
*hoopt dat pb-box niet ontploft is morgenochtend...* Begin er morgen pas weer aan, heb mn *ahum* schoonheidsslaapje nodig, dochter wordt ook weer vroeg wakker
Klopt helemaal!!!!! Pesten en iets heftigers. En als je meer ziet over mij mag je het zeggen hoor! X Vera
@dees68 miss zou je kunnen proberen om bij de mensen bij wie je meer ziet het in pb te zegge? Maar ja zal ook wel veel tijd kosten....
Een man en/of een vriendin maar ik krijg er niet zoveel uit. Mijn gevoel is dat je ruzie met iemand gehad hebt maar ook hier twijfel ik erg bij.
Bij mij valt hij mee Maarre, waarom niet ook zo hier in the open? Ik twijfel enorm aan mezelf hoor en durf het vaak ook niet te typen hier omdat ik bang ben dat het niet klopt